Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I CW (91) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Marian
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 I
I tutaj mamy największą wadę tego samochodu. Do 120km/h jedzie się dobrze,przyjemnie. Potem zaczyna się popis greckich bogów wiatru...Szum z przodu jest jeszcze akceptowalny,wiadomo,relingi,kombi,klasa kompakt,wybaczam..Ale z tyłu to już huragan. Czasami wstyd mi zabierać pasażerów bo mają problem ze sobą porozmawiać na tylnych fotelach. Wszystko dopełnia (tak przypuszczam) goła blacha podłogi i nadkoli. Na betonówce przekroczenie 100km/h...
4,0
~koleś git
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
Zawsze może być lepiej, ale po dokupieniu maty za niecałe 300zł wyciszającej silnik (na forum przeczytałem że warto i faktycznie było warto) jest naprawdę cicho - silnika praktycznie nie słychać do 4 tysięcy obrotów, potem brzmi w miarę przyjemnie. Do 120km/h nie słychać w zasadzie nic oprócz muzyki, powyżej już jednak silnik i szum opon dają o sobie znać, ale nadal jest ok-po prostu słychać samochód, ale nie jest to jeszcze przeszkadzający...
3,0
~tutturek
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
samochód ma dość krótką skrzynię, do 120km/h w aucie jest w miarę cicho, w okolicy 125km/h pojawia się jakiś \"rezonans\" od silnika który przy 135-140 znika i dalej jest nieco bardziej komfortowo ale przy prędkościach 150-160 jest już głośno. Generalnie przy prędkościach autostradowych auto jest dość głośne a przy tym dźwięk silnika nie jest zbyt miły dla ucha

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 63

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~qp
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Hyundai i30 I
do 80/90 km h auta nie słychać, powyżej już jest fatalnie. Głosny silnik i brak wyciszenia kabiny to jedno, a drugie to opony -fatalnie głosne. Co ciekawe zimowki dodawane w salonie (a niby badziewny hancook?) są doskonale i klada moje klebery w focusie na lopatki
2,0
~skwarka1969
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
Jest tragiczne! Już przy 3000 obr. wyraźnie słychać motor, zaś powyżej to tragedia. Jest to najgłosniejszy(oprócz malucha)samochód jaki miałem. Wstyd dla firmy Hyundai, bo to efekt zbyt dużego dopuszczenia księgowych do procesu powstawania auta. Można oszczędzać na innych rzeczach.
3,0
~drajwer
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Hyundai i30 I
No to jest bolączka tego auta. Silnik wyciszony dobrze, ale tylko do 120 km/h. Wymagające przyzwyczajenia się odgłosy kamyczków, które obijają się o niewygłuszone nadkola. Niektóre opony też dobrze słychać. Tu zaoszczędzono najbardziej.
3,0
~wert
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
do prędkości 100km/h jest dobrze, powyżej kiepsko, silnik pracuje na wysokich obrotach (krótka skrzynia), w miarę przyzwoicie (nie mówię że cicho) jest około 130-140. Uważam że kiepskie wyciszenie jest tak naprawdę największą wadą tego samochodu
3,0
~spider
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Hyundai i30 I
Powyżej 3 tysięcy silnik wyraźnie słyszalny, brak wyciszenia na klapie komory silnikowej w wersji BASIC. Maty wygłuszające na podłodze są albo bardzo cienkie albo ich brak - nie sprawdzałem, bo słychać każdy kamyczek walący od spodu auta.
4,0
~graf
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Hyundai i30 I
Silniki crdi są cichsze od francuskich hdi (chociaż te hdi lepiej sobie radzą na pierwszym i drugim biegu). Mimo tego jak to w dieslach - rozgrzane pracują ciszej. Na jeździe próbnej właśnie cicha praca silnika zaskoczyła nas pozytywnie.
1,0
~matad'or
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 I
Bardzo głośne zawieszenie, zwłaszcza przód, niepokojące odgłosy z układu kierowniczego (kolumna?) na krótkich nierównościach przy skręcaniu. Głośne szumy przy większych prędkosciach, ale jak ktoś już napisał, chyba związane z oponami Kumho.
Hyundai i30 I CW