Szukaj

Oceny Hyundai i20 I

Podsumowanie 87 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i20 I - Oceń swoje auto
4,18
średnia ocena z 87 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
74%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Hyundai i20 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i20 I – wybierz silnik

Silniki Benzynowe Hyundai i20 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Diesla Hyundai i20 I
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Hyundai i20 I

4,3
~Bart
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Tytułem wstępu - auto z 2009r., na stronie jest błędny zakres. Kupiony jako trzylatek z 43tys km, obecnie 100tys więcej. Żadnych poważniejszych awarii mechanicznych, jedynie efekty normalnej eksploatacji na dziurawych drogach: łączniki stabilizatora (2x75zł), łożyska (2x100zł), drążek (2x90zł) + końcówka drążka kierowniczego (2x85zł). Jak na 8 lat użytkowania nie jest źle ;) Z elektroniką gorzej, bo bardziej irytująca: trzykrotna wymiana...
4,0
~autopasje
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.6 CRDi 115KM 85kW
autem robiłam na codzień około 150 kilometrów poprzedni właściciel nie wiem co z nim robił auto sprzedałam za 12 tyś złotych zmieniłam na volvo c70 ale nie ważnie hyundai zepsuł mi się poważnie raz gdy zobaczyłam że jest wyciek z chłodnicy od razu poleciałam do mechanika naprawa kosztowała mnie 400 zł więc nie jest to jakoś super drogo no i standardowo wymieniałam amortyzatory itp amortyzatory kosztowały razem chyba 450 zł także nie drogo...
4,6
~Mariusssz
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i 20 Lift 2013r 1.2 benz, 86KM, LPG. Po przejechaniu 120 tyś km po Warszawie. Spalanie LPG: Trasa 6-8L (100-110km/h) Miasto: 8-10L Plusy: 1. Oszczędny, niezawodny i bezobsługowy silnik. Rozrząd na łańcuchu (nie piszą nic o wymianie więc trzeba kontrolować stan zużycia, na teraz ok). Hydraulika zaworów (niezbędna do LPG). 2. Fabryczna instalacja gazowa, bezproblemowa i bardzo dobrej jakości. Przy przebiegu 120 tyś nie ma oznak...
3,2
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
To jest mój drugi wpis. Przejechałem autem 25500 km. Jest źle. Nikomu nie polecam. Co do mechaniki nie przyczepię się, bo trudno, żeby po 25kkm coś psuło, ale plastiki są chyba najgorsze z możliwych. Po 10000 km zaczęły skrzypieć plastiki przy konsoli centralnej i pod kierownicą. Po 15000 fotel kierowcy (bo tylko ten jest używany) i drzwi. Dzisiaj (po 25000 km) i20 przeszedł samego siebie. Zaczął skrzypieć dach! No k***, żeby podsufitka...
3,8
~SJ121
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Ogólnie oceniam to auto jako przeciętne. Jestem przedstawicielem, który dużo podróżuje po autostradach, a jak wiadomo samochody segmentu B nie są przeznaczone do takiej eksploatacji. Zarówno układ kierowniczy jak i silnik słabo radzą sobie przy prędkościach powyżej 120 km/h. Niemniej jednak jako auto do jazdy po mieście Hyundai I20 sprawdza się całkiem dobrze. Minusem w takiej eksploatacji na pewno będzie brak mocy przy niskich obrotach co...
3,9
~wiktor_wpr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Ogólnie auto zasługuje na plus. Złożyło się na to stosunkowo niewielkie spalanie, bezawaryjność (z nietypowych usterek tylko łożysko koła) oraz moim zdaniem udany i dobrze dopasowany silnik. Niestety ma też kilka mankamentów obniżających ogólną ocenę : najważniejsze : dziwnie działający układ kierowniczy oraz wada konstrukcyjna - uszkodzenia lakieru od klamek drzwi. Do tego w moim egzemplarzu od nowości coś lekko hałasuje w rejonie deski...
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 I
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
5,7
l/100km
6,7
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Jest to opinia początkowa, pierwsze wrażenia, które wraz z przejechanymi kilometrami będę uzupełniał. W standardzie otrzymujemy goły kluczyk bez alarmu, który wstyd wyciągnąć przed ludźmi, warto za niewielką dopłatą dobrać alarm i dorobić sobie u speców tzw. "scyzoryk" czyli składany kluczyk zintegrowany z pilotem alarmu, co wyjdzie nam zdecydowanie taniej niż taka opcja u dealera. Natknąłem się też na to, że aby odpalić musimy mieć...
3,6
~Romek
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Kupując ten samochód myślałem,że będzie mi służył dobre parę lat jak moja stara Polówka.A tu proszę klapa już malowana,niby problem z klamkami załatwiony ,ale według mnie to serwis wyeliminował szkodę a nie przyczynę i obawiam się za za jakiś czas to się powtórzy.Jakoś plastików jest żenująca,wszystko skrzypi po 2 latach i przejechaniu 30000tys km.Słaby lakier mam już dużo drobnych rys.Spalanie też jest za wyskokie jak na samochód miejski(nie...
4,6
~alex
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Dalej uważam, że to był doskonały wybór do miasta. Nie ma żadnego powodu, aby myśleć o zmianie auta. Ważnym kryterium mojego wyboru były dobre wyniki testów zderzeniowych oraz elementy bezpieczeństwa (6 poduszek, ESP). Nie spodziewałem się cudów, ale auto zaskoczyło mnie "na plus". Kryterium tzw. "prestiżu" jest dla mnie nieistotne - to w końcu przedmiot użytkowy i jako taki zdaje dobrze egzamin. Nic się nie psuje, pali nie za dużo, dobra...
4,3
~wacho
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
i20 jest moim autem służbowym i choć nie jestem ph, to przez ponad rok prawie 50tys km nabiłem, więc mogę się pokusić o ocenę. Generalnie jest dobrze i mimo początkowej niechęci do hyundaia po roku się do niego przekonałem. Gdyby tylko nie ten środek...Marny srebrny plastik wygląda tandetnie, choć spasowanie to I liga. Plastiki na boczkach, na schowku łatwo się rysują, no i najgorsze są te całe plastikowe obicia drzwi. Widać trochę...
Hyundai i20 I