Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012 (41) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~sim
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik 2.0 165 KM nie ma go na liście nie wiem dlaczego? Tak małe auto z takim silnikiem musi jeździć świetnie i jeździ. do 220 przyspiesza rewelacyjnie choć od 200-220 troszkę słabiej niż do do 200. Na 6 biegu 0d 80-100 można już śmiało przyspieszać. Rewelacja!. Silnik jest cichy i ma przyjemne brzmienie w czasie jazdy bardziej przypomina benzynę pod względem wydawancych dzwięków. najzabawniejsze jest jak jakiś mózg się ściga na...
5,0
~marco polo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik zaczyna ciagnac od okolo 1500obr/m ale jak juz zacznie to nie ma litosci w starcie spod swiatel. golfy, passaty i cala reszta konkurencji w tej klasie aut zostaje daleko w tyle. 150KM daje taki zapas mocy, ze mozna nawet sie 'pobawic' i dac 'gosciowi' wysunac sie do przodu na poczatku tylko po to zeby potem przycisnac i 'odleciec'. Jak juz tutaj ktos wspominal nie zaluje ani 1 zlotowki jaka wydalem na doplate do wersji 150KM -...
5,0
~stefek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
TO MÓJ DRUGI SAMOCHÓD JEST REWELACYJNY POD KAŻDYM WZGLĘDEM ,JEDYNY MANKAMENT TO MAŁO MIEJSCA NA NOGI Z TYŁU.KUPIŁEM GO JAKO NOWOSĆ JEDEN Z PIERWSZYCH W 2007r.Nie było wtedy 165km w dieslu,tylko 150.Fiat zrobił postęp o 20lat.Zero usterek.Raz pojechałem do serwisu bo mi stukało zawieszenie-okazało się że mam wbitą wielką śrubę w oponę.Mój drugi samochód to ford mondeo3 115kmTDCI totalna porażka juz sprzedaje.Fiat mimo że jest na F ,jest jak...
5,0
~Marcin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Ważne przed zakupem, żeby sprawdzić w wersji 150km w jakim stanie są klapki w kolektorze. Powinno być 4. Jeśli są, należy je usunąć zaraz po zakupie. Ominięcie tego punktu spowoduje remont silnika. Koszt koło 300 zł. Należy mieć na uwadze, że auto sprowadzone z Niemiec będzie mieć realny przebieg podchodzący pod 500.000 km. Wystarczy sprawdzić przebiegi aut na niemieckich poratalach ile mają zanim przyjadą do Polski. Np. mobile.de
5,0
~karoll
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Jak każdy klekot przy zimnym silniku dosyć głośno klekocze, niemniej na rozgrzanym silniku jest wyraźnie cichszy od HDI nie mówiąc już nawet o TDI. Co do elastyczności nie mam zastrzeżeń, jest jest co najmniej dobra chociaż nie odczuwa się tak bardzo przyrostu prędkości po przez sporą masę auta. Przyspieszenie namacalnie odczuwa się gdy 130 konny golf 4 TDI zostaje w tyle na światłach.
5,0
~poluk
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik pracuje cichutko i brzmienie nie kłuje w uszy jak np w TDI. Co do elastyczności to przy wlasciwej zmianie biegow to nie ma sie do czego przyczepic. Przy starcie na swiatlach to nie wiele aut jest szybszych. A wszystko to przy niewielkim spalaniu ktore sie miesci w danych producenta, kilka razy nawet udalo mi sie zejsc do 4.3l/100km przy normalnej jezdzie.
5,0
~Głodny
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik pracuje bardzo kulturalnie, cicho i ma naprawdę duży zapas mocy. Wyprzedzanie tirów od 90km/h na 6 biegu jest prawdziwą przyjemnością! Na początku wkurzało mnie to że nie mam gdzie wykorzystać tego potencjału:-)! Dojeżdżam do pracy w 5-cioro osób po ok 80-90kg każdy i tak zapakowane auto nie ma żadnego problemu z wyprzedzaniem!
5,0
~wowo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik jest po prostu GENIALNY!!! 150KM robi swoje. Golfy, Octavie, Focusy zostaja daleko w tyle w starcie spod swiatel. 9s do setki. Zadna octavia (oprocz RS 200km) nie ma najmniejszej szansy. Gdy wybieralem auto bylem przejechac sie wlasnia Octabvia 2.0TDI i pompowtryskiwacze stosowane w audi vw i skodzie sa strasznie glosne i klekoczace.
5,0
~Gosia
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Po wcześniejszym, pięknie buczącym 170 konnym Stilo Abarth miałam bardzo negatywne nastawienie do klekoczącego Bravolota ale po pewnym czasie zauważyłam jedną główną zaletę tego samochodu...odwiedzam stację benzynową dwa razy rzadziej, a i silnik mimo że klekocze to jednak jedzie i to całkiem żwawo.
5,0
~Dawid
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
silnik pracuje rewelacyjnie; mało, które auto ma takie przyśpieszenie, na prawde jest czym jechac; dwa dni temu wróciłem nim z Chorwacji,całą trasę sprawował się rewelacyjnie,a na prawdę go nie oszczedzałem.Mały minusik to odrobinę za krótka jedynka,ale później to już mistrzostwo.
Fiat Bravo II Hatchback 5d