AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Land Rover
Freelander
I
Hard Top
Opinie
Opinie
Lista ocen
Land Rover Freelander I Hard Top
(47) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
50
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Układ jezdy to jeden z najlepszych z jakimi miałem doczynienia. Na asfalcie trzyma się, jak to ujął mój ojciec - jak \"żaba\", ciężko wyprowadzić go z równowagi, ale jeśli już naprawdę przesadzimy to do działania przystępuje -niestety nieodłączalne - ESP (w Land Roverze zwane TC). W zakrętach zachowuję się pewnie i bez przesadnych przechyłów. Największe zaskoczenie to zdolność tej małej terenówki w terenie... mimo braku reduktora i dołączanego...
Dodane
16 lat temu
5,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Dobrze tłumi i trzyma drogę. Nie ma nadsterowności czy ściągania na boki przy zakrętach. Wiele razy doceniłem ABS i dobre rozłożenie napędu, gdy auto samo się ratowało z poślizgu na lodzie czy piachu rozsypanego na zakręcie szosy. Amortyzatory są dosyć twarde i wytrzymałe, u mnie wytrzymują już 2 rok (w momencie sprowadzenia 68% sprawności, obecnie 58% sprawności). Hamulce bardzo ostre, całe auto jest w stanie zahamować na jednym (!) hamulcu...
Dodane
16 lat temu
5,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Tutaj należy wspomnieć o napędzie 4x4, dołączanym automatycznie (nie jest on stały, jak pisze większość twórców ogłoszeń na portalach aukcyjnych). Ten akurat sprawdził się kilkukrotnie, szczególnie zimą, kiedy przejeżdżał bez trudu przez ubłocone i oblodzone jezdnie. Nie można było jednak decydować, kiedy go włączyć, więc jakakolwiek jazda w mocniejszym terenie odpadała, ponieważ w błocie się kopał, kiedy napęd nie włączył się na czas....
Dodane
7 lat temu
4,0
~mr. Hyde
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
JEst to duże auto, troche źle dobrali skrzynie - za słaba do tego silnika. Sprzęgło wiskotyczne może przyspożyć problemu jak się zapiecze. Trzeba uważaź przy maksymalnym skręcie i nie dawać za dużo gazu i ogólnie oszczędzać to posłuży.
Dodane
18 lat temu
3,0
~kelian01
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
przy mocnym skręcie (np na parkingu) zauważalne jest nadwyrężenie wspomagania, to też chyba wada fabryczna, pewnie też stąd bierze się nadmierne zużycie przednich opon , wniosek-nie skręcać kół ma maksa
Dodane
15 lat temu
4,0
~Mariusz ipul@wp.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
To jest mój pierwszy SUV, ale szybko się do niego przyzwyczaiłem, bardzo ładnie leży na drodze a w terenie jak dla mnie jest super. Wreszcie mogę dojechać tam, gdzie jadąc osobówką mogłem tylko pomarzyć.
Dodane
17 lat temu
2,0
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
niewiem jak jest z europejczykiem ale anglik jak to w naszym kraju bywa każdy na czymś chce oszczędzić nie oryginalna maglownica baardzo duży promień uciążliwe przy parkowaniu
Dodane
10 lat temu
5,0
~Tomasz
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Nie mam pytań dla mnie SUPER . Bardzo duży komfort podróży nawet na długich trasach np Polska Chorwacja itp, z zakrętach się lepiej sprawdza niż nie jedno auto osobowe,
Dodane
12 lat temu
5,0
~Jaro
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
podczas pierwszej jazdy myślałem że go nie utrzymam na pierwszym lepszym zakręcie po kilku przejechanych kilometrach za czołem dostrzegać plusy tego zawieszenia
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Land Rover Freelander I Hard Top
Średni koszt
przejechania 100 km
29,00 zł
on
8,1
l/100km
lpg
10,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Mario
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Po przekladce pracuje lepiej niz przed. Auto trzyma sie drogi nie myszkuje, a na zakretach jest rewelka. Troche gorzej w koleinach ale to wina szerokich opon na 18 calowych felgach.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Land Rover
Zobacz 171 aut
od ręki
Land Rover Freelander I Hard Top
3,7 (97 ocen)
Wybierz silnik
1.8 i 16V 117 KM
2.0 TD 112 KM
2.5 i V6 24V 177 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Land Rover Freelander w pigułce
Land Rover Freelander
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Land Rover Freelander
Dane techniczne
Land Rover Freelander I Hard Top
Raporty zużycia paliwa
Land Rover Freelander I Hard Top
Opinie
Land Rover Freelander I Hard Top
Usterki
Land Rover Freelander I Hard Top
Publikacje
Land Rover Freelander
Newsy
Land Rover Freelander
Galerie
Land Rover Freelander
Nasze pomiary
Land Rover Freelander
Filmy
Land Rover Freelander
Ogłoszenia
Land Rover Freelander
Ceny aut używanych
Land Rover Freelander
Dziennik kosztów
Land Rover Freelander I Hard Top
Opinie o instalacjach LPG
Land Rover Freelander I Hard Top
Testy zderzeniowe
Land Rover
Aktualnie przeglądasz
Land Rover Freelander I Hard Top
Dane techniczne
107 raportów
zużycia paliwa
6 ogłoszeń
używanych
8 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy