Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 220KM 162kW 1998-2004 (15) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~gregbun
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
nie ma sie do czego przyczepic-może nie pracuje tak gładko jak w bmw i przy zmianie z P na D lub R słychac jakieś dżwięki ale przecież to ciężarówka a nie limuzyna dla biznesclas...acha konieczna wymiana specjalnego oleju mopar co 30-40 tys-robiliśmy to ze znajomym i sprawa pracochłonna i mało komfortowa(brak kurka spustowego-7 litrów oleju leje ci sie na głowe,potem uzupełniasz nowy przez miarke bagnetu w przedziale silnika o średnicy 1...
4,0
~ememiks
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
To mój pierwszy automat nigdy nie sądziłem że kupię auto ze skrzynią inną niż manual. A po roku użytkowania automata raczej nie zakupię już manualnej. Mam z 99r jest to 4 biegowa auta z 2001 mają już 5 lecz jest to ta sama skrzynia co z 99r a w aso jest możliwość programowo przeprogramowania na 5. Co do samej skrzyni to nie jest to cud techniki lecz dobra sprawdzona konstrukcja. Raczej mało awaryjna jeśli się wymienia olej i filter na czas.
5,0
~schwyntzu
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Daję najwyższą ocenę z premedytacją. Pamiętajmy, że nie jest to nowoczesna dwusprzęgłowa przekładnia tylko konstrukcja, która ma kilkanaście lat. Zmienia biegi płynnie, szybko reaguje na kick-down. Naprawdę - ze zastrzeżeń.
5,0
~Lucas
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Bardzo mocna skrzynia, z dużym potencjałem, posiada możliwość włączenia piątego biegu. Jedyne do czego można się przyczepić to płynność zmian biegów, mimo tego, że praktycznie niezauważalna, to są automaty które robią to lepiej.
4,0
~Wojtek e-mail: st.tropez@neostrada.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Powinna mieć 5 biegów, ale nie szarpie. Na autostradzie, na dużym nachyleniu pod górę, gdy wciśniesz gaz odpadają te nowe BMW i Mercedesy. Sprawdzilem. Polecam!
5,0
~yeah_r@o2.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Dobrze zestopniowana, prawie w ogóle nie czuć zmian biegów nawet jak mocno przydepnąć gaz :) Jeżeli pilnuje się poziomu oleju to nie do zajechania...
5,0
~pepe
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Typowa Ameryka - włącz \"D\" i zapomnij. Bez uwag. O automata trzeba dbać - olej i filtry na czas i regularnie a będzie służył wieki.
4,0
~wilk1@op.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
jak się mocno depnie nie wyrabia za silnikiem - trzeba z gazikiem delikatnie
4,0
~lolek
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Trzeba wymieniać płyn przekładniOwy i wymieniać filtry w skrzyni.
4,0
~Tomek
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
i bardziej sie cisnie gaz tym lepiej zmienia biegi.
Jeep Grand Cherokee II