Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (397) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 233 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~prz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo to naprawdę porządnie wykonane auto. Mój samochód jest niemal całkowicie wolny od usterek. W serwisie zalecono mi wymianę dwóch tulei zawieszenia przy przebiegu ok 80000 km. Przy 20000 km wymieniono poduszkę silnika na gwarancji. Skrzypienia i trzaski pojawiają się dość rzadko i nie ma ich więcej niż np. w Focusie.
5,0
~kuba
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Auto ma już 3 lata, a wygląda jak nowe. Zero zużycia, choć z drugiej strony ma przejechane niecałe 20 tyś., więc cóż mogłoby nawalić. Irytuje mnie tylo otwieranie baku kluczykiem: otwieranie, odkręcanie zakręcanie, zamykanie. Można było tak jak w Stilo, połączyć z centralnym zamkiem, bez konieczności stosowania klucza.
4,0
~duch14@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
po zakupie i wyjechaniu z salonu dosłownie po 10 km rozpiął się przewód od sondy Lambda - zaraz miałem komunikat \"sprawdź silnik\" poniosły mnie nerwy ale w serwisie to zrobili i śmiga bez problemu, a to spalanie 9,3l/100 pokazuje mi przy 16 st mrozu i to po mieście cały czas więc nawet się nie zagrzał silnik
2,0
~Marek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tragedia i jeszcze raz tragedia. Bez przerwy odwiedzam serwis. A to stuki przy skręcie kierownicy, a to ślady po odparowaniu wody na wewnętrznej stronie reflektorów, przepuszczające spryskiwacze, stuki z zawieszenia, komunikat o sprawdzeniu silnika itp... masa drobiazgów, które dobijają!
3,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
urwany kierunkowskaz boczny, urwana zaślepka regulatora temperatury,nie zamykajcy się klimatyzowany schowek w podłokietniku,nie wyłączające się podświetlenie schowka przed pasażerem ,typowe choroby wieku dziecięcego usuwanie bezpłatnie na gwarancji ,mam nadzieję że ta seria się już skończyła
4,0
~artecki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Problem z wrzucaniem biegow jedynki i trojki,opisane wyzej,uciekajacy plyn chlodniczy po zakupie auta,okazalo sie ze obejma nie trzymala rury ,po wymianie ok.Podswietlenie panelu klimatyzacji,spalona zarowka ,niestety ze wzgledu na trudnosc dostepu do wymiany wykonane w aso:(
4,0
~Odkrywca Fiata
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Jedna wymiana serva hamulcowego - dziwna sprawa to psuje się bardzo rzadko. Ale padło bęc na mnie. Z wymiana w serwisie ok 1100zł. Jeden raz wymieniłem końcówke drążka kierowniczego, strona lewa i sprężyny z przodu (lewa pekła). Koszt z geometria ok. 700 zl. I to wszystko.
4,0
~jacek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
musialem wymienic logo zamka bagaznika koszt 90zl,zacisk hamulca recznego na gwarancji za darmo przy 60tys km.koncowki drazka przy 100tys km lekko pukaly wymiana na zamienniki na serwisie za300 zl.ogolnie brak denerwujacych drobnych awarii.5 lat i wymiana tylko 2 zarowek.
3,0
~Janek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Dotychczas nie było problemów z awariami.Trudno jednak nie zauważyć marnej jakości montażu auta (np.nierówne szczeliny pasowań poszczególnych elementów karoserii). Uwagę zwraca też dziwny sposób rozwiązania listew podokiennych (ze szczelinami w które wpada nie tylko woda).
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Mam go od 8miu mscy. Bylem niedawno w serwisie: mialem wymieniony glosnik, poprawiona uszczelke przy drzwiach i wymieniony boczek drzwi (przetarl sie) oraz odkleil sie wyswietlacz czujnika cofania. Raz pojechalem na sprawdzenie (ok 30-40min) i naprawe (ok 2,5godz).
Fiat Bravo II Hatchback 5d