Szukaj

Lista ocen Hyundai Santa Fe I (64) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~DiVene
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 112KM 82kW
Generalnie na + nawet powiedzialbym ze sprawnie zmienia przelozenia, male opuznienia miedzy kolejnymi biegami co mnie nawet zaskoczylo bo mialem do czynienia juz z automatami wielu marek. Zasadniczo mam jedno WIELKIE zastrzerzenie!!! - SKRZYNIA JEST 4 BIEGOWA!!! Te 4 biegi naprawde nie wystarczaja na trasie bo ekonomicznie podruzuje sie do max okolo 90km/h a potem az sie prosi o kolejne biegi.
4,0
~Froniu
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.7 i V6 24V 4WD 179KM 132kW
Stara, prosta konstrukcja, 4 biegi, przydałaby się piątka,która mało się psuje, choć jedna niespodziankę już miałem. Podczas jazdy nieważne na jakim biegu nagłe szarpnięcie i blokowało się na trójce. Tiptronikiem można było co najwyżej zbić do dwójki i tyle. Padły czujniki prędkości wchodzącej i wychodzącej na skrzynie... Tylko ASO, razem 700 pln
4,0
~bojesiewody
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
Cudów nie ma. Uważane za dosyć awaryjne (ja mam już drugą), średnio precyzyjne. Warto zamontować osłonę pod silnik, gdyż skrzynia zamontowana jest dosyć nisko i jest gotowa w razie czego poświęcić się pierwsza na placu boju. Na pierwszym, drugim biegu auto całkiem dynamiczne, ale o szybkiej zmianie przełożeń raczej nie ma co marzyć.
3,0
~Radek
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
Precyzja pozostawia wiele do życzenia. Strasznie długa skrzynia, przy 5 biegu i jedzie poniżej 60km/h auto ma mniej niż 1200obr/min, i czasami zaczyna się dusić. Przy wyprzedzaniu zdecydowanie zalecana redukcja do 3 biegu nawet przy 90-100km/h gdy jest konieczność szybkiego wyprzedzenia, (rpm max. do 150km/h )
4,0
~emmanuelek
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 4WD 113KM 83kW
zmienia miękko, jest \"inteligentna\" czyli w pewnym zakresie dopasowuje się do stylu jazdy kierowcy, gwałtowne wyprzedzanie wygląda bardzo spektakularnie, więc osobiście robię to na \"manualu\". no i 4 biegi to jednak trochę mało, ale tylko w kontekście spalania, bo silnik nawet przy sporych prędkościach nie jest głośny.
3,0
~climton
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 146KM 107kW
jest dość precyzyjna, baardzo długie przełożenia poza 1 biegiem co powoduje ,że jeździ się trochę jak dieslem, nie zdążyłem się jeszcze przyzwyczaić do delikatnego haczenia przy zmianie biegów. jest to chyba związane z napędem 4X4. nie jest to uciążliwe, ale o szybkiej zmianie biegów można zapomnieć
5,0
~Jaclaw
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.7 i V6 24V 4WD 179KM 132kW
Mam automat. Generalnie zawsze jeździłem automatami (poza moim pierwszym samochodem w życiu ale to były inne czasy). Jak to automat -> nie ma się do czego przyczepić. Biegi zmienia ładnie bez szarpnięć, downkick też jest ok. Jedynie podczas przełączania z R na D czasami słychać przełączenie.
4,0
~Michal
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.7 i V6 24V 4WD 179KM 132kW
mam z automatyczna skrzynia + sekwencja ... sam automat troche zle dobiera bieg gdzy chcesz szybko zredukowac i wciskasz gas do dechy to niepotrzeebie zrzuca na 2 wyje i dopiero po chwili wrzuca 3 ... ale gdy uzywasz sekwencji to extra ... sam mu redukujesz na biek ktory chcesz ...
4,0
~Frred
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.4 i 16V 146KM 107kW
5-biegowy manual jest trochę za nisko umieszczony, natomiast sama praca skrzyni jest poprawna. 5 bieg to typowo "ekonom" - dynamika na najwyższym przełożeniu jest kiepska. Ale na autostradzie można dzięki temu zaoszczędzić trochę paliwa.
Dziennik kosztów dla Hyundai Santa Fe I
Średni koszt przejechania 100 km
30,67 zł
8,6
l/100km
11,8
l/100km
12,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mtm992
Hyundai Santa Fe I
Terenowy 2.0 CRDi 112KM 82kW
Bez zastrzeżeń, idealnie zestopniowana do dychawicznego silnika 112KM. Przy 185km/h wskazówka obrotomierza dotyka czerwone pole, ale i tak strach więcej jechać, bo auto buja się na boki aż miło.
Hyundai Santa Fe I