AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Ford
Focus
II
Kombi
Opinie
Opinie
Lista ocen
Ford Focus II Kombi
(165) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
229
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
poważnych usterek Nie było ale chcę rozwinąć temat rozrządu w tym silniku. od zawsze silnik 1.8 forda miał łańcuch i pasek aż do końca 2007r. A od 2008r wszystkie silniki w mondeo i focusach w miejscu łańcucha mają drugi pasek ( tzw kaseta - napędzająca pompę wtryskową i wał ) Przewidziany interwał z tego co pamiętam 10 lat i 200 tys. Ja swój wymieniłem parę dni temu- widziałem jak wyglądał. Był już popękany. Zęby na pasku całe ale słyszałem...
Dodane
9 lat temu
1,0
~wolny
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
No to zaczynamy: - około 70000km - szlag trafił immobilizer i konieczna była wymiana zegarów oraz zaprogramowanie kluczyków - 2700pln - 120000km - EGR - niech mu gleba ciężką będzie. Ośka pękła 2x i raz prowadzenie tej ośki - trzeba było wymienić cały napęd - 500pln (używka, bo jak cały to ford sprzedaje tylko z kolektorem za jedyne 1700pln) - 150000km - witajcie wtryski! ...a raczej żegnajcie. Konieczna była reanimacja wtrysków. Chcąc...
Dodane
7 lat temu
1,0
~norbertmag
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Strzelila nagrzewnica - caly plyn wylal sie do samochodu - trzeba bylo holować a potem suszyć cala tapicerke - zapach pozostal nadal. Drazek zmiany biegow zablokowal sie na piatce - pisalem o tym wyzej. Padła jakaś część w sprzęgle, mechanik powiedział, że w większości samochodow wystarczy ja wymienic, w focusie jednak trzeba kupić kompletne sprzęgło. Kurcze jak sie robi te rzeczy to tyle sie zbiera a jak trzeba wymienic to nic do...
Dodane
12 lat temu
4,0
~Cyklop
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Samochód tylko raz mnie zawiódł, na początku eksploatacji - korek wlewu paliwa był felerny, nie odpowietrzał układu. Skutek - wskaźnik paliwa wskazywał 1/4 baku, a w rzeczywistości było sucho, samochód stanął mi w trasie w Grodzisku Mazowieckim na skrzyżowaniu. Na całe szczęście miałem ze sobą kanisterek i jakoś "doszedłem", że mało prawdopodobny jest przebieg 1009 km przy baku 52 litry i spalaniu średnim 6,2 l/100 km. Chechłałem silnik ze 4...
Dodane
16 lat temu
5,0
~luc mantz
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Nic. Zaczął padać akumulator. Wymieniłem. Nigdy nie zdarzyła się awaria mechaniczna, unieruchomienie pojazdu lub trudności w jeździe. Nie bierze oleju. Zaczęło stukać w zawieszeniu, wymieniłem w stabilizatorach. Gra! Zaczęło drgać w siniku poniżej 2 tys. - świece do wymiany, bo stare. Koszt i to nie najtańsze - 300 zł. Starczy na kolejne 100 tys. km. Pod względem trwałości silnika i układu jezdnego. Super! Dobre auto do miasta, w którym nie...
Dodane
5 lat temu
3,0
~Swietlu
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Wymiana koła dmumasowego i sprzęgła - 70 tyś km, alternatora - 110 tysięcy km, wcześniejsza wymiana paska rozrządu wraz z pompą wody,która ciekła przy 138 tysiącach przebiegu. Ford zaleca wymianę przy 240 tysiącach - nierealny przebieg, którego pasek z pompą nie wytrzymają. Silnik przy przebiegu 138 tysięcy wymagał rozebrania i oczyszczenia z zalegającej sadzy, gdyż nie dał się już uruchomić (sadza spowodowana jazda miejska i wymianą oleju co...
