Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I (217) - Silnik

Na liście zabraknie 125 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Walus46
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Silnik po 5 latach poszedł w podtlenek gazu.. Przez praktycznie 6 lat ZERO awarii silnika. Absolutnie nic nie robione. Od 8 miesięcy na lpg - ZERO problemów. Nie jeżdzę autem typowo, więc często obrotomierz jest na odcince, idą redukcje w dół - ogólnie silnik potrafi dostać po tyłku. Seryjnie ok 8.9 do setki chyba, jednak według mnie dużo szybciej. Kolega w A4 1.8T przy ok 220KM do 110/120 nie odchodził ani na metr. Ogólnie silnik brzmi...
5,0
~bustagryps
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Witam, niedawno kupiłem Mazde 3, kierując się opiniami na temat tego auta, które znalazłem na tej stronie. Wybór jak najbardziej trafny!! Chciałem kupić auto dla siebie i żony (2 osobowa rodzina) z miejscem alternatywnym dla znajomych, dzieci :) Wachałem sie nad BMW 118d i VW Golfem Plusem. Oba odpadły po jazdach próbnych. Mazda 3 w pełni spełniła moje oczekiwania. Kupiłem używaną, sprowadzoną z Niemiec z 2007 roku z przebiegiem 90 000 km....
5,0
~FioleK
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Mistrzostwo!! Bałem się silnika PSA-Ford. Jednak 1.6 HDI to bardzo udany silnik. Wystarczająca moc, super elastyczność, aksamitne brzmienie. Nic się nie psuje, silnik tylko buczy przy 1950-2000 obrotów, powyżej i poniżej jest OK. Czasami tylko słychać wewnątrz, że to jest diesel. Na zewnątrz o wiele łatwiej rozpoznać typ jednostki. Na oleju Castrol Edge Sport 0W40 silnik zachowuje się super. Na obroty szybciej się wkręca niż benzyna w Yarisie....
5,0
~mario.broos@wp.pl
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Odebrałem go wczoraj i zrobiłem pierwsze 600 km. I co tu napisać po takim przebiegu... Na pewno lepiej jak w TDI 105 KM od VW. Nie ma dziury po Turbinie no i nie ma się co popsuć. Dynamika wystarczająca jak na tak małe auto. 110 koni naprawdę wystarcza. No i teraz najważniejsze - prawie nie słyszalny w środku! jak nie Diesel! Zrobiłem 150 tyś Golfem IV Dieslem i testowałem Golfa V 105 KM TDI. Nie było w wyciszeniu tych aut żadnej różnicy -...
5,0
~rogus
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie można sie przyczepić do czegokolwiek. Autem jeżdżę już 5 lat i nigdy mnie nie zawiodło. Regularne serwisowanie u pana Henia (nie MIRKA)i wszystko działa. Generalnie bardzo polecam to niepozorne auto. Z gazem nie ma problemu (pośredni wtrysk) i wszystko śmiga. Rdza to bajki, coś tam bierze ale jak sie dba to żadnych problemów nie ma. Autem zrobiłem tylko 50.000 km od początku tego przebiegu na gazie. Zastanawaim sie nad zmianą na coś...
4,0
~Rafał
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
109 koni nie przyprawia o szybsze bicie serca. Na szczęście Trójka z tym silnikiem jest dość lekka i do tych 100km/h nie przyśpiesza ospale. 11s nie zwala z nóg ale autko po mieście jest wystarczająco dynamiczne i powyżej 4tys ochoczo rwie do przodu. Niestety wyprzedanie przy wyższych prędkościach z obciążonym autem nie należy do przyjemnych. Silnik charakteryzuje wysoka kultura pracy. Na wolnych obrotach jest praktycznie niesłyszalny....
4,0
~adam (andromedes@tlen.pl)
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Jak na 105 km wydaje się ... słaby. Lubię dość ostrą jazdę ... a ten silnik daje efekt jedynie może minimalnie lepszy niż Corolla 1.4. To auto żony - tak więc jest o.k. Dla mnie optymalne minimum musiałoby być 2.0 ( uwaga! w salonie Ci tego raczej nie powiedzą - chyba nie wiedzą). Ocena na wyrost, bo obiecują, że po 5000km silnik się ułoży :-) No i udało się jechać jedynie 183 km/h ... no ale jak się ułoży to ...(???) ... Acha Corollą 1.4 2003...
5,0
~eres
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
poprzednio miałem 323 z silnikiem 1,8 115 KM. Obawiałem się, że nowy silnik może byc za słaby. BEZPODSTAWNIE. Jest nowoczesniejszy i zbiera sie znakomicie. Dopiero sie układa, ale jestem pewien, że bedzie jeszcze lepiej. Dokonam pomiarów na hamowni i okaze się z pewnością, że podobnie jak poprzednio bedzie lepiej o 10-15% niz "na papierze" - czyli odwrotnie niz w autach niemieckich. A wiem co pisze, bo to moje 14 autko i kazde badam. Japonia...
5,0
~Thomsonicus
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Francuski 1.6 HDi jest świetny. Co prawda filtr cząstek stały FAP wymaga dolewki co ok. 60 tyś km, ale większość aut ma go już usuniętego. Części są dosyć tanie, tylko czasem warto zajrzeć na forum Mazdaspeed i poczytać czy szukać częsci do Mazdy, Forda, Volvo czy np. Peugeota, bo silnik jest dokładnie ten sam. Dynamika jak na tak ciężki pojazd jest wystarczająca, a spalanie to średnio 5.3L (u mnie mierzone na 30 tyś km).

Usterki Mazda 3 I

Liczba wpisów: 30

Mazda 3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Buder
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Robiłem remont silnika ze względu na fakt, że szpilki zaworów uderzyły w tłoki (zerwanie łąncucha) wcześniej auto paliło 0.5 l oleju na 1000 km. Po remoncie (na oryginalnych częściach) spalanie oleju przy ostrej jeździe (dochodziłem autem do 220-230 km/h) nie jest większe niż kilkanaście ml na 10000 km. Silnik jest zrywny, daje duże możliwości, ale tylko od 3.5 tys obrotów (maks moment dostępny jest od 4 rpm)
Mazda 3 I