Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta III 1.3 KAT 60KM 44kW 1991-1997 (59) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 78 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Iwan
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Poprzedni silnik (1100 i) siadł po przebiegu 400 000 km - nacodzień brał 1 litr oleju na 1000 km aż tu pewnego dnia zabrał całą miskę olejową w niecałe 500 km i nie dojechał do celu. Więc trzeba było go zmienić, używane 1.3i dostałem za 250 zł trochę ciężkie bydle ale we własnym zakresie daliśmy radę go wymienić - na jedno-punktowym wtrysku nie potrzeba zmieniać nic poza silnikiem 1.1i oraz 1.3i totesame konstrukcje różniące się tylko...
4,0
~ozga.lukasz@wp.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Autko generalnie mnie nie zawodzilo, raz tylko zgaslo mi na drodze i nie chcialo zapalic, ale po odczekaniu chwili, wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki odpalilo i pojechalo - kazdy komputer moze sie zwiesic, a wiadomo, ktory Windows tam zainstalowano :)? No i jeszcze czeste narzekania na plywajace obroty, badz niespadajace na biegu jalowym az do zatrzymania samochodu, troche zenujace, ale czasem pomaga zwykle ustawienie zaworow. Na wieksze...
5,0
~Prince88
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Raz popękał mi się przewód od płynu chłodzącego ze starości. Oryginalny Forda- jestem ciekaw czy był od nowości. Nie wie co to laweta. Nigdy nie był unieruchomiony w trasie. 4razy tylko nie zapalił przez okres 4 lat i zakończyło się to wymianą akumulatora. Od tamtej pory pomaga w każdą zimę przy każdych mrozach uruchamiać samochody sąsiadów. Jest oddanym dawcą prądu;)
3,0
~WERT
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Alternator - koszt naprawy 200 PLN i moduł sterujący wryskiem (gasł na wolnych obr.- koszt używki - 250 PLN, wymiana tarcz hamulcowych przednich - materiał 98 pln robocizna - 50 pln. Poniewaz na instalacji mieszalnikowej (lovato) przejechał 110 tyś. km trzeba było zregenerować parownik (gasł na gazie, trudno było go ustawić, sporo palił) - koszt 180 pln.
3,0
~Zadowolona =]]
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Jeśli ktoś nie ma pokrowca na kierownicę, a widać, że ukruszyła się w pewnych miejscach, to może spodziewać się białych otarć na czarnych ubraniach w okolicy ud, o które ociera się kierownica (szczególnie zimą kiedy mamy dużo odzieży, bo latem to nie grozi). Nie jest to poważne, ale przeszkadza. Kołpaki nie trzymają się zbyt mocno.
4,0
~Kamias
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Nie mam żadnych problemów poza układem elektrycznym. Niestety mój egzemplarz posiada alternator firmy Magneti Marelli/LUCAS. Niedługo po zakupie padł regulator napięcia a równo rok po zakupie cały się posypał. Inne podzespoły bądź co bądź starego auta bez zarzutu!
4,0
~Dymek z Lodzi
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Auto jak do tej pory nie psuje sie.Mam tylko 3 usterki m.in zablokowany tylni zamek od klapy bagaznika, cos z wtryskiem lub z pompka paliwowa i imobilaser ktory zaczyna sprawiac problem ale taki ze jest wkurzajacy bo przy kazdy wylaczeniu silnika trzeba znow go wylaczyc!!
3,0
~stahs@o2.pl
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Jak go kupilem to musialem wymienic komputer (używany 150zł). No i jeszcze pompa wody rozleciała mi się w trasie. To jedyny zonk jaki mi się przytrafił, a jeździłem w długie trasy i zdażało się jechać tak szybko jak silnik pozwala (160km/h)
4,0
~v
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
zepsute wspomaganie (2x), wymiana WALKA rozrzadu i klawiatury, padnieta pompa wodna, amoryzatory tyle, wahacze przednie, uklad wydechowy; ale ogolnie na trasie nigdy mnie nie zawiodl - z tym ze nigdy nie czekalem tez "do konca" z naprawami!
4,0
~Marecki
Ford Fiesta III
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Samochód nigdy nie odmówił posłuszeństwa na trasie. Z dużych napraw była tylko wymiana zużytego sprzęgła, ale to chyba normalna rzecz przy takim przebiegu. Niestety dużym minusem tego auta jest podatność na korozje.
Ford Fiesta III