Szukaj

Lista ocen Fiat Uno II 1.4 i.e. 70KM 51kW 1995-2000 (93) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 151 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~MotoSzofer
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
No bardzo zła to jest taka, że silnik i strona mechaniczna przeżyła a jeździł dopuki blacha mu na to pozwoliła, zgnite progi, zgnite nadkola, drzwi, nawet już brało tylną klapę, porobiłem zaprawki \"garażowe\" podspawałem progi i podłogę, szpachal, minia, podkład, lakier w sprayu, co by tylko tanim kosztem to poskładać do kupy i wiecie co, na końcu wjechałem w dziurę i urwało mi koło a amortyzator zrobił mi puk w maskę bo przegnity kielich...
5,0
~maniek
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
uno jest troche jak czolg , jezdzi az nie zgnije hehe powazniej troche mowiac - moze uno nie powala precyzja i nowoczesnoscia ale za to dzieki swojej prostocie jest bardzo odporne na trudy eksploatacji , a co do korozji - jesli ktos dba to problemu specjalnie nie ma - nalezy dobrze i regularnie robic konserwacje , nie sa to duze koszta, a auto na pewno sie odwdzieczy wiecej o tym i innych zagadnieniach dotyczacych uno mozna sie dowiedziec...
2,0
~Cyngiel
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Korozja mimo dodatkowej konserwacji, pierwsza perforacja tyły progów zewn./nadkole tylne, kieszonki tylnych drzwi, miejscami lakierowanie pod psem. Korodujące połączenie progu zewn./płytapodłogowa; zbiornik paliwa, pas tylny, klapa bagażnika, felgi, miska olejowa, pęknięte 2 szyby, spal. diody alternatora, pompa benzyny, termostat oryg., "fabrycznie" oberwane lustra w reflektorach- choć regul. z pozycji kierowcy dziala. Nieszczelne...
4,0
~beraraf@op.pl
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Łożysko dociskowe się spartoliło i objechało mi spręzynę na docisku (sprzęgła). Standardowo co roku zmieniam sworznie zwrotnic, całe szczęscie są niedrogie, dobrej jakości mozna kupic już za 15 PLN. Zmiana korektora siły hamowania tylnych kół - po prostu zardzewiał i trzeba go było wymienić na sprawny. Usterki w większości jakie się pojawiają mozna usunąć samemu jeśli sie ma narzędzia i co nie co pojęcia o mechanice.
3,0
~Paweł
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Przez 80 tys. km wymieniłem: akumulator, pompę paliwową - zepsuli mi ją mechanicy przy wymianie zbiornika paliwa (bardzo nieudolny warsztat i pracujący w nim mechanicy), wahacz przedni, tarcze + klocki hamulcowe, szczęki hamulca bębnowego tył, łożyska przód i tył, linkę ręcznego, tłumik (ten który mam teraz znów jest do wymiany),. Podsumowując mogłoby być tego trochę mniej. Daję ocenę 3.
3,0
~leo
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Kłopoty z pompą paliwa (chyba również z powodu LPG). Zdecydowałem się na zamianę na używaną pompę, i to był chyba błąd , bo problem się szybko odnowił. Chyba, że w baku paliwa były już takie ciarachy, że to one były przyczyną szybkiego zapychania się pompy? Ale i tak oceniam na 4, bo oprócz powyższego, wymieniłem tylko sprzęgło (7 lat jazdy), no i oczywiście wymieniałem podstawowe części eksploatacyjne.
4,0
~esdr
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Nigdy nie zdarzyło mi się, by samochód definitywnie odmówił posłuszeństwa. Kilka razy padł akumulator (z powodu niewiadomego chińskiego pochodzenia). Raz jeden po dłuższej jeździe sprzęgło łapało okropnie nisko, a przednie koła drżały jak w poważnym delirium ale po chwili wszystko wróciło do normy (mechanik nie był w stanie powiedzieć co to za objaw)
1,0
~TOMEK
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
auto jest jednorazówką po 100 tyś km lepiej jest oddać je na złom niż naprawiać nie wytrzymuje polskich dróg zawieszenie jest fatalne trzeba było być durniem żeby kupić nowe uno lepej było kupić w tej cenie poloneza 1,4 mpi 16v z silnikiem Rovera 103 KM mało palił a robił 300 tysięcy kilometrów bez żadnego remontu a blachy miał ocynk i nie rdzewiał jak uno
3,0
~Tomasz z Rudy Śląskiej
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
nie zdarzają się nagminnie ale jak już pisałem zawieszenie, hamulce, wydech i blacha to najczęstsze powody poważnych napraw jednostce napędowej natomiast ja osobiście nie mam nic do zarzucenia przy 150000 przejechanych nie dolewam półsyntetyka między wymianami
4,0
~mike z.
Fiat Uno II
Hatchback 1.4 i.e. 70KM 51kW
Był raz problem z czujnikiem położenia wału. Problem, bo czujnik działał ok, a zaczynał wariować przy długiej jeździe, wygrzaniu. Objawiało się to powolnym zgaśnięciem samochodu po ok 15km jazdy. Jak przestygł to było ok. Problem, bo trudno było to zdiagnozować. Reszta bez zarzutu.
Fiat Uno II