Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Świetnie działająca kierownica, bardzo czuła - mały obrót kierownicy, duży obrót kół. Wspomaganie bardzo dobre (ale nie za lekkie jak np. w Hondzie City, albo innych z elektronicznym wspomaganiem). Ruch kierownicy od razu przekłada się na koła, bez opóźnień. Zawieszenie twarde, ale to zaleta, bo praktycznie nie przechyla się na zakrętach. Przy drogach takich jak we Wrocławiu albo w Gdańsku trzeba uważać na plomby, ale na obwodnicach to już...
4,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Zawieszenie twarde do tego stopnia, że myślałem że moje auto jest na sportowym zawieszeniu. Weryfikowałem amortyzatory - fabrycznie są Sachsy z nakleją Hondy. Ale że nie spodziewałem się tak twardej charakterystyki zdecydowałem się na wymianę kompletu amortyzatorów na nowe marki Sachs i sprężyn na używane z anglika z tej samej wersji nadwoziowej i silnikowej. Zmiany nie zauważam, czyli trzeba się przyzwyczaić. To precyzyjny gokart uwielbiający...
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
I tu znów precyzja. Bardzo dokładne, bezpośrednie prowadzenie. Da się tym autem jeździć precyzyjnie. Zawieszenie należy do twardszych (zdecydowanie twardsze niż w Leonie 1) jednak mimo to nie powoduje niemiłych doznań u pasażerów. Przy ostrej jeździe jest przewidywalne i na zakręta przechyla się tyle ile trzeba. W standardzie jest ESP (tu nazywane VSA) które zapewnia pomoc w przypadku szybkiej jazdy w zakręcie.
4,0
~Radzio
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Dobrze trzyma się drogi, tył mi kilka razy uciekał na szczęście VSA mnie wyratowało, ale teraz już wiem że to była wina fabrycznych opon pirelli. Niestety coś za coś dobrze się prowadzi ale za to czuć wszystkie dziury, już się do tego przyzwyczaiłem i mi to nie przeszkadza. Przy 110000 wymieniłem łączniki drążka stabilizującego z przodu bo zaczęły stukać, a tak pyzatym to zawieszenie jest w idealnym stanie wszystko oryginalne.
2,0
~marcin265@yahoo.com
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Na początku, myślałem że jest coś nie tak. Sprawdzałem zbieżność, gumy w oponach, drążki itd. Układ jezdny jest wadą samochodu. Z oponami standardowymi dla tej wersji 225/45 R 17. Samochód prowadzi się nie stabilnie. Najgorzej jest przy hamowaniu na zakrętach (również delikatnym) Trzeba kontrować kierownica i czuć samochód. Przy rozpędzaniu się, jest ok. Na zakrętach trzyma się bardzo dobrze. Tylko te hamowanie...
5,0
~KonanekAD
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo dokładny ale w 75% egzemplarzy sterownik wspomagania pada po 450kkm. Plus taki że można go łatwo i relatywnie tanio dostać ale prawie każda wersja silnikowa miała różne sterowniki. Dodatkowo w dieslu wyjęcie 3ciej śruby, tej na górze jest ciężkie i trzeba kombinować ze zdjęciem skrzynki bezpieczników.
4,0
~Mobilfun
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Super, auto zwarte, sztywne, świetnie się prowadzi. U mnie na 17' felgach. Twardy ale "nie wybija zębów". Do tego nie miałem problemów z zawieszeniem. Jedno co kolejna Honda i to samo zapiekające się tłoczki tylnych hamulców co z czasem doprowadza do przedwczesnego zużycia klocków i tarcz.
5,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jest bardzo precyzyjny, samochód prowadzi się pewnie nawet szybko pokonując zakręty. Zawieszenie zestrojone sztywno, kosztem komfortu, ale rekompensuje to świetnym prowadzeniem o zacięciu sportowym. Promień skrętu mógłby być większy, ponad 11 m to sporo, jak na taki kompakt.
4,0
~Michał
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi, ale auto jest sztywne, nawet zbyt sztywne. Astra III na tych samych oponach prowadzi się podobnie, ale tak nie trzęsie. Zawieszenie bardzo trwałe. Bardzo sportowy układ kierowniczy. Żeby skręcić o 90 stopni nie trzeba przekładać rąk na kierownicy
5,0
~przemo
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
prowadzenie samochodu to czysta przyjemność. Kontrola trakcji w standardzie, twarde zawieszenie i zakręty można pokonywać z naprawdę dużą prędkością. Twardość zawieszenia niestety odczuwa sie na dziurach bo przy pełnym obciążeniu czasami dobija - no ale w końcu to samochód sportowy
Honda Civic VIII Hatchback 5d