Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Nie oczekujmy super własności jezdnych na asfalcie, układ kierowniczy po prostu jest a pokonywanie szybkich zakrętów tym autem powoduje lekkie przyspieszenie bicia serca. Mimo to auto na trasie nie będzie zawalidrogą a kierowca nie zmęczy się prowadzeniem. "Poproszone" przez kierowcę, auto ochoczo staje bokiem i daje się dość dobrze kontrolować w poślizgu. W terenie za to jest rewelacja, mocne wspomaganie i dobry promień skrętu...
3,0
~krzysioww
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Jak nie wsadzisz opon min. 215/75/15 to marnie. jak jeździszi 50/50 lub 75/25 miasto/teren to polecam BFG All Terrain 235/75/15. Mięciutkie przednie amorki i pękające sprężyny tylne. Sprężyny wchodzą od astry kombi i jest ok. No i jak wpadniesz w jakąś dziure w asfalcie to kijanka potrafi skutecznie zmienić tor jazdy. Przednie zawieszenie jest trwałe, dopiero raz robiłem końcówki wachaczy i jedną końcówke drążka.
5,0
~Piochu
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Mocny choć do podnoszenia auta trzeba trochę ciąć i spawać. Przednie niezależne zawieszenie ogranicza trochę bo przy lifcie lecą przeguby z winy osłon które wyskakują ze swoich mocowań i odsłaniają przegub na piasek błoto i syf. Tylne zawieszenie jest mocne. Słabe hamulce, ale to może być już zmęczenie pompy.
3,0
~Don Pedro
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 118KM 87kW
tez jestem zadowolony, natomiast wystepuje bardzo silna korozja ramy i wszystkich polaczen spawanych, sruby sie urywaja od nowego, bardzo niestaranny montaz, ale daje sobie rade sam, sprezyny tyl dwa razy wymieniane na oplowskie i chodzi. Czesto smaruje wal, i dwa razy do roku opukuje rdzawe miejsca.
3,0
~MICHAŁ
Kia Sportage I
Standard 2.0 TD 83KM 61kW
Układ kierowniczy pracuje świetnie. Kierowca czuje co się dzieje z samochodem i po jakiej nawierzchni jedzie. Wspomaganie pracuje lekko. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności i pracuje cicho. Samochodem nie szrppie, ani nie rzuca na nierównościach. Super auto na polskie drogi.
1,0
~Jerzy Martyniak, Zakopane. ul.Chłabówka 19b
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Nieustajace problemy z mechanizmem dołacznia przedniego napędu (dopiero 4 (!) system działał w miarę poprawnie. Zbyt miękkie zawieszenie.Mała trwałośc podzespołów.Zdarzyło mi się, że w stojącym pojeżdzie pękła spręzyna tylniego zawieszenia!!!!!!
5,0
~Piotr
Kia Sportage I
Standard 2.0 TD 83KM 61kW
napędy super, jak w rasowej terenówce. Na asfalcie napęd tył, gdy jest ślisko napęd 4x4, który wyrównuje koła i można gnać trasą bezpiecznie. W terenie sztywny, który nie pozwala się zakopać. Ogólnie rewelka.
4,0
~Andrzej
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Każdy samochód na ramię prowadzi się inaczej niż osobówka. Przechyły w zakrętach i na przejeżdżanych rondach to norma. W czasie ostrego hamowania trochę nurkuje.
4,0
~djkamilo@o2.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Troche twarda w zawieszeniu, ale poza tym dobrze się trzyma drogi. Bardzo łatwa możliwość podwyższenia auta na resorach i samej budzie. Słabe hamulce.
Dziennik kosztów dla Kia Sportage I
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
8,5
l/100km
14,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Adam
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 118KM 87kW
Samochód w terenie sprawuje się dobrze, pamiętajmy jednak,że nie jest to rasowa terenówka. Na szosie zdecydowanie za miękka. Na plus wspomaganie.
Kia Sportage I