Szukaj

Lista ocen Ford C-MAX II Minivan Facelifting (16) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zygmunt
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Tutaj naprawdę pozytywne odczucia. Trzeba jednak zaznaczyć, że jeśli do tego auto przesiądzie się osoba, która wcześniej jeździła tylko turbodieslami, to będzie w ciężkim szoku. Wolnossak ma jednak specyficzną charakterystykę, która mi akurat odpowiada. Jeździłem wieloma autami silnikami wolnossącymi, jestem fanem jednostek Hondy (drugie auto w rodzinie to Jazz 1.4 VTEC), dlatego ten napęd niczym mnie nie zaskoczył. Jest zadziwiająco...
4,0
~similar
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
silnik nie wysilony - 1,5 benzyna ma 150KM - w sam raz, ciągnie idealnie od dołu, brak efektu turbo dziury, bardzo dynamiczny - w końcu Ecoboost Forda 2 razy z rzędu dostał nagrodę za kulturę pracy i komfort użytkowania... jeśli chodzi o spalanie - ciut za duże - czy na trasie czy po mieście, czy pusty czy załadowany - mnie zawsze wychodzi około 9l/100km - mogłoby być ciut lepiej - tym bardziej że to wynik bez klimatyzacji. silnik o znakomitym...
5,0
~Kuba
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT 125KM - konstrukcja oparta na wersji 1.6 Duratec z zastosowaniem nowszych rozwiązań, m.in. zmienne fazy rozrządu. Ta innowacja pozwoliła uzyskać większa moc oraz rozszerzyć zakres momentu obrotowego. Dodatkowym atutem tych zmian jest lepsza kultura pracy oraz niższy poziom spalania. Bardzo prosty silnik jak ona obecne czasy. Możliwe usterki: czujnik położenia wału, koło zmiennych faz rozrządu, sonda lambda.
5,0
~Daniel
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
1,5 litra, 150km, 250Nm dla mnie do sprawnego poruszania się w zupełności wystarczą. Silnik sprawnie przyspiesza, nie jestem zawalidrogą a jak trzeba wyprzedzić to jest czym nawet bez zbędnej redukcji biegów. Każdy chciałby więcej ale są granice dla małych silników. Dziwne tylko że w Fokusie da się wyciągnąć 180km a Cmax nie. Za sprawą dobrze wyciszonego wnętrza prawie go nie słychać, a jak przyspiesza to jest przyjemny pomruk.
5,0
~Grzesiek
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Silniczek bardzo zrywny,wybrałem dlatego turbo,bo jezdzilem wolnossacymi wczesniej i trzeba było kręcić ,aby jechać. Tu praktycznie od samego dołu jedzie,dodatkowo zrobilem chip tuning ,wiec jest super. Spalanie min. mialem 5,8 z dystrybutora ,ale to bylo tylko raz ,i sie nie powtórzyło,wiec takie 6,2 mozna przyjac za min. Max spalił 10. Srednia z 22 tys.km ok 8,5l/100 km.
3,0
~testowy
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
1.0 to zbyt mała jednostka. dała radę uciągnąć 4 osoby na pokładzie - co prawda o niewielkiej wadze, ale jednak. fajnie ciągnie od dołu, ale u góry brakuje już mocy. silnik do przemieszania się z punktu do punktu. większa pojemność zagwarantuje autu na pewno lepsze osiągi
5,0
~Konrad
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Prosty wolnossący silnik, który daje sobie rade z masa samochodu. Jak na nowe standardy silnik bezawaryjny. Przy delikatnej jeździe oszczędny, przy dynamicznej potrafi spalić paliwo.
4,0
~Krystian
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
1.6 125km to silnik za slaby do tego samochodu, kto szuka wrażeń i jazdy sportowej to oczywiście należy wybrać mocniejszy. Do normalnej spokojnej jazdy jak najbardziej sie nadaje.
4,0
~Użytkownik
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Jednostka sprawdzona, prosta , mało awaryjna. jeśli ktoś szuka sportowych wrażeń - odradzam. Zbyt slaby do wielkości pojazdu. Wystarczający do spokojnej jazdy.
5,0
~Amator59
Ford C-MAX II
Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Silnik świetnie radzi sobie z tym autem. bardzo dobra elastyczność i wystarczająca moc żeby zawstydzić nie jedno 2.0 ;-)
Ford C-MAX II Minivan Facelifting