Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee III (44) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jendrek (jendrek23@hotmail.com)
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
Na razie bardzo pozytywnie, choc przy bardzo ostrym zakrecie zarzucilo mi delikatnie tyl, nie wiem czy to kontrola trakcji tak zadzialala czy wlasnie nie zadziala i mialem lekki poslizg, w pewnym momencie mialem wrazenie ze to nie ja panuje nad autem i w ogole nie slucha ono polecen kierownicy tylko samo jedzie. Musze sprawdzic na placu.
4,0
~Krzysztof 38lat
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 Hemi V8 362KM 266kW
Jest ok jak na taką masę i środek ciężkości. Auto prowadzi się jak osobowe. Przy hamowaniu trochę nurkuje pomimo wymiany amortyzatorów na nieco twardsze. Wymieniłem tarcze na sportowe bo oryginały były mało wydajne przy kilku poważniejszych hamowaniach. Jest lepiej ale nie rewelacyjnie.
4,0
~frafal@vp.pl
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 4.7 i V8 4WD 238KM 175kW
porównując poprzednie modele - a miałem okazje nimi jeździć to wyraźny postęp, zdecydowanie lepiej trzyma się drogi, nie ma takiego bujania na boki - w trasie to nie jest co prawda chrysler voyager ale rekompensuje to miastem i terenem - wszędzie wjedzie i wyjedzie
4,0
~Robert
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Zawieszenie kozackie, bardzo dużo potrafi jak na taką masę auta. Niech was jednak nie zwiedzie, że terenowe zawieszenie wytrzyma dłużej na polskich drogach. Na szczęście części dość tanie i proste w wymianie.
4,0
~Robert
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Zawieszenie kozackie, bardzo dużo potrafi jak na taką masę auta. Niech was jednak nie zwiedzie, że terenowe zawieszenie wytrzyma dłużej na polskich drogach. Na szczęście części dość tanie i proste w wymianie.
5,0
~resist10
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Jak na takie gabaryty i wysoko zawieszone auto, układ zawieszenia pracuje doskonale. Nie wyczuwam pod- ani nadsterowności. Razem z wysokoprofilowymi oponami daje wysoki komfort prowadzenia.
5,0
~Hube
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
NIGDY nie spodziewałem się, że taka landara będzie jeździć po zakrętach jak osobówka. Nie ma pływania, ucieczek \"dupy\" na wyjściu z zakrętu. No po prostu rewelka. Nierówności w terenie to dziecinada.
3,0
~OLSEN100
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
Auto jest dobre na dobrych prostych drogazh. Na słabych drogach i zakrętach nie zachowuje się pewnie. Jeżeli ktoś lubi szybką jazdę po zakrętach to nie ten samochód. Lepiej kupić BMW X5.
5,0
~Piotr1973
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 6.1 HEMI V8 430KM 316kW
Czolg! Oczywiscie szerokosc opon daje swoje przelozenie na odczucia z jazdy po polskich koleinach, jednak nie jest to minus. To po prostu specyfika Black Bullet.
Dziennik kosztów dla Jeep Grand Cherokee III
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
12,0
l/100km
16,3
l/100km
14,1
l/100km
21,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~JJGC
Jeep Grand Cherokee III
Terenowy 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
Do jazdy sportowej służy samochód sportowy, do jazdy po polskich dziurach Jeep. Trochę się buja, ale 2,2 tony na profilu opon 65, to nie 1.4 tony na oponkach z profilem 40 czy 45.
Jeep Grand Cherokee III