Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I Sedan (128) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 130 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mrwait
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Komfortowy, dobrze wybiera nierówności i mało przenosi się na kręgosłup. Pomagają w tym na pewno baloniaste opony na 14" felgach. Wyraźnie przychyla się w ciasnych zakrętach. Przy prędkościach autostradowych bardzo podatny na boczne podmuchy wiatru - szersze 15" lepiej by się spisywały w trasie. Tylna belka bezobsługowa do tej pory. Minus za wprasowywane sworznie wahaczy przednich, co utrudnia wymianę we własnym zakresie. Do...
5,0
~Michał z Gdańska
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Przyjemnie spręzysty, duży rozstaw osi 2,62m powoduje, że auto jedzie dojrzale, nie podskakuje. Dobrze filtruje nierówności, w zakrętach lekko się wychyla, ale przy dozwolonych w Polsce prędkościach nie stanowi to problemu - nie traci łatwo przyczepności. Wysoki prześwit daje komfort, że nic nie zgubimy na dziurach i krawężnikach. Zawieszenie wzmocnione, porste w budowie, o podwyższonym skoku (nie dobija przy obciążeniu), pod silnikiem płyta...
5,0
~El Logano
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Baaardzo wysoki komfort. Cicho, wygodnie. Nie buja - rozstaw osi ponad 2,6m robi swoje. W zakrętach lekko się przechyla, ale mi to nie przeszkadza. Układ kieroniczy precyzyjniejszy niż np w Renault Clio II, dość szybko reaguje na ruchy kierownicą. Umiarkowana podatność na podmuchy boczne. Zawieszenie zaprojektowane na takie drogi jak w Polsce, wzmocnione, o podwyższonym skoku i prześwicie, pod silnikiem stalowa płyta ochronna. Nie straszne mu...
5,0
~Piotr S.
Dacia Logan I
Sedan 1.6 MPI 87KM 64kW
doskonale radzi sobrie z wybojami manewrowaość bardzo dobra (mam wrażenie, że lepsza niż w np. Punto w trybie "City") Przy mocniejszym dowrocie (zmniejszanie promienia jazdy) zdarza się, mocne, acz niegroźne przechylanie tyłu. Z punktu widzenia kerowcy daje to w r a ż e n i e, że "tył ucieka". Wg zewnętrznych obserwatorów nic takiego się nie dzieje (poza ww. przechyłem) Skuteczne hamulce. Poprawne zachowanie przy ostrym hamowaniu, w tym...
4,0
~Piotrek
Dacia Logan I
Sedan 1.5 dCi 75KM 55kW
Na nasze polskie drogi zawieszenie jest bardzo dobre. O ile oczywiście nie jeździmy brawurowo. Nie pogardziłbym gdyby Dacia dodała jeszcze najprostszy napęd na cztery koła (jest montowany w produkowanym aktualnie przez Dacię modelu pick-up). Hamulce są dobre, ale zastanawiam się, czy zamontowanie z tyłu tarcz zamiast bębnów nie poprawiłoby ich pracy. Auto lekko nurkuje przy gwałtownym hamowaniu.
5,0
~Jurek - Sokółka
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Nie mam negatywnych uwag. Cichy, nic nie trzeszczy i nie piszczy, na bruku super jak i po dziurach. Zawieszenie twarde, ale to jest plus, bo nawet z pełnym obciążeniem nigdy nie dobije. Zawieszenie zostało wzmocnione i zaprojektowane specjalnie na polskie dziurawe drogi. Na zakrętach za to nie ma żadnych przechyłów. Czy jest pod sterowny czy nadsterowny to nie sprawdzałem, bo ja po wariacku nie jeżdżę.
1,0
~Johny
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Zawieszenie fatalne, ma być podobno trwałe, lecz komfortu podczas jazdy żadnego. Szczególnie teraz w zimie gdy na naszych pięknych polskich drogach powychodziło tyle dziór, mie ma co marzyć o komforcie z jazdy. Cały czas zastanawia mnie fakt jak to jest, że seicento o dużo mniejszym rozstawie kół i osi o wiele lepiej tłumiło nierówności, chociaż preciez i temu samochodowi dalelko do doskonałości.
4,0
~ouragan
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Na oponach 165/14/80 (!) idealni, wybiera dziury i absolutnie nie boi się krawężników. Prześwit 17 cm zapewnia spokój na polnych drogach. Nie nadaje się do szaleństw. Dzięki dużej wysokości opony świetnie chroni zawieszenie. Układ jezdny - wspomaganie hydrauliczne - dobrze wyczuwalne.
4,0
~koszowska
Dacia Logan I
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
zbiera nieronosci dobrze. Prowadzic sie tez ok, najbardzje podba mi sie uklad kierowniczy, dobre wspomaganie. Nalezy jednak uwazac z zaladunkiem przy mocno wypakowanym bagazniku i tylko kierowcy tylek samochodu trudno nieco opanowac przy predkoscich powyzej 100
4,0
~Levy
Dacia Logan I
Sedan 1.6 MPI 87KM 64kW
powyżej 140 km/h jest trochę "mniej pewny" ale jakbym chciał fruwać to kupiłbym sobie coś używanego (pytanie ile już bym wydał) Proponuję jeszcze większe felgi 16" lub 17" :) - no może nie ich cenę. Pięknie wygląda i jeszcze lepiej jeżdzi (chociaż na 15" bez zarzutu)
Dacia Logan I Sedan