Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 (25) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~S.O.S. Studencki Ośrodek Szkolenia w Szczecinie. Nauka jazdy.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
SPRZĘGŁO! 2 SZT WYMIENIONE, KOŁO ZAMACHOWE WYMIENIONE. Dźwignia zmiany biegów troszkę się rozluźniła. To w zamiarze jest sportowe auto i powinno działać doskonale - nie jest tak. Warsztat twierdzi, że to od cyt."kozackiej jazdy" . Ale nie zgodzę się z taką oceną. przez 8000 km nie da się zajeździć sprzęgła by urwać kolejne koło zamachowe. To przecież auto SPORT a nie wersja "z pakietem sport". POWINNO DZIAŁAĆ SPRAWNIE!
5,0
~Dawid
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
jak na razie nic nie zawodzi.prowadze nauke jazdy- jak jeszcze rok temu byly punta, nie bylo potrzeby jezdzic na serwisy, w tej chwili sa peuegoty 207, ktore droge do serwisu znaja juz na pamiec.z mojej dotychczasowej przygody z fiatami nie obawiam sie poważnych usterek.
5,0
~marco polo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Jak na razie nic. od 8 lat jezdze fiacikami. zawsze kupowalem nowy i nigdy w ciagu tych 8 lat zadne z aut nie sprawilo zadnego klopotu. zawsze wszedzie dojechalem, nawet w najwieksze 25 stopniowe mrozy. nigdy nie zdarzylo sie zeby auto zaniemoglo.
1,0
~Fiaciarz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Beznadziejny silnik diesla 1.9 16V MJet. Awaryjne klapy wirowe, problemy z dwumasą po 200 tys. km i fatalny DPF. NIE POLECAM NIKOMU, jak już bardzo chcesz kupić Fiata Bravo to bierz wersję benzynową.
5,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
- usunięcie wszystkich klapek w kolektorze (wada w 150km) - wada nastawników w klimatronik (wada wszystkich modeli z klimatronik). Nie występuje w manualnej klimatyzacji.
4,0
~Szymon
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Po 70 tysiącach kilometrów zużyło się sprzęgło. Jednak to nic dziwnego samochód w 90% używany jest w mieście. Były tez wymieniane tuleje w tylnym zawieszeniu - wina polskich dróg.
2,0
~mariunio_2009
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
po ok. 10 tyś. zapaliła się kontrolka airbagu, choć auto bezwypadkowe. W serwisie stwierdzili, że to wada kokpitu-wymienili na nowy, ale... po tym szyba czołowa pękła!
5,0
~kuki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
odpukać narazie nic , widze po poprzedniku nowy alternator , powoli zaczynam czuc sprzeglo , mam nadzieje ze nie bedzie trzeba wymieniac ,,
3,0
~filop
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
niestety , jedna duza awaria - hamulce same hamowaly z przodu, wymieniono zespol pedalu hamulaca- pomoglo, ale tydzien w serwisie
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~henmarkk@poczta.onet.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
przy otwieraniu klapy komory silnika oraz bagażnika można się nieźle ubrudzić
Fiat Bravo II Hatchback 5d