Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 (25) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~kaz 200
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
To jest korekta mojej poprzedniej oceny. Jak wcześniej pisałem w tym aucie zawodny jest klimatronik. No więc zaczęło się od klapki nadmuchu na przednią szybę kosz naprawy 600 pln. Teraz dyfuzor powietrza plus dwa silniczki koszt naprawy 3500 pln!!!. W ASO Fiata w zasadzie nie potrafili wyjaśnić przyczyn usterek, najprawdopodobniej chodzi o podłą jakość tworzywa z którego są zrobione. Trzymam samochód do końca gwarancji na naprawione elementy...
4,0
~NuovaB
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Często opisywana w internecie skrzynia biegów M32, została wadliwie przygotowana dla tego samochodu. Praktycznie każdy egzemplaż jest przed, w trakcie, lub po regeneracji skrzyni biegów. W środowisku posiadaczy jest to usterka szczegółowo opisana, zarówno od strony początkowych objawów, jak i sposobów naprawy. Tutaj również maksymalny koszt to ok. 2000 zł.
2,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynia biegów, regeneracja turbiny, wymiana pierścieni i regenacja głowicy ( te trzy usterki są efektem niemieckiego podejścia do wymiany oleju i materiałów eksploatacyjnych, filtr powietrza miał przejechane ponad 100 tyś !!)
5,0
~darek_skowroński
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jedyną rzeczą, która może paść w tym samochodzie będą łożyska w skrzyni biegów - trzeba na to zwrócić uwagę przy zakupie, lub liczyć się z kosztem około 1500zł za naprawę. Turbina i dwumasa przy dobrym kierowcy wytrzyma długo.
5,0
~Seweryn
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynia M32!, ciągle padający przegub wewnętrzny z prawej strony, zamienniki słabej jakości a u Fiata bardzo drogo.
4,0
~baka
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
pekl zbiornik plynu chlodniczego na zgrzewie, lub od poczatku byl pekniety.. nie wiem czy to powazna usterka?
4,0
~Paweł
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jedynie skrzynia biegów,przy 200 tys przebiegu warto zregenerować turbo
3,0
~Lasot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Wspomniana skrzynia biegów oraz aktywatory. To największe i najdroższe mankamenty.
5,0
~Tori
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Standardowo pękająca obudowa turbiny oraz kolektor wydechowy. Brak zamiennikow
5,0
~worry_stone
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
czasami trzeba posłuchać inny aby wiedzieć jak potraktować auto tak aby nie zawiodło
Fiat Bravo II Hatchback 5d