Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW 2010-2012 (13) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek z Wroc
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Silnik dynamiczny, choć mam subiektywne odczucie że 126 KM powinno bardziej ciągnąć to autko. Jest dobrze, ale nie rewelacyjnie. Przy 3000+ obrotów zaczyna mocno ciągnąć do przodu, wcześniej jest (za) spokojnie ale oszczędnie Co do elastyczności, to 1.6 CVVT preferuje jak najszybsze przełączanie na wyższy bieg. Ekonomiczna jazda oznacza 1.5 - 2.5 tys obrotów na 4 lub 5 biegu. Wtedy spalanie wynosi 5,5 - 6,5 l (teoretycznie). Zimą notowałem...
5,0
~santafe
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Na razie spisuje się bardzo dobrze ale to dopiero początek gdyż samochód kupiłem niecałe osiem miesięcy temu. Jest elastyczny i prawidłowo reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Właśnie dopiero co dojechałem do miejsca wypoczynku nad morzem. Trasę ponad 660 km pokonałem spokojnie. Jechałem z różną prędkością od 100 do nawet 190 km/h. Powiem szczerze,że na autostradzie te 190 km/h osiągnął bardzo szybko i bez problemów z bardzo niewielką ilością...
5,0
~AREK STARACHOWICE
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Bardzo dynamiczny a zarazem ekonomiczny dużą frajdę daje wyprzedzanie. Jadąc 80km/h wystarczy zmienić bieg z 5 na 4 i po 3 sekundach już widzisz auto wyprzedzane w lusterku a na liczniku 110. Na autostradzie jechałem ponad 200 i jeszcze się zbierał ale musiałem hamować. Jak dla mnie bardzo ekonomiczny średnio 7,5 l przy ostrej jeździe 8,5 l. JEŻELI JESTEŚ WYZNAWCĄ VOLKSWAGENA TO NIE KUPUJ TEGO AUTA LUB MOŻESZ KUPIĆ ALE KONIECZNIE PRZYCZEP...
4,0
~pawwwel77
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Czwórka tylko dlatego, że za głośny przy użytkowej prędkości autostradowej. Silnik nie posiada osłony wyciszającej bo ponoć producent stwierdził, że niepotrzebna - według mnie myli się... Poza tym zaskoczył mnie dynamiką, choć na początku zastanawiałem się gdzie te konie, ale po przejechaniu pierwszych kilku tys. zorientowałem się, że zaczyna ciągnąć od 3500 obr/min i przy odpowiednim operowaniu gazem naprawdę zawstydza konkurencję, wiem bo...
4,0
~Resident
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Silnik w mieście bardzo cichy. W terenie niezabudowanym bardzo ekonomiczny. Niestety nie lubi prędkości autostradowych. 130km/h to nie jest jazda ani ekonomiczna (brak 6-go biegu?), ani komfortowa (hałas). Benzyną bez turbo trzeba umieć jeździć i nie bronić się przed redukowaniem biegu przed wyprzedzaniem.
4,0
~meledhel
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Troszkę mało dynamiczny, trzeba chwilkę poczekać aby silnik wszedł na wyższe obroty i przyspieszył. Przy zwiększaniu obrotów silnik wyraźnie głośniejszy.
2,0
~Rob
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Niestety słychać metaliczne odgłosy z silnika a przejechane ma dopiero 1100km.Przy obrotach 1900/2300 drgania przenoszone do kabiny.Głośna praca silnika.
5,0
~Pavel
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Jak na pojemność skokową 1.6, silnik bardzo dynamiczny. Moim zdaniem, najlepszy silnik benzynowy dla tego modelu.
3,0
~meledhel
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Mało dynamiczny, pomimo 126 kM słabe przyspieszenie, przy wyższych obrotach głośny. Największy mankament samochodu.

Usterki Kia Ceed I

Liczba wpisów: 37

Kia Ceed I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~ceed
Kia Ceed I
SW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Kultura pracy w normie, dosyć elastyczny zwłaszcza w wyższych obrotach.
Kia Ceed I SW Facelifting