Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII (557) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 621 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~grucha88@gmail.com
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Posiadam kombiaka ale jego wlasciwosci trakcyjne zasluguja na wiecej niz 5. Mam seryjnie obnizone zawiesznie (pakiet na autostrady - bardzo rzadko wystepujacy. Jedynie w produkowanych w niemczech. Moj jest made in Germany). Przy predkosci 140-150 km/h najtrudniejsze zakrety to pestka.. (to nie sa bajki). Trzyma sie jak przyklejony. Zima jest tez cudownie... bo jest nadsterowny.. :)))).. Drift mozna kontrolowac bez najmniejszego problemu.....
4,0
~Długoletni posiadacz forda escorta.
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Mam u siebie komplet amortyzatorów gazowych firmy SACHS - po 45 000km. 75% skuteczności. Samochód jedzie jakby przyklejony do drogi. Zimą czuję się bezpiecznie - mam rzadką wersję z ABS. Ciekawą rzeczą jest to, że jeżdżąc moim Fordem mam poczucie pełnej kontroli nad samochodem, zero luzów, przechyłów, bujania - tak w samochodzie czułem się tylko raz, gdy jechałem nowiutkim, prosto z salonu Peugeotem 207. Ale, że nie ma róży bez kolców, to mój...
5,0
~Duduś
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
To nie jest zawieszenie dla wujków lubiących francuskie samochody. Twardo jak w maluchu, ale o to właśnie chodzi. Na równym asfalcie (wbrew pozorom, trochę go przybywa w naszym pięknym kraju) pięknie wpisuje się w każdy zakręt. Nie trzeba nic poprawiać, żeby nim szybko jeździć, tylko trzeba mieć dobre opony i umieć operować lewą nogą na hamulcu. Wady - trzeba uważać na krawężnikach, bo jest bardzo nisko zawieszony jak na kompakta, ale dzięki...
5,0
~tough
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
Może ta ocena jest nieco na wyrost, ale wpływa na nią doskonałe czucie auta. Powiedziałbym, że układ jezdny jest bardzo dobry. Faktycznie zawieszeni czasami dobija i pracuje głośno, hamulce są dalekie od ideału, sprzęgło pozastawia co nieco do życzenia, jednak kierowca wie dokładnie gdzie pojedzie samochód. Precyzyjnie wchodzi w zakręty, choć już w nich nie czuje się jak ryba w wodzie. Z dobrymi zimowymi oponami objechałem już po zakrętach...
5,0
~Kenny6
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
No i tu jak u Forda. Dla mnie Fordy się zawsze najlepiej prowadziły. Jak na rodzinne (nie sportowe) auto przystało mięciutko i dobrze trzyma się drogi. Choć ma pewne momenty gdzie na ostrym zakręcie (np. skrzyżowanie) z dohamowaniem chce zarzucić tyłkiem, no ale w końcu to kombi. Genialnie się jeździ po wertepach w lesie, bez strachu że się coś urwie, bo podwozie jest gładziutkie jak pupa niemowlaka i wszystko co powinno być pochowane jest...
4,0
~Vega
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Mam amortyzatory Bilstein z przelotem około 40 tyś km także trzyma się dobrze, gumki P 6000 - fajna zabawa z zakretami, polecam:) Jest troszkę twardy na nasze dziurkowate drogi, ale w zamian przyklejony i pewny na drodze. Trwałość zawieszenia nie wypada cudnie, o ile tył trzyma się bardzo dobrze, to przód szybko się kończy. U mnie wywala końcówki drązków, a zaczęło się jak zgiąłem wach/hacz i regularnie coś puka i stuka:(
5,0
~p-wasiak@wp.pl
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
opony renomowanej firmy pozwolą szybko pokonywać zakręty. Układ bardzo precyzyjny, nie wychyla się na zakrętach. Niestety bardzo szybko zużywające się łączniki stabilizatorów przód co 10 kkm, jednak jak ktoś poradzi sobie sam z wymianą to żaden to wydatek 50 pln/10 kkm. Zastosowana belka z tyłu nie wpływa w żadnym stopniu na prowadzenie, a dzięki jej zastosowaniu nie ma się co w zawieszeniu tylnim zepsuć.
5,0
~Bard
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Poza oczywistymi na naszych drogach dość częstymi wymianami gum w zawieszeniu zawieszenie jest jak na te lata po prostu świetne. Zapewnia całkiem zadawalający komfort przy bardzo dobrym prowadzeniu, dobrze dostrojonym wspomaganiem i bardzo dobrą przyczepnością (nawet na standardowych, 13" felgach) - co w kombi z tych roczników wcale nie jest takie oczywiste, a w hatchbacku jest jeszcze lepiej...:)
4,0
~hmm
Ford Escort VII
Kombi 1.8 TD 90KM 66kW
Samochod trzyma sie drogi dosyc dobrze niewazne czy zaladowany czy pusty. Felgi 15" opony 195/55/15 na lato bardzo dobrze sie sprawuje. Co prawda co jakis czas wymieniam tuleje dolne wachacza i po 98tys wymienilem lozyska kol tylnich i stabilizator. Przez rok czasu gdy zrobilem tym samochodem ponad 40,000km wymienilem 2kpl tulej wachacza koszt w salonie tulej 16,70zl wymiana po 25zl za strone.
5,0
~krasek82
Ford Escort VII
Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW
Tutaj jestem bardzo miło zaskoczony Truskawa super trzyma się drogi zarówno na prostej jak i na zakrętach, może to być zasługa krótszych niż standardowe sprężyn oraz niskiego profilu opon (50) ale w porównaniu z Alfą 146 muszę przyznać że Escort lepiej się prowadzi zwłaszcza w zakrętach, mój ojciec jeździ Volvo V40 i mój Escort na zakrętach zbytnio nie odstaje
Ford Escort VII