Szukaj

Lista ocen Daewoo Nubira I Sedan (160) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 210 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kuk
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Dość komfortowe, troche przchylne jak ktoś chce to niech sobie sprawi twardsze amorki albo sprężyny mnie odpowiada. przy większych prędkościach trzeba zachować ostrożność to w końcu nie Coupe - układ kierowniczy na 4 wspomaganie OK. Nie ma się co rozpisywać do Audi daleko ale mniejsze auta z tej samej kategori bije na głowe.
4,0
~mirba1@wp.pl
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Zawieszenie stosunkowo miękkie co podnosi komfort ale zmniejsza bezpieczeństwo zwłaszcza przy szybszym pokonywaniu zakrętów. Plusem jest wysokie zestrojenie zawieszenia - nie straszne dziury, najazdy na krawężniki czy jazda po bezdrożach. W polskich warunkach drogowych to spora zaleta, rekompensująca miękkie zawieszenie.
3,0
~Darek
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Bardzo delikatne zawieszenie. To można wyczuć po kilku kilometrach jazdy. Prowadzenie auta jest dobre i przyjemne, ale konieczność wymiany tulejek w wahaczach po 30-40 kkm uważam za poważny błąd konstrukcyjny. Nawet biorąc poprawkę na nasze "drogi". / zawieszenie S. Octavi wytrzymało 145 kkm/
1,0
~Grzegorz
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Jeśli chodzi o układ jezdny tego samochodu to jest to jego pięta achillesowa. Po zakupie robiony stopniowo niemal cały przegląda zawierzenia, następnie przy zrobionych 20 tys spokojnej jazdy, konieczna była ponowna wymiana (wcześniej lub później) wymienionych już wcześniej elementów.
1,0
~Marek
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Masakra.Drążki stabilizatora co chwile wybite.Stuki denerwujące. Wahacze gumy wymieniane kilkakrotnie we własnym zakresie wyciskane stare wciskane nowe.Taniej. Ostatni raz wcisniete jakieś mega mocne bo juz kilka tysiączków przejechane ,a jeszcze nie sa wybite.
3,0
~Rychu
Daewoo Nubira I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
szalu nie ma troche za miekkie zawieszenie i troche nie przecyzyjny uklad kierowniczy, ale spokojnie do przyzwyczajenia sie, z to komfort jazdy rewelacyjny, calkiem niezle trzyma sie drogi, o ile sie dba o to auto, a czescie do zawieszenia to jest starszna taniocha... :)
2,0
~jack30@op.pl
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Zmieniałem już dwa razy tuleje wahaczy. Oryginalne są słabe, ale Polskie zamienniki (firma GUMEX) są do dupy. Samochód bardzo wrażliwy na równomierne obciążenie. Muszę tutaj dodać jeszcze uwagę o układzie wydechowym (nie mam gdzie tego dopisać). Tłumiki się sypią.
4,0
~TANIE ZŁOMY
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
układ jezdny przód prosty i tani w naprawie , miękki podczas jazdy , tył wielowahaczowy i trzeba pilnować tulei bo lubi pływać . ogólnie dość komfortowy dobrze sie prowadzi i tu mówimy o sprawnym układzie zawieszenia a nie o galarecie. :)
3,0
~m.uminiak@wo.pl
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Albo słabe materiały albo polskie drogi są zabójcze ...ale raczej to drugie. Tył puka na dziurach , ale narazie jeżdzę.Przed zimą się zrobi. Przód robiony zaraz po kupnie narazie nic się nie dzieje ,ale czuje że lada chwila się zacznie..
Dziennik kosztów dla Daewoo Nubira I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
11,0
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Użytkownik DU
Daewoo Nubira I
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Zawieszenie sprawa gustu. jest miękkie ale bezpieczne. Nigdy nie straciłęm przyczepności a do kapeluszników nie należe. Mi akurat odpowiada taka zawieszka. Lepsze to niż jakies zawiesdzenie VW gdzie plomby można pogubić i całe śniadanie zostawić na fotelach
Daewoo Nubira I Sedan