Szukaj

Lista ocen Mazda 323 IV BG (58) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Michał
Mazda 323 IV
BG 1.6 16V 88KM 65kW
Typową usterką dla tych samochodów (oraz jeszcze innych marek w których występuje regulator obrotów mitsubishi) jest brak sygnalizacji położenia wału. Objawia się to brakiem możliwości uruchomienia auta, brakiem możliwości uzyskania odpowiednich obrotów silnika, brakiem mocy, pływaniem obrotów. Winny jest tu czujnik znajdujący się w aparacie zapłonowym. Udało mi się zregenerować jeden taki moduł, (jest w zapasie) a drugi naprawić w firmie...
3,0
~tomtap
Mazda 323 IV
BG 1.6 84KM 62kW
Jak na Mazdę dałem niską ocenę z powodu pewnych awarii które przyczyniła się do sporej ilości pracy i kosztów. Otóż w rurce układu chłodzenia mocowanej w bloku silnika pod kolektorem ssącym zrobiła się dziurka średnicy pół milimetra. Ewidentna wada fabryczna. Przejazd z tym uszkodzeniem z Warszawy do Zielonej góry skończył się uszkodzeniem chłodnicy, która pękła pod wpływem ciśnienia pary. Jakimś cudem nic nie stało się z uszczelką głowicy....
3,0
~Nex1130
Mazda 323 IV
BG 1.3 67KM 49kW
Zużycie materiału potrafi uziemić człowieka. Obumarcie modułu aparatu zapłonowego sprawiło nie lada wyzwanie, gdyż auto musiałem pchać samemu ~300m do najbliższego wolnego miejsca parkingowego. Zerwanie się tylnego lewego wahacza wzdłużnego uziemiło mi auto na tydzień ~34km od domu. Dodatkowo wymiana jego na podwórku była bardzo męcząca (wszyscy kochamy pordzewiałe stare śruby). Reasumując bez wizyty w odpowiedniej stacji człowiek może...
5,0
~Ricardo (Bytom). Tylko Mazda i jazda !!!
Mazda 323 IV
BG 1.6 16V 88KM 65kW
Autko kupiłem od wujka. Picował ją, że nie do wiary. 10lat, 72tys. przebieg (do roboty miał bliżej niż na garaż, więc za dużo nie jeździł). Garażowana, serwisowana w ASO Mazda. Niedawno wymieniłem klocki (oczywiście już nie w ASO, bo mnie na to już nie stać:) Niedługo czeka mnie wymiana paska klinowego. Ale nie są to oczywiście olbrzymie kwoty. Niedawno akumulator (Stary-Hitachi wytrzymał 10lat)
4,0
~unknown
Mazda 323 IV
BG 1.7 D 56KM 41kW
Mimo, że autko ma juz ponad 16 lat, nic poważnego sie nie stało. Można powiedzieć, że jest bezawaryjny, ale pod warunkiem, że dba sie o niego i sie go nie katuje....Po ok 150000 km do wymiany były amortyzatory, ale to dlatego, że samochód często jechał po paskudnych drogach...Można powiedzieć, że jest to auto stworzone do pracy....Nie musimy nic za bardzo przy nim robic.
5,0
~kantukinte@gmail.com
Mazda 323 IV
BG 1.6 16V 88KM 65kW
Bardziej eksploatacja niz usterki - wymiana uszczelki pod glowica i chlodnicy, ale z mojej winy bo nie zauwazylem wycieku z pekniecia po wjechaniu w dziure na krajowej 10. Jedno z bardziej niezawodnych aut jakie mialem. Az dziwne, ze przez te 90 tys km, przy aucie ktore ma ponad 250 tys przejechane - nic sie nie dzieje!
4,0
~Paweł Sikora
Mazda 323 IV
BG 1.7 D 56KM 41kW
Kupiłem z "trochę" zajeżdżonym silnikiem, więc wymienić trzeba było uszczelkę pod głowicą, pierścienie, uszczelniacze zaworów i tarcze sprzegłowe. Jednak to uszkodzenie nie wynikało z wady auta, lecz głupoty poprzedniego właściciela. Jak ktoś chce jeździć rajdowo to niech kupi benzynę w wersji GT, a nie męczy diesla :P
5,0
~dober
Mazda 323 IV
BG 1.3 16V 73KM 54kW
Ponoć bezawaryjne, mam nadzieję.Szybko pada sprzęgło( u mnie wymienione w Niemczech), chyba też przebuby nie za mocne.Zawieszenie na niemieckich drogach się nie psuje, nie wymaga żadnych interwencji, naszych dziur nie wytrzymują nawet terenówki na niezależnym zawieszeniu, chyba że ktoś ma resory piórowe jek w tarpanie...
5,0
~kksluki
Mazda 323 IV
BG 1.3 16V 73KM 54kW
Brak jakiej kolwiek poważnej usterki, i taka mała porada dla tych którzy liczą ze o auto nie trzeba dbać. Jeżeli myślicie ze do auta leje się tylko paliwo i jedzie... to przypomnijcie to sobie jak sami po pewnym czasie znajdziecie się u lekarza bądź w szpitalu. Pozdrawiam
5,0
~metalkodi
Mazda 323 IV
BG 1.3 16V 73KM 54kW
Brak przez rok od zakupu nie naprawiałem nic i cały czas chodzi jak żyleta, nie chce się zepsuć i koniec mechanicznie jest nie do zniszczenia chyba że rdza go dopadnie jak na razie jako takiej nie ma. W tym aucie nie ma się co zepsuć :)
Mazda 323 IV BG