Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (397) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 233 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~uki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
No to zaczynamy: od początku wadliwa skrzynia biegów, wada wręcz niebezpieczna - nie wchodzi jedynka, dwójka bardzo ciężko, pozostałe biegi z wyczuwalnym oporem. Serwis nie jest w stanie poradzić sobie z naprawą na gwarancji. Dalej: Estiva Blue&Me - nie działa MP3, Bluetooth, wybieranie głosowe. Po 2tyś. km. zaczyna coś burczeć w wentylacji - serwis nic nie słyszy. Itd...
4,0
~Magirus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
auto jeżdzi i prezentuje się doskonale zarówno na zewnątrz jak i w środku jednakże ma kiepskie plastiki, które podatne są na zarysowania, a szczególnie pseudo carbon z którego wykonany jest kokpit. Trzeba bardzo uważać aby go nie zarysować co jest bardzo trudne, ponieważ można go zarysować, np. torebką trzymaną przez pasażerkę na kolanach. Rysy na tym plastiku są nie do usunięcia.
3,0
~michalcygan@poczta.onet.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
nie ma źle ale rewelacji też nie. Reflektory z tyłu parują (wada fabryczna w 90% tych modeli-info fiat), elemanty karoserii nie są dobrze dopasowane i lekko odstają od bryły (np:przednie drzwi), poza tym w słupkach środkowych nagminnie coś brzęczy i stuka-po wizycie na serwisie ustaje na jakieś 2000km i znów zaczyna. Plastiki zaczynają powoli wydawać nieprzyjemne odgłosy.
5,0
~zdegustowany
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jedynie wymieniane elementy eksploatacyjne: poduszki łożyska amortyzatorów przód 350zł z robotą, łaczniki stabilizatora, łożysko tylne koła 250zł z robotą. Zatkanie i wylogowanie egr-a 250zł. Padł przepływomierz o zgrozo fabryczny od nowości! koszt nowego to prawie 600zł. Podjąłem próbę wyczyszczenia środkiem od liqui moly. Udało się i przepływka smiga
4,0
~Azot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 2.0 TD Multijet 165KM 121kW
Przestało podgrzewać lusterko od strony kierowcy. 3 lata temu wymieniłem wszystkie gumowe wieszaki tłumików, bo były sparciałe i teraz znowu warto byłoby to zrobić, bo te wymienione znów są lekko sparciałe/popękane. Raz spaliła się żarówka mijania i raz jedna żarówka w tylnej lampie. Odpadł znaczek z tylnej klapy - dobry klej i naprawione.
3,0
~nik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
niby wszystko ok. ale w nowym aucie ujawniły się następujące usterki 1) zniekształcone lub źle zmontowane podszybie - to się okaże, 2)przebarwione logo na kierownicy - kierownica do wymiany 3) niedokładny montaż tylnego zderzaka 4) uporczywe w 7 na 10 przypadków zjawisko zwiększenia obrotów silnika przy zmianie biegu z 1 na 2 5) mało skuteczne wycieraczki
3,0
~Piotrek.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
No niestety ruszający się fotel, problem z jakimś małym drobiazgiem w schowku oraz ruchliwy element deski rozdzielczej przy prawym kolanie kierowcy na wysokości klimatyzacji trochę psuje ogólne poztywyne wrażenie jakie wywołuje w użytkowniku wnętrze, ale być może to tylko mój egzemplarz z początku produkcji cierpi na taką dolegliwość.
5,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Póki co, odpukać, nie mam żadnych drobnych awarii, nie pali żarówek, plastiki nie odpadają, wszystkie gałki, wajchy trzymają się dobrze, wszystko pracuje prawidłowo, elektryka też nie stwarza problemów, wszystkie systemy w samochodzie działają. Jedyne co to muszę wymienić termostat, ale nawet z zepsutym da się jeździć ;)
5,0
~NuovaB
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Z pomniejszych usterek, jedynie tylni zacisk hamulca wymagał regenerecji, koniecza tez była wymiana zużytego zestawu sprzęgło-dwumas. Trzeba tez czasem przeczyścić uszczelki na drzwiach, gdyz te w dolnej części czasem sie zatykają i zatrzymują wodę. Ostata rzecz, to przepalające się odblyśniki halogenów (nowe - 100zł/szt.)
5,0
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Drobne usterki w zasadzie się nie pojawiły. Raz zaświeciła się kontrolka oleju ale po chwili zgasła. To wszystko co kojarzę. Reszta wizyt u mechanika ograniczała się do wymiany elementów eksploatacyjnych: olej, filtry i inne płyny. Jedna wymiana klocków przód tył. To w zasadzie wszystko podczas 2,5 letniej przygody z autem.
Fiat Bravo II Hatchback 5d