Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Hatchback (125) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 107 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Przemysław
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Miałem kłopot z z zaciskiem hamulca przód, wymieniałem przegub ale to z winy mechanika bo była do wymiany tylko guma ale źle ją wymienił i spadła, przez co poleciał przegub, wymieniałem chłodnicę klimy o której wspominałem, poza tym to kompletnie nic. Jedyną wadą tego samochodu do niestety korozja, która pojawiła się na tylnych nadkolach co prawda jeszcze nie wiele jej było ale była, co od razu wyeliminowałem, lakiernik dobrze to naprawił, po...
5,0
~kordi82
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Nic się nie dzieje. Jednak w aucie po zakupie drżała jedna szyba na dołkach po uchyleniu jej na ok 2-3 cm. Serwis nie mógł tego naprawić a wystarczyło zapuścić silikon do rowków prowadzących szybę. czasem też nie zamyka się klapka na podstawki do napojów, i coś mi trzeszczy na dołkach w tylnej czesci auta. Wadą auta też jest że jak jest zimno to trzeszczą plastiki w aucie zanim auto się nie rozgrzeje. Jak już się zrobi ciepło w srodku to objaw...
2,0
~cerevisi
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Zepsute silniczki regulacji reflektorów. Zepsuty silniczek regulacji prawych przednich drzwi. Zacinające się zaciski hamulcowe. Słaby ręczny. Siłownik bagażnika zepsuty. W 7 letnim aucie byłem zmuszony zrobić bardzo drogi remont klimatyzacji. Przez specyficzne mocowanie rurek pojawiają się pod obejmami dziury. Skraplacz rozleciał się w palcach - żenada. Stuki w kolumnie kierownicy - pomaga smarowanie wielowypustu.
4,0
~maniek
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
W zasadzie wszystko działa, nic się nie psuje i nie ma na co narzekać. No chyba, że na lakier, który wydaje się być dość delikatny i mało odporny na zarysowania. No i karoseria jest podatna na korozję i jeżeli nie zrobi się w porę z tym porządku poprzez lakierowanie i porządną konserwację, to wygląd zewnętrzny nie będzie za ciekawy (szczególnie sierpy na tylnych błotnikach).
1,0
~sZuMiK
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
tragedia. Podczas dwoch lat uzywania popsulo mi sie: - cieknacy intercooler do wymiany - lewa elektryka lampy wysiadla - urwana linka wlewu pliwa - walka z korozja w tylnych nadkolach - lekko saczace sie uszczelki przy silniku - luzy w kierownicy i skrzypienie ktore mimo usilnych staran nie zostalo wyeliminowane, - sprezyna od tylne klapy od otwierania bagaznika
5,0
~mariusz
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
auto mam 5 lat i nigdy mnie nie zawiodło!!! kupiłem je sprowadzone z zagranicy jako uszkodzone z bardzo małym przebiegiem 42tyś km. dziś ma już grubo powyżej 350 tyś km jednakże chodzi jak nowy i nie bierze oleju .zadnych awarii!!! większość kilometrów autem przejezdzam na długich trasach warszawa - hamburg więć auto też sie nie zużywa tak jak w miejskich korkach!!!
3,0
~przemek11008
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Auto stylowo piękne, sylwetka bardzo ładna w środku też nie jest źle,ale parę rzeczy jest nie dopracowanych!! Strasznie ściera tapicerka przy radiu cd.Smok baku paliwa też jest ciężko zakręcić jak się czyści pod siedzeniem z tyłu, pasy tylne pokręcone z deko.Metalowe uchwyty trzymające pulkę wychodzą trzeba kupować po jakimś czasie deskę drugą.
4,0
~Ja
Mazda 6 I
Hatchback 1.8 MZR 120KM 88kW
Cieknący aluminiowy przewód w układzie wspomagania kierownicy. Poradziłem sobie w chałupniczy sposób (dla ortodoksyjnych wielbicieli Mazdy pewnie jest to niedopuszczalne; mam nadzieję, że uda mi się uniknąć linczu :)) - kosztowało mnie to ok. 3 zł :). Na razie minęło pół roku i wszystko jest OK, więc najważniejsze, że sposób okazał się skuteczny.
4,0
~Wojciech_1971 po 35tys
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Do I przeglądu trzeszczał mi przycisk wyłączania czujników parkowania (montowany w polskim ASO przed sprzedażą) oraz piszczała tylna klapa przy otwieraniu. Czujnik już nie trzeszczy, klapa nadal piszczy. Reszta bez zarzutu przy 35.000 km (ale to chby nic nie znaczy, bo nawet Renault powinien ze 50.000 km przejechać bez usterek - chyba)
5,0
~wojciech_1971
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Doskonale za to co japońskie, ale w Polsce przed sprzedaż zamontowano mi czujniki parkowania i ich WYŁĄCZNIK. Przy tym wyłączniku plastik trzeszczy na zimno i przy njeździe po nierównościach (w Polsce 80% to nierówności) i to jest czasmi nie do wytrzymania - jak go przytrzymam z boku palcem to nie trzeszczy, ale ile tak można trzymać głupi przełącznik?
Mazda 6 I Hatchback