Szukaj

Lista ocen Kia Niro (34) - Wyciszenie

Pokaż filtry
5,0
~Marcin
Kia Niro II
Crossover 1.6 GDI 141KM 104kW
Hybryda więc zależnie od trybu: elektrycznie wiadomo cicho, hybryda jest bdb. Głośniej gdy samochód dodatkowo ładuje baterie.
4,0
~JagJag
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Tak jest chyba we wszytskich kiankach - nadkola nie są wyciszone i stamtąd pochodzi 80% szumu. Poza tym bez uwag
4,0
~kuman0
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
przy 140km/h słychać już dosyć wyraźnie szum powietrza poniżej tej prędkości jest b.dobrze na elektryku nie słychać nic.
5,0
~Jerzy
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
W porównaniu do poprzedniego mojego samochodu jest cicho, słychać tylko toczące się opony, dobre uszczelki w drzwiach i oknach.
4,0
~Paweł
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Do 120km/h jest ok, ale auto jest dość słabo wyciszone. Pomaga fakt że silnik na niskich obrotach jest cichy
5,0
~Przemek
Kia Niro
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Jak wyżej - cisza. I cóż mam napisać więcej ? Że jest ciszej niż w SantaFe czy Volvo zc60 ?
4,0
~robipol
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
mogłoby być trochę lepsze..no ale coż, to nie marka za którą się płaci kilkaset tysięcy złotych
4,0
~Marek
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Jest cicha tylko szumy oporów toczenia i cichy pomruk silnika.Ale zawsze moze byc troszke lepiej, choć
5,0
~krzysiek666
Kia Niro I
Crossover Facelifting 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
do prędkości około 125-130 bardzo cicho , powyżej 140 już mniej cicho
Dziennik kosztów dla Kia Niro
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej
Kia Niro I
Crossover PHEV 1.6 GDI Hybrid 141KM 104kW
Tylko oponki szumią, w trybie hybrydy ciszej jak w wieswagenie 2013 tdi.
Kia Niro