Szukaj

Lista ocen Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002 (320) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 357 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Adam Ł.
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Układ kierowniczy: ciezko pracuje - wspomaganie by sie jednak przydalo, po 20 tys zaczelo cos stukac podczas krecenia kierownica - wystarczylo obrocic o 180 st. wzgledem siebie dwie czesci walka przegubowo-teleskopowego laczacego kolumne kierownicy i przekladnie. Opony: oryginalne debice od razu do wymiany (chyba ze sie nie przekracza 50 km/h). Zawieszenie: calkiem dobre, w zakretach nie prowadzi sie pewnie - wysoki srodek ciezkosci, do...
4,0
~Piotr
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Zawieszenie jest twarde. Jadąc po nierównościach odczuwamy każdy dołek na kierownicy podskakując rytmicznie. Prowadzi się pewnie tylko na zakrętach mam wrażenie jakby tył chciał mi gdzieś uciec i auto bardzo się przechyla. Do tej pory wymieniłem: - wachacze przednie - tuleje na wachaczach z tyłu - amortyzatory przód trzy razy - amortyzatory tył - sprężyny zawieszenia przód i tył - końcówki drążków kierowniczych (ale niedawno)...
5,0
~Mirosław Szczesniak, avus@kki.net.pl
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Wzorcowo. Auto toczy się na 14 calowych felgach, nastawy zawieszenia typowo sportowe, wspomagany układ kierowniczy i hamulcowy pracują bardzo dobrze. Samochód zachowuje się neutralnie w kazdym zakresie predkości jazdy po łuku, tylko w ekstremalnych sytuacjach można zauważyć łatwa do opanowania podsterowność. Bardzo dobra praca hamulca ręcznego, co w połaczeniu z doskonałym podwoziem pozwala na obrócenie auta nawet na bardzo przyczepnym suchym...
3,0
~Mati
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Cóż można powiedzieć o układzie jezdnym ? Przy ostrych zakrętach Fiat wychyla się trochę na boki, ale nie można powiedzieć, że zagraża to bezpieczeństwu. Odradzam jeździć z prędkościami powyżej 160 km/h, bo to może już być groźne.. Jak na tego typu samochód jest zadowalająco. Polecam wspomaganie kierownicy, którego nie mam, a w mieście jest nieocenione, szczególnie, że miasto to żywioł tego włoskiego malucha..
4,0
~clod
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Naprawdę dobrze jak na gabaryty auta i moc silnika. Śmieszą mnie opinie ludzi, którzy kupując za naprawdę nieduże pieniądze samochód, którego długość niewiele przekracza trzy metry, spodziewają się prowadzenia jak w BMW czy Mercedesie. Dlatego twierdzę, że Seicento prowadzi się naprawdę dobrze jak na swoją klasę, a wiem co mówię, bo wiele razy nie mogły nadążyć za mną mocniejsze i większe auta (oczywiście w mieście:).
3,0
~Piotr M. - miasto Łódź
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Nie wiem jak obecnie, ale w modelu 1999 amortyzatory były do bani: lewy przedni nie wytrzymał 20 tys. km, prawy 40 tys., tył już też po wymianie (70 tys. - amory i silentblocki). Bardziej to chyba jednak wina dziurawych dróg. Zawieszenie dość twarde. Nie ma też problemów z jego przeciążaniem (np. 4 osoby + bagaż na wakacje). Za to układ kierowniczy oceniam na 5 - jak dotąd żadnych luzów i nie traci zbieżności.
4,0
~Krzysiek
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Posiadam auto bez wspomagania, więc zimą na postoju w manewrowanie w duże mrozy na początku trzeba włożyć odrobinę siły. Oprócz największych mrozów manewrowanie tym autem nie sprawia najmniejszych problemów. Dzięki małym gabarytom parkowanie tym autem to pestka, jest małe mieści się praktycznie wszędzie. Jeśli miejsca jest więcej niż na rower to z dużym prawdopodobieństwem zaparkuje się tam tym autem.
3,0
~Michał z Gdańska.
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Duży komfort resorowania rekompensuje w pewnym stopniu małe kołą, któe wpadają w wiele nierówności drogi. Bywa hałaśliwy. Ukłąd kierowniczy nieprecyzyjny, nie daje pewności prowadzenia przy dynamicznej jeździe i stawia duże opory przy manewrach na parkingu, a nawet na ciasnych zakrętach. Clio II bez wspomagania stawiało dużo mniejszy opór. Układ kierowniczy to największa wada tego auta.
3,0
~Krzysiek PRO
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Samochodzik jest mały, więc na naszych polskich dróżkach wpada prawie w każdy dołek. Jednak wsytarczy kawałek w miarę równego asfaltu i samochodzik płynie. Drogi trzyma się nieźle, no i mały promień skrętu. Jednak ze względu na przewagę dołków muszę dać niższą notę, bo jednak komfort jazdy jest zdecydowanie gorszy niż w kawałeczek większych autach (np felicja)
4,0
~stresu@interia.pl
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
...posiadam wspomaganie kierownicy i oryginalne opony 155/65/R13.wspomaganie super w tym autku,opony narazie dobrze trzymią niestety zawieszenie tego auta jest dla mnie zagadką niby twarde (czuć wszystkie dziury na kierownicy) a jednocześnie miękkie wchodząc w zakręt przy wiekszej prędkości mam wrażenie że niebezpiecznie się przechyla(taki niby egzemplarz Mercedesa A klasy:-))
Fiat Seicento Hatchback 3d