Szukaj

Lista ocen Mazda 3 IV Sedan (50) - Silnik

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Na plus słuszna, jak na dzisiejsze czasy, pojemność skokowa i cztery "gary", a poza tym brak filtra GPF, "dwumasy" i dodatkowego osprzętu w postaci turbosprężarki. Moc rozwijana jest wyraźnie liniowo, a tempo jej przyrostu jest praktycznie takie samo w całym zakresie obrotów. Peak momentu obrotowego przypada wysoko, bo przy 4.000 rpm, ale taki to już urok nieuturbionych "wolnossaków". Ten silnik uwielbia wysokie obroty, więc podczas...
Dodane ponad rok temu
4,0
~Łukasz
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Przed zakupem odbyłem jazdę testową Mazdą 3 w wersji z silnikiem Skyactiv G oraz X żeby porównać sobie te jednostki i ocenić czy warto dopłacać 10tys. zł. do Skyactiv X. Po jeździe testowej nadal miałem wątpliwości bo odniosłem wrażenie, że X zyskuje głównie przy wyższych obrotach a przy użytkowych wersja G wydaje się nieco bardziej elastyczna choć różnice nie były duże. Później okazało się, że Mazda powiązała wersje silnikowe z wyposażeniem...
Dodane ponad rok temu
4,0
~pawgro1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik Skyatcive G 150km jest dobry, ciężko mu cokolwiek poważnego zarzucić, ale tylko dobry i nic więcej. Z mojej perspektywy brakuje trochę dynamiki - szczególnie w trasach podczas wyprzedzania i tutaj konkurencja wypada lepiej. Choć dalej jest całkowicie wystarczający. Przy użytkowaniu samochodu w mieście sprawdza się idealnie. Nie testowałem alternatywy w postacie Skyactive X (dopłata ok 10 tys.) - mógłby on być rozwiązaniem wszystkich...
Dodane 4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Cezary Kowalski
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo cicha praca, bezawaryjny konstrukcyjnie. Ciężko porównać go z konkurencja …. Prawie nikt nie oferuje silników wolnossacych a jeśli tak to z CGR lub manualnym only. Jak dla mnie w ruchu miejskim i podmiejskim a także w trasie daje sobie świetnie radę. Nie jest demonem prędkości do serki. Nie o to chodzi w Magdzie. Dla osób które potrzebują wrażeń polecam inne marki.
Dodane 4 lata temu
5,0
~OLEK
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Pancerny silnik - oszczędny i bezawaryjny - dla początkującego użytkownika - dźwięki na zimnym mogą zaskoczyć ze względu na duże stopnie sprężania mieszanki - brzmi bardziej jak diesel :) - oczywiście osiągi od 0-100 nie powalają ze względu na brak uturbienia i 122 KM ale płynność i przyjemność z jazdy znakomita.
Dodane 4 miesiące temu
5,0
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Działa gładko, cicho, nie ma tego co się psuje - DPF, dwumasa, turbo. Wolę taką charakterystykę niż małe silniki z turbo, dające moc w małym zakresie obrotów. Myślę, że ta Mazda będzie trwała, to sprawdzona konstrukcja. Mocy na autostradzie jest dość, można jechać szybko i w komforcie.
Dodane ponad rok temu
4,0
~EdDept
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SkyActiv-X 186KM 137kW
Wystarczająco dynamiczny, przyjemnie rozwija moc, jednak przy normalnej jeździe nie różni się od silnika w wersji 122 km, a od silnika 150 km wydaje się nawet mniej żwawy. Różnica na plus silnika 186 km ujawnia się dopiero przy dynamicznej jeździe. Wtedy widać, że samochód jest dużo mocniejszy.
Dodane 3 lata temu
4,0
~mhr
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
120KM nie powala mocą ani osiągami, jest delikatnie mówiąc lekko mułowaty. Pracuje cicho, a potrafi wkręcić się nawet na 6000 obr/min. Spalanie wg komputera to 7.0l/100km. Myślę, że przy skrzyni manualnej możnaby spokojnie zejść niżej. Dla miejskiej jazdy czy spokojnej trasy w sam raz.
Dodane 5 lat temu
Mazda 3 IV Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów