Szukaj

Lista ocen Fiat Croma II (116) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Jacoslav
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Witam. Od kliku miesięcy jestem użytkownikiem Fiata Cromy z 2008 roku. Auto kupione w Polsce, od I właściciela, bezwypadkowe (rzetelnie sprawdzone w serwisie), serwisowane z niewielkim przebiegiem 58.000 km. Wersja 1.9 jtd 120 KM. No i ta niska cena:) Mimo że kilkanaście lat temu po doświadczeniach z UNO, Cinqueciento i 126p:) obiecałem sobie że nigdy więcej nie kupię sobie Fiata teraz zmieniłem swoje zdanie. Od tego czasu pojawiło się wiele...
5,0
~adrian
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
Następny temat głośnego zawieszenia z przodu na ostrych dziurach był nie do rozpracowania przez serwis. Znowu pojechałem do starego znajomego mechanika który zna doskonale ten problem z opla Vectry który ma identyczne zawieszenie. do wymiany były ŁOŻYSKA KOLUMN KIEROWNICZYCH które po wyjęciu po porstu się rozleciały a w środku było pełno rdzy i brązowego marasu. Założył oplowskie które kosztowały 65zł za sztukę + wymiana po 50zł od sztuki...
4,0
~cigiel
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Użytkuje samochód od 5 miesięcy. Wystąpiły drobne usterki wynikające z zaniedbań poprzedniego właściciela. Kupiłem auto z uszkodzonym zamkiem tylnej klapy - sam naprawiłem. Wyszła na jaw uszkodzona wtyczka pompy wspomagania kierownicy, ktoś ja uszkodził prawdopodobnie przy wymianie alternatora. Dobry elektryk stosunkowo niedrogo to naprawił. Przerwał się przewód przy czujniku ABS przy tylnym kole.Naprawa (lutowanie) w ASO wystarczyło na...
Dziennik kosztów dla Fiat Croma II
Średni koszt przejechania 100 km
39,67 zł
8,1
l/100km
10,0
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~voyzik
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
drobne niedomagania elektroniki. bardzo słabym punktem (i drogim w naprawie) jest tylnia wycieraczka. Czasem swoje \"ja\" pokazuje stacyjka - zdarzyło mi się, że kluczyk nie odbił z pozycji uruchamiania silnika, co grozi przykrymi konsekwencjami. Jeden problem z fabryczną zmieniarką Blaupunkta, która się zawiesiła i nie chciała nawet płyt oddać - grajek wogóle nie rozpoznawał urządzenia. Jak pogoda deszczowa - bankowy problem z czujnikiem...
4,0
~Janek
Kombi 2.2 i 16V 147KM 108kW
Fiat Croma II
Na przestrzeni niecałych 30 tys. km auto musiało przejść przegląd z wymianą filtrów i olejów, poluzowała się przekładnia kierownicza ( dokręcenie i regulacja) Odkręciła się osłona termiczna układu wydechowego (dokręcenie śrub). Poza tym auto zużywa trochę oleju, ale po wymianie na gęstszy jest ok. Kseonony wymagały wymiany żarników i regeneracji odbłyśników, ale to skutek normalnej eksploatacji. Co 60 tys. trzeba wymienić olej w tym modelu.
1,0
~Zygmunt
Kombi 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
Fiat Croma II
No i tu jest tragedia: wtyczki, kabelki i inne cuda projektował w tym aucie Steve Wonder. Przykład: kabel do czujnika ABS idzie w peszlu plastikowym -super, wtyczka grubego mocnego plastiku - super ale... ostatnie 0,5 cm przed wtyczką kończy się peszel ochronny!!!!, więc ten kabelek cały czas pracuje. Więc to tylko kwestia czasu kiedy się ułamie. Takie kable wtcyzki sa prawie wszsytkie w tym aucie - TRAGEDIA!!!
1,0
~amorc
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
ale za tutaj to dramat,na salonie(w Katowicach Ganinex)brak jakichkolwiek czesci - nawet klockow,wycieraczek itp. nie maja tylko sciagaja z magazynu Fiata.Serwis tez lichutki, gdy sie popsul EGR to usterki szukali 6godzin mimo ze jadac z Tarnowa tamtejszy serwis usterke zdiagnozowal w 30minut(ale oczywiscie nie mieli czesci) i im o tym mowilem.W zimie urywa sie linka od podnoszenia klapy silnika.
4,0
~Michał
Kombi 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
Fiat Croma II
Ta wersja mnie nie zawodzi z poprzednią którą od pażdziernika 2005 do kwietnia 2007 przejechałem 120000 km miała dwa defekty: zapychający się DPF i koło dwumasowe ale wszystko wykryto na serisie jednak w niemczech w Polsce nie wiedzą o co chodzi w Cromie W serisach pomiętają jeszcze młotek i przecinak Mnie denerwyją detale nie dopracowane pomimo 2 lat produkcji DO ROBOTY FIAT BO NIE KUPIMY NASTEPCY
5,0
~MarCZ
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Jak ktoś mówi że nie kupi Fiata to zawszę się pytam dlaczego ja wcześniej jeździłem Fiatem (BRAVA 1,6 - 105KM), (Mareea 2,4 TDS - 125KM),(Stilo 1,9 150 KM) teraz Cromka i jestem zadowolony z moich wyborów poza wymianą rzeczy eksploatacyjnych czyli oleje filtry rozrząd usterek nie miałem, no chyba że liczy się wymiana świecy żarowej i jakiś gumek przy zawieszeniu koszt wymiany 50zł
1,0
~Michał
Kombi 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
Fiat Croma II
Totalna porażka. Przyciski, które po naciśnięciu zostają wciśnięte już \"na zawsze\". Spadająca na głowę lampa. Strzelający przycisk z hamulca ręcznego. Pękające plastiki w progach. Rozpadająca się gałka skrzyni biegów.Migające lampki na wyświetlaczu, w stylu: awaria zapobiegania zgnieceniu przez przednią szybę:))
Fiat Croma II