Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 220KM 162kW 1998-2004 (15) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Lucas
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Układ jezdny to zdecydowanie największy problem tego Jeep'a. Prowadzi się okropnie, jest niesterowny (i nie mówię tu o takim typie niesterowności jaki mają niektóre amerykańskie auta), a co najgorsze jest strasznie sztywny! Zawieszenie jest zdecydowanie zbyt twarde, czuć każdą dziurę zdecydowanie bardziej niż w zwykłym aucie osobowym. Jazda tym autem jest po prostu nieprzyjemna. Wiem co mówię, wcześniej jeździłem poprzednią generacją...
3,0
~ememiks
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Mogło być lepiej auto ma moc do dużych osiągów lecz przy dość wysokim i średnio precyzyjnemu układzie może źle się skończyć. Dość głośne przeniesienie napędu mosty lubią o sobie dać znać. W terenie auto bardzo dobrze się zachowuję niestety na dość wyboistej drodze w środku dość mocno macha pasażerami.Po za miastem natomiast na asfalcie jak limuzyna. Gdyby nie to że auto trzeba kontrolować podczas jazdy dużo częściej jak osobowe było by dobrze.
3,0
~schwyntzu
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Umówmy się - to nie jest auto do szybkiego pokonywania łuków, aczkolwiek myślałem, że będzie gorzej. Mam europejską wersję, więc samochód jest sztywniejszy od wielu aut ściągniętych zza oceanu. Zawieszenie jest miękkie, dobrze wybiera nierówności i jest bardzo komfortowe. Na zakrętach i przy szybkich manewrach mocno się przechyla i buja. To terenówka, wysoko zawieszona - nie może być inaczej.
4,0
~pepe
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Indywidualne preferencje spowodowały wymianę amorków na Bilsteiny B6 oraz stabilizator ADDECO. Normalnie buja budą i tak ma być. Teraz mam sztywniejsze ale dalej Ferrari to to nie jest. Rozkład napędu pozwala na zapomnienie o problemach, VariLock pracuje za Ciebie, śnieg i błoto zostaje z tyłu, reduktor (a przecież jest) wydaje się niepotrzebny. W bagno nie wjeżdżaj - reszta OK.
4,0
~gregbun
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
ocena dobra ale tez nie ma co porównywac do limuzyn i osobówek-to auto ma inne przeznaczenie-mosty słychać,czasem przy skręcie na rondku jakis dziwny dźwiek z tylnego mostu dochodzi-no ale tak jak pisałem powyżej-dramatu z tego nie robie-traktuje to auto jak ciężarówke do zabawy-choc nie zaniedbuje
4,0
~Tomek
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Quadra drive II i wszystko w temacie, nic lepszego w jeepie nie ma
4,0
~flyjacki
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Niezły, na kierownicy czuć poprzeczne garby, w terenie rewelacja
4,0
~Kevin
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
po byle lesnej drodze ja jade ok. 110 kmh (no moze troszke mniej tak z 90-100 kmh)
5,0
~roman_wr
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
jak na rodzaj auta - nie mam zastrzezen

Jeep Grand Cherokee II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~dareks4b75@tlen.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
trohe buja ale na zakrentach sie bardzo nie przechyla
Jeep Grand Cherokee II