Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Kombi (212) - Silnik

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~JohnnyB
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Jeśli chodzi o silnik, do pozytywnie, bardzo wysoki moment jak na moc silnika, który sprawia ze auto jest bardzo elastyczne w przedziale 1800-3500, bardzo dobrze w tym przedziale przyśpiesza, nie trzeba redukować, natomiast powyżej 3500 auto już nie przyspiesza, brakuje koni, nie ma sensu kręcić auta wyżej, wzrasta tylko hałas i spalanie. silnik w mojej opinii nieco za słaby jak na masę auta, optymalnym byłby taki 150KM z momentem w granicach...
3,0
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Witam!! od pół roku jestem posiadaczem mazdy 6 03r. 2,0 diesel 121km . Kilka autek już miałem min. VW PASSAT i generalnie jestem bardzo zadowolony , jedyne do czego mógłbym się przyczepić to do kultury pracy silnika i wycieszenia , mazda jest jednak głośna , może takie jest moje wrażenie bo przyzwyczaiłem się jednak do silników benzynowych . W temacie paliwa , to moge powiedzieć że jest oszczędniejsza od Passata, ale nie wieże w bajki o np....
4,0
~luk
Mazda 6 I
Kombi 2.3 MZR 166KM 122kW
Silnik 2.3 bardzo elastyczny, można śmigać eko i można depnąć dynamicznie, spokojnie łyka się te wszystkie pasaty 2.0 tdi. Ładnie się wkręca na wysokich obrotach. Niestety lubi sobie łyknąć oleju, w książeczce serwisowej jest nawet 1litr na 1000km. W moim egzemplarzu bierze około 500ml na 1000km -ale wszystko zależy od stylu jazdy, bo jeśli cisnę go na wysokich obrotach i śmigam po autostradach to to 0.5 litra zejdzie na 1000km. Ale jeżdżąc...
5,0
~alex
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Jak to japoński. Cudownie kręci, od najniższych obrotów do końca. Ale to nie ma sensu, bo od 6 tyś. do 8 to już podtrzymywanie tej samej dynamiki. Bzyka jak pszczółka. Nie ma różnicy na lpg. A jeśli jest, to subtelna i praktycznie nie wyczuwalna. Myślałem o 2.3 166hp, ale przed kupnem jeździłem takimi, i przyznam że większość była zajeżdzonych i twardych, może to zasługa opon 55. Generalnie uważam, że zadbana 2.0 i zajeżdżona 2.3 to...
4,0
~mateuszw106
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Silnik diesla w wykonaniu Mazdy jest pancerny o ile... się o niego dba! Częsta wymiana oleju (co 10, max 12 tys. km, a nie jak mówi instrukcja 20tys. !!!), częsta kontrola podkładek pod wtryskami i co jakiś czas przegląd smoka olejowego, czy oby nie zapchany (dotyczy modeli z DPFem), a ten silnik odpłaci się długą, bezawaryjną eksploatacją. Jeśli zna sie bolączki tego modelu, to można go eksploatować przez 10 lat wymieniając olej i hamulce. A...
5,0
~Jaromir
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
1. 136 konny diesel mimo upływu lat doskonale się sprawdza. Jeżdżę na polecanym przez Mazdę pełnym syntetyku, który zmieniam co 10 - 15 tys. w zależności od jego wyglądu. Oleju syntetycznego prawie nie zużywa. 2.Tankuję tylko olej napędowy verva lub inny klasy premium. 3.Wymieniłem podkładki pod wtryskami bo stare się wypaliły. Przy każdej zmianie oleju sprawdzam endoskopem czystość smoka. Ponadto wymieniłem świece żarowe, poduszkę olejową....
4,0
~Marek S, Swidnica, rodiskeram@aol.com
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Opisywalem juz to auta przy 15000km, teraz jest 30 i 8 miesiecy. Jezdzilem wieloma autami prawie same diesle, przejechalem nimi 33kraje europy lacznie ze Stolicami, wiekszosc wielokrotnie, zachaczylem o Afryke i Azje. Mam pare ciekawych rekordow, np. zuzycia Passat diesel Paryz-Swidnica ponad 1500km na jednym 60l zbiorniku nie wolniej jak 120/h, Niemca-pulnocny przyczulek Danii ze zwiedzaniem Kopenchagi ponad 1700km w dwie doby, tylko dla...
5,0
~Pepino
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Silnik rewelacja wystarczjąca moc żeby sprawnie wyprzedzić przyspieszyć świetna kultura pracy w moim przypadku bardzo niska awaryjność. Krąży wiele opini na temat tego silnika jaki on jest awaryjny itp. natomiast nikt nie mówi o tych którzy pilnują tak jak ja kilku szczegółów dzięki którym obsługa auta w moim przypadku ogranicza się do minimum. Olej tylko 5W30 Liqui molly do dpf wymiana co 8000tys km, regulacja luzu zaworowego co 30.000tys...
4,0
~mazdomaniak
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Silnik bardzo przyjemny ale pod warunkiem spokojnej jazdy, elastyczny, jednak skutecznie odstrasza od dynamicznej jazdy nieznośnym hałasem w kabinie pow 4 tyś. obrotów, mimo że jest moc i można depnąc, to jednak hałas jest niewspółmierny i nieadekwatny do uzyskiwanych efektów. I nie jest to przyjemne brzmienie piłuy tarczowe jak w Hondzie CIVIC VTI, tam też był hałas ale rasowy i przyjemny dla ucha, a w M6 jest tylko hałas. Szkoda, bo te 141...
5,0
~grzesiekodm
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Jestem zwolennikiem jazdy na bardzo niskich obrotach. Początkowo byłem trochę zawiedziony, jednak po przymusowym remoncie silnika auto zyskało na elastyczności. Nie potrafię tego wyjaśnić, ale przed rozbiórką silnika samochód dość mocno zamulał tak do 1800 obr/min, natomiast powyżej 2300obr/min dostawał ogromnego kopa. Teraz jest bardziej elastyczny i można nim spokojnie jechać na 5-tym biegu przy obrotach 1200-1400, natomiast zniknęło to...
Mazda 6 I Kombi