Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ka I

ooo, 12 lat temu
Silnik 1.3 i 50KM 37kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 169 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ka I 1.3 i 50KM 37kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
2,62
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ładny środek
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : bierze olej 2l/1000
Karoseria : rdzewieje wszędzie
Zawieszenie : zawieszenie ogólnie całe raz w roku jak za dużo się nie jeździ
2,0
Całokształt
awaryjne dużo pali słaba blacharka kłopot z niektórymi częściami awaryjne silniki zawieszenia autkiem przyjemnie się jeździ inna sprawa że można nie dojechać
Wrażenia
3,0
Silnik
bez rewelacji kłopoty w trasie np z wyprzedzaniem i podmuchami
3,0
Skrzynia biegów
jest ok..
1,0
Układ jezdny
nie znosi polskich dróg nic nie wytrzymuje ani amorki ani sprężyny kapitalny remont zawieszenia raz w roku pod warunkiem że się mało jeździ zbyt mały rozstaw osi mało komfortowe
Komfort
3,0
Widoczność
mogło by być lepiej ale nie jest najgorzej jest kłopot z lusterkiem wstecznym - pęka a jest przyklejane do szyby
4,0
Ergonomia
tu jest ok wygodna kierownica wspomaganie fotel się też jakoś dopasuje
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo awaryjny zawór nagrzewnicy zamiennik można kupić za grosze ale gorzej z wymianą to samo dotyczy potencjometru od ogrzewania niestety trzeba kupować cały panel używany i który długo nie wytrzymuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu jest ok jak na małe auto to jest dużo miejsca ale uwaga auto rejestrowane na 4 osoby
4,0
Wyciszenie
gdy się założy nowe tłumiki to jest ok też za długo nie wytrzymują
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście od 9,5 do 11,5 95-ki w trasie od 5,5 do 7,5 w zależności od stanu autka od silnika, świeczek, cewki przewodów krokowca (tez pada co roku lub częściej) ceny wymiany są większe niż w innych autkach ponieważ wszędzie jest utrudniony dostęp by coś wymienić nie rzadko trzeba zmarnować kilka godzin na wymontowaniu innych części by dostać się do tej co chcemy
3,0
Stosunek jakość/cena
są tanie jak na te roczniki jakiś powód jest właściwie kilka autko ładnie się prezentuje ładny środek
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaryjne obejmy puszczają, pękają przewody od wody, termostat, czujniki, kłopoty z ogrzewaniem, pękają lusterka wsteczne kłopoty są też z klamką od otwierania maski drobiazgi ale zdarzają się zbyt często i w większości przypadkach nie pozwalają kontynuować dalszej jazdy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaryjne silniki padają zaczynają brać duże ilości oleju w moim przypadku 2 l na 1000km , zawieszenie ogólnie całe (amorki, sprężyny, wahacze gumy sworznie drążki) chłodnice tłumiki no i blacha łącznie z podłogą, przekładnia kierownica, pompa wspomagania, pompa wody kłopoty z rozrządem a jest łańcuch przy wymianie klocków należy się spodziewać kłopotów z zaciskami

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 50KM 37kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Ka I 1.3 i 50KM 37kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Ka I