Szukaj

Lista ocen Ford Focus III (285) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Oski
Ford Focus III
Hatchback 5d 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
Nooooo to już jest legenda :) Foka nie ma sobie równych w tym segmencie a nawet spokojnie może konkurować z autami klas wyższych. Jeździłem audi s6 2015 i Foka znacznie lepiej się prowadzi niż to audi które miało napęd na 4 kółka. Tą różnicę czuć znacząco,Foka się lepi asfaltu jakby była z nim zespawana. Idzie jak po szynach,ma się wrażenie że można wchodzić w ten sam wybrany zakręt bez końca zwiększając prędkość :) Tu trzeba mieć hamulec w...
5,0
~MatN90
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 125KM 92kW
Focusy zawsze się dobrze prowadziły i tu nie jest inaczej. Zdecydowanie największy atut tego auta, jeździłem nową asrą, megane, najwnoszym civiciem, golfem i wszystkie dla mnie dużo gorzej trzymały się drogi i gorzej reagowały na polecenia kierwonicą. Doskonale czuć drogę i samochód jest jednocześnie w miarę komofortowy, nie jest to możę poziom Mondeo, ale w porównaniu z pierwszą generacją postęp jest ogromny, w focusie mk1 byłem w stanie...
5,0
~Krzysztof
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 125KM 92kW
Samochód prowadzi się bardzo dobrze i z łatwością pokonuje nawet ostre zakręty. Układ kierowniczy z elektromechanicznym wspomaganiem jest bardzo precyzyjny, pracuje dość lekko, co wymaga pewnego przyzwyczajenia, ale potem bardzo cieszy. Jednocześnie zawieszenie jest komfortowo zestrojone i samochód pokonuje nierówności bez nieprzyjemnych wrażeń dla pasażerów. Niestety zdarza się, że okresowo przednie zawieszenie skrzypi podczas pokonywania...
5,0
~RM
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Ford pod tym względem wyznacza standardy. Kto jeździł fordem to potwierdzi. Auto prowadzi się jak po szynach. Po zmianie opon na sportowe Yokohamy foczka wchodzi w zakręty niczym gokart. Nie bez znaczenia jest tu fakt iż Ford zastosował tu system TVC, którego działanie opiera się na lekkim dohamowywaniu koła, które w danym momencie zaczyna tracić przyczepność. W tym samym czasie jeszcze większy moment obrotowy zaczyna być przekazywany na koło,...
4,0
~Piotr
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratec 105KM 77kW
Jak to ford - sprężyście, dobrze się prowadzi w zakrętach, nie dobija nawet z dużym obciążeniem. Ale pracuje dość głośno, serwis rozkłada ręce bo "ten typ tak ma". Porównywałem jak jest w innych autach w firmie i wychodzi, że tak samo więc może i mają rację:) W moim egzemplarzu trafił się jeszcze problem z przekładnią kierowniczą. Na nierównościach w zakrętach tłucze się niemiłosiernie. W ramach gwarancji wymieniano już ją dwa razy...
5,0
~aaawaldi
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
To chyba największy plus tego auta - bardzo dobrze - jak na tą klasę - zamortyzowane auto, a przy tym świetnie trzyma się na zakrętach - nie wygina się jak pontony VW. Układ kierowniczy jest najlepszy ze wszystkich aut tej klasy, jakimi jeździłem - jest precyzyjny jak w BMW - nie występuje efekt pływania, czy wrażenie "gumowych drążków". Auto "idzie" dokładnie za kierownicą. Bardzo wytrzymały - po 120000 bez oszczędzania -...
5,0
~seborak
Ford Focus III
Kombi 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Przed zakupem jeździliśmy używanymi Audi A4 2010, Toyota Avensis 2012, Kia Sportage 2012, VW Passat 2010. Na nasze drogi nowy focus nie ma porównania. Znajdą się osoby, które powiedzą że modele Audi, VW, czy Toyota przy prędkości 200km/h mają lepsze trzymanie na zakrętach, ale komu potrzebne takie właściwości? Focus \"płynie\" po dziurach, a dość wysokie zawieszenie powoduje, że spokojnie można podjeżdżać pod krawężniki i nie musimy obawiać...
5,0
~Maciek
Ford Focus III
ST Kombi 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
Prowadzenie generalnie fordów jest zawsze przyjemne. Kto w rodzinie miał jakiegoś forda, albo ma samochód służbowy tej marki, wie jak fajnie jest zestrojone zawieszenie i jak dobrze układ jezdny słucha się poleceń kierowcy. No to jeśli dodamy do tego tą szczyptę niemałą z wersji ST, dostajemy wybitnego przecinaka zakrętów kosztem nieco utwardzonego zawieszenia. Jest twardo, ale bez przesady, mamy pewność prowadzenia bez wypadania plomb z zębów...
5,0
~Maciek
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 115KM 85kW
Świetne zestrojenie zawieszenia. Komfortowo miękkie ale jednocześnie gwarantujące stabilne pokonywanie zakrętów bez względu na prędkość. Jedyny drobny mankament to elektryczne wspomaganie do którego należy się przyzwyczaić (to uwaga dla bardzo wytrawnych kierowców) - ciężko to opisać ale wyczuwa się taki specyficzny sposób wspomagania - zupełnie inny niż w układach hydraulicznych. Ciężko opisać - trzeba spróbować. Ale i tak jest prawie doskonale.
5,0
~HargKrak
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Jak to w fordzie. Autko przyklejone do asfaltu. Bardzo miłe doświadczenia z jazdy zarówno na suchej, mokrej, jak i ośnieżonej nawierzchni. Specyficzne są odgłosy dobiegające z zawieszenia, ale nie są negatywne, a specyficzne :) Duży plus za układ wspomagania. System elektroniczny adaptuje się do warunków jazdy. Chwilę trzeba się przyzwyczaić do jego działania przy większych prędkościach, ale po wyczuciu auta popadłem w zachwyt :)
Ford Focus III