Szukaj

Lista ocen Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 (39) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Radek
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Asystent hamulca ręcznego jest mega po załączeniu przy każdym zatrzymaniu zaciąga się a tym samym auto się nie stacza . Można wyłączyć Start Stop,fajny asystent do 30 km automatycznie wykrywa przeszkodę i przyhamowuje lub hamuje.Materiały wnętrza bardzo solidne ,super spasowanie . Jeśli jeździsz do 140 km/h ,i lubisz siedzieć wyżej ,do tego masz 190 cm wzrostu nie masz się czego obawiać,jak i atakujesz często miejskie krawężniki a zdarzy ci...
2,0
~Baldini
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Tutaj daję tylko 2 gwiazdki. Jak na auto za 100tys. to jakość zewnętrzna jest mizerna. Słabe wykonanie karoserii (pojawia się rdza), fatalny system multimedialny wraz z wbudowaną nawigacją. Bardzo mocną stroną jest wnętrze (tutaj ocen 4,5). Miłe wnętrze, trochę twardych plastików się znajdzie (jak to w japończykach, i nie tylko :) ), ale nie aż tak dużo jak w innych autach w podobnej cenie. Spasowanie elementów w środku na 5.
4,0
~Mm
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Samochód tani nie jest, ale jest bardzo dobrze wyposażony, na czym też mi zależało. Porównując ceny innych małych crossoverów bogato wyposażonych stwierdziłem że można nawet mówić o zmowie cenowej, jednym słowem z wyposażeniem które chciałem mieć trzeba było dać w każdym przypadku ponad 90 tys.zł. Na szczęście dla mnie dostałem rabat, opony zimowe i inne gadżety,bo inaczej z metalikiem byłaby 1 z przodu ...
4,0
~hondalegend
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Mam wersję Elegance, bardzo dobre wyposażenie, szczególnie wspomagające kierowcę więc cena raczej uzasadniona choć porównując z konkurencją powinien kosztować ok 10 tys mniej ale ponoć traci mniej na wartości. Materiały we wnętrzu wyraźnie odstają od konkurencji (patrz np Qashqai), ten materiał na drzwiach to nie jest dobry pomysł, szybko się brudzi, ciężko czyścić.
5,0
~piotrkow89
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Za 88 tysięcy (niby 84, ale lakier i navi liczą oddzielnie) za Elegance liczyłem na możliwość dorzucenia przynajmniej półskórzanych foteli, albo kamery cofania, ale Japończycy mają tylko sztywne wersje. Skoro nie ma usterek do tej pory, a cenę zaakceptowałem to daję maksymalną ocenę w tej kategorii.
1,0
~fin szczecin
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
za 88,5 tyś badziew , to już nie Honda , to Meksyk , nawet Turecka montownia lepsza. Spotkałem w serwisie gościa z hrv starszym od mojego to szczeliny miedzy blachmi takie że jakieś uszczelki włożył. w moim ujdzie.
4,0
~Robert
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Warty swojej ceny. materiały w środku dobrej jakości. Aczkolwiek drzwi są "puste" w środku. Uderzenie ręką w blachę i słychać pustkę. Trochę mnie to drażni. Za tą cenę chyba lepszego auta bym nie znalazł z silnikiem wolnossącym do tego z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
3,0
~AndSzel
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Cena mogłaby być niższa ale wiadomo, że w przypadku Hondy płaci się za jakość. Poza tym systemy bezpieczeństwa, które posiada ta Honda, też swoje muszą kosztować. Bezpieczeństwo zawsze kosztowało i kosztować musi.
5,0
~michalmacpro
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
W cenie 104 tyś. złotych otrzymujemy wszystko co potrzeba do komfortowej jazdy i odpowiedni wygląd samochodu. Ja nie oczekuję, że za tą kwotę będę latał myśliwcem, jeśli komuś trzeba czegoś więcej, wybiera auto z innego segmentu.
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~S_Mike
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Cena auta wysoka, ale z drugiej strony jak weźmiemy pod uwagę wyposażenie i porównamy wtedy z konkurencją to już wcale taka wysoka nie jest. A do tego to jest Honda - i mam nadzieje że będzie bezawaryjna
Honda HR-V II SUV