Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2003-2008 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Rob
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Ktoś tu napisał że silnik prosty jak budowa cepa...? Otóż nie, wystarczy trochę poczytać jest to jedna z bardziej zaawansowanych konstrukcji w klasie rzędowych czwórek, przemyślana a przez to bezawaryjna. Ktoś się żalił że bierze olej...otóż jest to silnik DOHC a taka konstrukcja bierze olej bo tak ma po prostu i nie jest to feler. Ktoś pisał że mułowaty w niskim zakresie obrotów...otóż każda benzyna bez turbo ma mniejszy moment od...
4,0
~Patryk
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Chcialbym by bylo doskonale lecz niestety nie moge dac takiej oceny. Owszem, silnik bezawaryjny,na lancuchu, troszke oleju wciaga ale mam gaz wiec niech mu bedzie. Problem jest jeden. Tych 190 koni nie czuc. No chyba ze przy 5000tys obrotow. Jest sposob na odmulenie tegp dobrego silnika,wgrac nowa mape wtrysku. Auto sie budzi do zycia. Koszt ok 500pln w Pl, w UK jakies 200-300f. Silnik zagazowany odnrazu po kupnie i przejechane na gazie 50tys...
5,0
~Lyju998
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik 2.4 v-tec jest klasą samą w sobie. W porównaniu z sinikiem 2.0 wypada dużo lepiej pod względem osiągów przy niewiele większym apetycie na paliwo. Bardzo ładnie ciągnie od samego dołu. Pomimo stosowania dobrych olejów i odpowiedniej obsłudze silnik potrafi wciągną zaskakujące ilości oleju. Przy agresywnej jeździe kilka setek na 100 tys km nie powinno nikogo dziwić.
5,0
~klops
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Niezniszczalny, prosty jak konstrukcja cepa. Zdecydowanie przeznaczony dla amatorów kosiarek :) Kręci się bardzo wysoko, mi to średnio pasuje - jestem przyzwyczajony do turbo benzyny, gdzie full boost był przy 3 tys. obrotów. A tu przy trzech tysiącach to silnik się przeciąga, ziewa i czeka na więcej :) Przy 6 tysiącach jest fajnie :)
5,0
~Bogdan3
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Samochód po płaskim jedzie już od 1500 a kończy na 7300. Moc 190 zamierzam dociągnąć pod 300. Już zasięgałem wiedzy, dla tego silnika 2,4 I-VTEC nie jest to problem, koszt też nie przytłacza. Szczególnie super na 98 oktan. Do setki w około 6 sekund, sekundę lepiej. Próbowałem kiedyś za Porsche, daleko uciec nie mogło-345 km, to gdzie ta moc?
5,0
~learntoswim9
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik super. Trzeba pamiętać że jest wolnossący i konkretna moc jest dostępna jedynie przy wysokich obrotach. Auto przy jeździe na niskich obrotach poprostu się toczy, nie ma jakichś sportowych wrażeń (przynajmniej przy przesiadce z turbo diesla). UWAGA: podczas jazdy na VTECu zużywa olej.
5,0
~klimper
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Chyba jak każdy na autocentrum. Silnik bardzo dobry, przyspiesza w każdym zakresie obrotów a w zakresie vtec to już jest zabawa. Z silnikiem nie miałem absolutnie żadnych problemów. Przy normalnej jeździe z dość częstą tendencją do działania vteca z moim przebiegiem zużycie oleju ok 100ml/1000km.
5,0
~WisniA
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik wspaniały, kręci bardzo pięknie, elastyczny, a jak potrzeba mocy, kickdown i powyżej 5 tys zaczyna się fabryka emocji. Niestety przy częstej jeździe w stylu sport :) lubi pic olej, ale jak każdy vtec w hondzie.
4,0
~jaxson
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Moc 190KM nie jest wyssana z palca, ale ujawnia się, jak to w Hondzie, jedynie przy wysokich obrotach. Od dołu ciągnie tak sobie, ale głównym winowajcą w moim przypadku była skrzynia automatyczna.
5,0
~Piotr
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Bardzo ładnie przyspiesza od niskich obrotów, na trójce ciągnie do 170km/h - powyżej 4 tys - rakieta. Przepiękny dźwięk przy dynamicznej jeździe, przy spokojnej delikatnie mruczy.
Honda Accord VII Kombi