Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Atu (74) - Silnik

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~darek
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Za mała moc - do tej masy auta powinno być min. 90-100KM OCENA: [2+]. Słaba elastyczność, aby w miarę \"dynamicznie\" jeżdzić należy utrzymywać obroty powyżej 3000/min.OCENA:[3] Kultura pracy typowa dla silników, gdzie konstrukcja pochodzi z lat 50-tych, ale nie jest najgorzej OCENA:[4-]. Dodatkowy Plus dla silnika jest to, że bez problemu współpracuje z inst. LPG. OGÓLNA OCENA [3]
3,0
~dago
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Cóż,rakieta to to nie jest,ale z niewielkim obciązeniem i przy odpowiedniej technice jazdy można przemieszczać naprawde sprawnie.Gorzej z kompletem pasażerów i jeszcze np. w górach-wtedy autko jest mułowate. Elastyczność nieszczególna - jeśli chcemy wyprzedzić TIR-a trzeba doprowadzić silnik do wysokich obrotów,choć na trzecim biegu moim zdaniem przyspiszenie jest niezłe.
3,0
~suxen@wp.pl
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Jak do tak ciężkiego auta trochę za mała moc, jednak przy spokojnej jeździe da się wytrzymać. Awaryjność w zależności od "traktowania". Te nie wyżyłowane dochodzą nawet do 160 -180 tys bez remontów. Mój zero brania oleju ale są takie, że mam wrażenie jakby to było ich paliwo. Wymiana uszczelki pod głowicą po 15 tys. jazdy na LPG (80 tys ogólnie)
3,0
~pawel_beres@cyberia.pl
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Od początku jak go użytkuję: 24000 km (auto służbowe) silnik sprawuje się dosyć dobrze ale wydaję dziwny odgłos - przypuszczam że jest coś nie tak z jakąś główną częścią silnika tj.: panewki lub wałek rozrządu. Jak na razie jeździ. Dynamika jest bardzo dobra.Aby jeździć dosyć dynamicznie trzeba go trzymać "na obrotach"
3,0
~rolecki
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Mógłby mieć z 10-15 koni więcej ale daje rade silnik robiony jakieś 50 tys. temu i wypaliła się uszczelka pod głowica ,poniżej 3 tys. obrt. nie ma co zmieniać biegów najlepiej 3.5 tys. najlepsza dynamika i w miarę mało pali
2,0
~Yaroslav
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
jedyny plus to chyba tylko tanie naprawy... kultura pracy silnika jak w kosiarce z ta roznica ze kosiarka mniej pali... przy predkosci powyzej 110 mam wrazenie ze siedze na wirujacej pralce tak trzesie calym samochodem...
3,0
~Kris
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
jeśli jest dobrze dotarty to będzie długo miło służył jeśli nie to też będzie służył ale panewki będą drażnić. A co do elastyczności to trzeba plan głowicy szlifa i rozwierconko i będzie śmigał jak rasowy diesel :-)
4,0
~użytkownik
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Robi swoje, zwłaszcza w trasie ;-) Oleju w zasadzie nie bierze, a już na pewno nie litr na 1000 km, jak przewidują normy renomowanych producentów. Po co byłoby wtedy wymieniać olej? ;-)
3,0
~l.i.s@wp.pl
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Silnik pracuje bez zarzutu, choć nie jest to demon szybkości. Przez 15 lat eksploatacji nie sprawiał żadnych problemów. Czuć niedosyt mocy, męczy się podczas nazbyt dynamicznej jazdy.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~rolecki
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
polonez ma zrobione ok 170 000 tys. km byl robiony silnik ok. 40 tys.km temu ogolnie wytrzymuja od 130-180 tys. km .W kazdym polonezie poci sie uszczelka pod głowica po ok. 100 tys.
FSO Polonez Atu