Szukaj

Lista ocen Kia Sportage I Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW 1994-2002 (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~djkamilo@o2.pl
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Skrzynia manualna + reduktor dają spory komfort w ciężejszych warunkach, przy trudniejszym ruszaniu nie spalisz sprzęgła jak w zwykłych 4X4. Z załączonym reduktorem można nawet ruszyć z 5 biegu(sprawdzone). Co do przełożenia to mogło by być troche dłuższe ale i tak jest szybsza od wielu suv\'ów tej klasy. Daje 4 również za możliwość sterowania napędem z 2X4 na 4X4 kiedy sie tego samemu potrzebuje i sie wie że to ma sprawne.
4,0
~aju
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Sama w sobie jest dobra, we wszystkich sportage które oglądałem lewarek latał jak w jelczu (podobno można to zrobić "za grosze") ale nie przeszkadza to w prawidłowym wybieraniu biegów. Dobre ze stopniowanie. Reduktor - ważna sprawa oszczędza sprzęgło przy stromych podjazdach czy ciężkim terenie. Wszystko chodzi sprawnie i nie wykazuje typowych usterek.
4,0
~Sewerynkkk
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Przy tym przebiegu (160 000) słychać stuki mechanizmu róznicowego w tylnym moście przy przełączaniu biegów - w serwisie powiedzieli żeby nie ruszać ze względu na koszty naprawy, jako przyczynę podali sumę luzów między wałkiem atakującym i talerzem mech. różnicowego i pozostałych części (wał)
4,0
~Piochu
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Mocna, jeszcze jej w błocie nie popsułem. Ma reduktor. Wajcha lata jak w starym IKARUSIE, ale nie ma problemu z trafieniem w bieg. Przy wymianie oleju sprawdź dokładnie który korek odkręcasz - bo można zblokować skrzynię odkręcając zły.
2,0
~Filip
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Biegi bardzo topornie wchodzą a do momentu sprzedaniaA nie chiały wchodzić 4 i 5 bieg i możan było jechać max. na 3. Ciekawi mnie czy nowy właściciel też ma z tym problemy
5,0
~Andrzej
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Byłem zaskoczony jak poprawnie i dokładnie wchodzą biegi! Do tego przyzwyczaił mnie Audi A4 B5. Nie rozczarowałem się.
5,0
~Leśniczy
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Zwłaszcza terenowa dobrze spasowana, co do zwykłej trochę brakuje przełożenia przy szybkiej jeździe.
5,0
~seba4x4
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
NIc nie działo się z skrzynią biegów, redukcyjno-rozdzielczą ani sprzęgłem. Co tu pisać...
5,0
~seba4x4
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Biegi wybierają się łatwo, jedynka i dwójka mają krótkie przełożenia, reduktor przełącza się bez problemu.
4,0
~kmk/w-wa
Kia Sportage I
Standard 2.0 i 16V 128KM 94kW
Było by doskonale, gdyby nie (co prawda rzado się zdarzające) problemy z wrzuceniem jedynki.
Kia Sportage I Standard