Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV Hatchback (24) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Konrad
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Silnik 122-konny jest w całości wystarczający do codziennej jazdy po mieście. Na początku byłem do niego sceptycznie nastawiony, nie chciałem odbywać jazdy testowej, tylko czekać na wersję 180-konną jednak zdecydowałem się na nią i nie żałuje, dynamika bardzo dobra. Jeżeli nie jeździ się bardzo dużo po Polsce tylko po mieście, czasami drobne trasy, generalnie silnik bardzo fajny, kultura pracy bardzo dobra porównując go m.in do 3 cylindrowych...
2,0
~rystakpa
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Spalanie na poziomie 6,8l/100km przy tempie 150-160km/h na autostradzie w Niemczech (przejazd z UK do PL) jak na silnik benzynowy 2,0l - rewelacja! Niestety to jedyne co jest fajne. Absolutny brak dynamiki i deklarowanych przez producenta wyników. Rozpędzanie trwa wieczność, a uzyskana Vmax to około 190km/h wg. licznika. Z ponad 180KM? To jakiś żart... Focus III 1.6TDCI 116KM jedzie podobnie, a przy tym lepiej się prowadzi.
5,0
~Michał
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Ładne, klsyczne brzmienie; 186KM w sam raz do dynamicznej miejskiej jazdy i elastycznej jazdy w trasie; wystarczający, by czerpać radość z jazdy w połączeniu z lekkim nadwoziem, a zarazem bardzo oszczędny. Dla osób przyzwyczajonych do turbo na pewno będzie wydawał się ospały na niskich obrotach; ale jest to niska cena za powrót do silników o większej pojemności lubiących wyższe obroty
5,0
~Mazzur12345
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik jest oszczędny jednak zależy to od stylu jazdy. Na trasie da się spokojnie zejść do 5.5l/100km. Przy normalnej jeździe ok 7. Przy ciężkiej nodze to ok9. Jeśli ktoś umie obsługiwać wolnossacy silnik i nie boi się redukcji silnik daje dużo frajdy. Największy mankament stanowi soft: przy odłączonych 2 cylindrach na niskich obrotach są odczuwalne drgania. Nie wiem, czy coś się da z tym zrobić.
5,0
~Skr
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Samochód jest żwawy, brak turbo nie przeszkadza, ale trzeba zmienić nawyki - jak to się zrobi jest duża przyjemność z kręcenia silnika na wysokie obroty (ale obowiązkowo jednak z manualną skrzynią). Warto zmienić olej na premium i tankować 98 - jest odczuwalnie lepiej. O dziwo iStop dobrze działa i nie drażni.
4,0
~Robert
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Silnik ma 122KM, ale dzięki wspomaganiu go silnikiem elektrycznym całkiem przyjemnie się nim jeździ. Dla chętnych jest możliwość odblokowania pełnej mocy tego silnika do około 165KM, ale to już poza ASO. Po uruchomieniu na zimnym, przez niecałą minutę silnik pracuje na ok 1300ob/min przez co jest trochę głośny.
3,0
~Lukasz
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Wrazenia sa pozytywne z jednostki skyactiv x, ale jest ale, chodzi o przyspieszenie, ktore niestety jak na 180 km w ogole nie jest odczuwalne...Jesli Mazda nie wprowadzi hybryd z lepszym przyspieszeniem to raczej nie pozostane klientem tej marki i rozwaze konkurencje
5,0
~Kamil
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
To właśnie silnik mnie najbardziej zaskoczył pozytywnie dodam tylko że przesiadłem się z 163 diesla do wolnosacego i tak podróżując czy to autostradą czy drogami lokalnymi nie sposób nie docenić jej za natychmiastowa reakcję na gaz oraz wydaje przy tym przyjemny pomruk
5,0
~Magda & Mariusz
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Bardzo podoba nam się dynamika pracy silnika i przyspieszenie, samochód fajnie zachowuje się w trybie sportowym. Ponadto jazda jest ekonomiczna, średnie zużycie paliwa, pomimo iż jest to automat pozytywnie nas zaskoczyła.
5,0
~Niegdysiejszy sceptyk
Mazda 3 IV
Hatchback 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Bardzo przyjemny, dobra elastyczność - płynny i jak należy przy spokojnej jeździe, wystarczająco dynamiczny przy wyprzedzaniu. Chętnie wchodzi na wyższe obroty. Odrobinę brakuje mocy przy prędkościach powyżej 140 km/h.
Mazda 3 IV Hatchback