Dodane
13 lat temu
3,0
~Michał
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
Po 9 miesiącach użytkowania padł alternator w czasie jazdy, doprowadzając mnie do stanu przedzawałowego, zapewniając za to wyrzeźbienie bicków - wraz z nim siadło wspomaganie kierownicy, a ja miałem przed sobą jeszcze 3 skrzyżowania :) Całkowicie unieruchomiło to auto, jednak dzięki kompetentnemu fachowcowi, udało się go zregenerować i dziś Focus śmiga bez zarzutu. Uważajcie jednak z elektrycznym wspomaganiem - raz padło mi na chwilę po tym,...
Dodane
7 lat temu
4,0
~Piotrek
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Naprawdę poważnych usterek nie stwierdzono. Autem przejechałem 30 000 km., wymieniłem przepływomierz (używany, więc niedrogi), oleje, filtry, rozrząd. Wszystko to normalne. Uwaga na przedni zderzak i wysokie krawężniki - raz wyrwałem mocowania zderzaka wycofując sprzed krawężnika. Niby moja wina, ale twierdzę, że plastikowa osłona przy przednim zderzaku jest wykonana wprost debilnie - podjeżdżając do krawężnika się \'schowa\' pod auto, ale...
Dodane
14 lat temu
3,0
~olowiany
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Poważną usterką można nazwać małe, ale jednak denerwujące ślady korozji. U dołu klapy bagażnika i przy tylnym błotniku. To samochód tylko 5-cio letni! Wprawdzie rdzewienie tego Focusa to "mały pikuś" w porównaniu ze rdzą zjadającą drzwi i klapy Focusa 1 edycji /mam na myśli roczniki 99-00/, ale jest to irytujące. Inne naprawy jak: klocki, el. zawieszenia, łożyska są naprawami wynikającymi z eksploatacji i nie są częste. Tylko 3...
Dodane
11 lat temu
1,0
~Konrad
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
W porównaniu do Focusa I - TRAGEDIA. W I przez 4 lata lałem tylko paliwo i nic się nie działo! W II po 2 latach w raz z wygaśnięciem gwarancji poszła pompa wodna!!! Jak się dowiedziałem od mechanika w nowej wersji usunięto napinacz paska co skutkuje znacznymi napięciami na łożyskach pomp, które tego nie wytrzymują. I tak w trzecim roku poszła pompa wspomagania!!! W międzyczasie dwa razy wymieniałem chip w alternatorze. Jestem fanem FOCUSA ale...
Dodane
17 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
17
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Ford Focus
Zobacz 114 aut
od ręki
Ford Focus II Kombi
4,2 (394 oceny)
Sprawdź oferty Ford Focus
Wybierz silnik
1.4 Duratec 80 KM
1.6 Duratec 100 KM
1.6 Duratec Ti-VCT 115 KM
1.6 Duratorq TDCi 90 KM
1.6 Duratorq TDCi DPF 109 KM
1.8 Duratec Flexifuel 125 KM
1.8 Duratorq TDCi 115 KM
2.0 Duratec 145 KM
2.0 Duratorq TDCi 136 KM
2.0 Duratorq TDCi DPF 110 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford Focus w pigułce
Ford Focus
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford Focus
Dane techniczne
Ford Focus II Kombi
Raporty zużycia paliwa
Ford Focus II Kombi
Opinie
Ford Focus II Kombi
Usterki
Ford Focus II Kombi
Publikacje
Ford Focus
Newsy
Ford Focus
Galerie
Ford Focus
Nasze pomiary
Ford Focus
Filmy
Ford Focus
Ogłoszenia
Ford Focus
Ceny aut używanych
Ford Focus
Dziennik kosztów
Ford Focus II Kombi
Opinie o instalacjach LPG
Ford Focus II Kombi
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford Focus II Kombi
Dane techniczne
607 raportów
zużycia paliwa
483 ogłoszenia
używanych
28 zgłoszonych
usterek
41 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Ford Focus
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy