Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW 1994-2002 (52)

Pokaż filtry
3,7
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Niepozorne auto o którym nie pomyślisz terenowe. Tu jednak błąd gdyż sportage 1 generacji to na prawdę dobre auto terenowe. Cała mechanika została ukryta między ramę więc w ciężkim terenie jest szansa niczego nie urwać. W tylnym moście wiele egzemplarzy posiada blokadę LSD (częściowa blokada mostu) KII bardziej w teren niż na trasę, ale i długie podróże na właściwych oponach nie będą nad to meczące.
4,5
~Leśniczy
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Kupiłem te auto przez przypadek, szukałem auta do pracy w lesie ale jednocześnie takiego gdzie spokojnie i bez wstydu mogę podjechać do klientów. Auto na samym początku wydało mi się zbyt delikatne ale to zw względu na fakt iż przywykłem do spartańskich warunków Łady Nivy i UAZ-a -a tu w środku całkiem przyjemna osobówka. Zdziwiłem się pozytywnie jej możliwościami w terenie - auto jest stosunkowo lekkie, posiada ramę, reduktor i nieźle...
3,6
~djkamilo@o2.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Dobre auto na każdy teren, ręcznie sterowny napęd z reduktorem dający duże przyjemności z jazdy. Autko puki się nie zawiesi na ramie to idzie jak czołg przez wszystko.
3,5
~krzysioww
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Ogólnie za niedużą kase można mieć terenowe auto, ma rame, 4x4 i reduktor, duży wykrzyż kół i wystrczającą ilość koników. Jest wymagająca, trzeba dbać o krzyżaki, wielowypusty wałów, pilnować osłon przegubów i jeszcze kilka innych rzeczy. W zamian wyjeżdża naprawdę z duuużych dziur i duuużego błotka bez pomocy kolegów. Lubie ją, ale sprzedam, bo potrzebuje większy sprzęt.
2,0
~Filip
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
90 tys. za nowe auto niby ,,terenowe´´ które nie ma żadnego prestiżu jest rzadko spotykane zużywa paliwa jak 4 TIRy psuje się częsciej niż Maluch Cingecento i Tico razem wzięte po prostu te pieniądze za te auto to pomyłka.
4,1
~Piochu
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Auto kupione po latach wzdychania do off-roadu, jako mega niedoceniane i przez to tanie, ale z dużym potencjałem. Off-road okazał się strzałem w dziesiątkę, a KIA no cóż wyśmiewana i niedoceniana, ale dopieszczona stała się świetnym rozrzutnikiem błota ;) Do modyfikacji wymaga czasu na szukanie wiedzy, ściągania części z Korei, adaptacji części z innych pojazdów. Lift zawieszenia 2", budy 2", koła 31" simex, zwolnione mosty na 5.27,...
1,8
~Jerzy Martyniak, Zakopane. ul.Chłabówka 19b
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Fatalna jakośc wykonania podzespołów. Fatalny - niekompetentny i nieżyczliwy klientowi serwis,
3,4
~maciasty@tenbit.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
W sumie samochód nie porywa designem, kulturą pracy silnika czy olbrzymimi możliwościami pokonywania terenu. Należy jednak pamiętać ile wydaliśmy na zakup tego auta, wtedy nagle okazuje się, że to istne cudeńko.
4,5
~Andrzej
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Takiego auta szukałem od dawna! Dużo zadbanych egzemplarzy, które nie widziały terenu! O połowę tańszy w zakupie niż Grand Vitara z tych samych roczników!!!
3,9
~Sewerynkkk
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Silnik zasilany LPG słabe przyspieszenie od 90 km/h, ciężko się wyprzedza (Silnik)
Kia Sportage I Standard