Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I Hard Top (47) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Układ jezdy to jeden z najlepszych z jakimi miałem doczynienia. Na asfalcie trzyma się, jak to ujął mój ojciec - jak \"żaba\", ciężko wyprowadzić go z równowagi, ale jeśli już naprawdę przesadzimy to do działania przystępuje -niestety nieodłączalne - ESP (w Land Roverze zwane TC). W zakrętach zachowuję się pewnie i bez przesadnych przechyłów. Największe zaskoczenie to zdolność tej małej terenówki w terenie... mimo braku reduktora i dołączanego...
Dodane 16 lat temu
5,0
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Dobrze tłumi i trzyma drogę. Nie ma nadsterowności czy ściągania na boki przy zakrętach. Wiele razy doceniłem ABS i dobre rozłożenie napędu, gdy auto samo się ratowało z poślizgu na lodzie czy piachu rozsypanego na zakręcie szosy. Amortyzatory są dosyć twarde i wytrzymałe, u mnie wytrzymują już 2 rok (w momencie sprowadzenia 68% sprawności, obecnie 58% sprawności). Hamulce bardzo ostre, całe auto jest w stanie zahamować na jednym (!) hamulcu...
Dodane 16 lat temu
5,0
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Tutaj należy wspomnieć o napędzie 4x4, dołączanym automatycznie (nie jest on stały, jak pisze większość twórców ogłoszeń na portalach aukcyjnych). Ten akurat sprawdził się kilkukrotnie, szczególnie zimą, kiedy przejeżdżał bez trudu przez ubłocone i oblodzone jezdnie. Nie można było jednak decydować, kiedy go włączyć, więc jakakolwiek jazda w mocniejszym terenie odpadała, ponieważ w błocie się kopał, kiedy napęd nie włączył się na czas....
Dodane 7 lat temu
4,0
~mr. Hyde
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
JEst to duże auto, troche źle dobrali skrzynie - za słaba do tego silnika. Sprzęgło wiskotyczne może przyspożyć problemu jak się zapiecze. Trzeba uważaź przy maksymalnym skręcie i nie dawać za dużo gazu i ogólnie oszczędzać to posłuży.
Dodane 18 lat temu
3,0
~kelian01
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
przy mocnym skręcie (np na parkingu) zauważalne jest nadwyrężenie wspomagania, to też chyba wada fabryczna, pewnie też stąd bierze się nadmierne zużycie przednich opon , wniosek-nie skręcać kół ma maksa
Dodane 15 lat temu
4,0
~Mariusz ipul@wp.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
To jest mój pierwszy SUV, ale szybko się do niego przyzwyczaiłem, bardzo ładnie leży na drodze a w terenie jak dla mnie jest super. Wreszcie mogę dojechać tam, gdzie jadąc osobówką mogłem tylko pomarzyć.
Dodane 17 lat temu
2,0
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
niewiem jak jest z europejczykiem ale anglik jak to w naszym kraju bywa każdy na czymś chce oszczędzić nie oryginalna maglownica baardzo duży promień uciążliwe przy parkowaniu
Dodane 10 lat temu
5,0
~Tomasz
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Nie mam pytań dla mnie SUPER . Bardzo duży komfort podróży nawet na długich trasach np Polska Chorwacja itp, z zakrętach się lepiej sprawdza niż nie jedno auto osobowe,
Dodane 12 lat temu
5,0
~Jaro
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
podczas pierwszej jazdy myślałem że go nie utrzymam na pierwszym lepszym zakręcie po kilku przejechanych kilometrach za czołem dostrzegać plusy tego zawieszenia
Dodane 15 lat temu
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Hard Top
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
8,1
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mario
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Po przekladce pracuje lepiej niz przed. Auto trzyma sie drogi nie myszkuje, a na zakretach jest rewelka. Troche gorzej w koleinach ale to wina szerokich opon na 18 calowych felgach.
Dodane 15 lat temu
Land Rover Freelander I Hard Top

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów