Szukaj

Lista ocen Mazda 6 I Kombi (212) - Silnik

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Koto111
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Cóż tu pisać, wszystko jak w japońskim zegarku, auto nowoczesne ale bez nowinek ! i to chyba duży plus dla przeciętnego "Kowalskiego". Absolutnie nie ma co się bać technicznie tgo auta, jest przystępne sprawdzone i nie takie drogie w naprawach. Np. zawieszanie wielowachaczowe ale w przeciwieństwie do konkurencji stalowe, będzie tańsze jak się silentblocki powybijają, kolejny przykład moja cewka zapłonowa jest podwójna (na cztery...
3,0
~MichalVTS
Mazda 6 I
Kombi 2.3 MZR 162KM 119kW
Silnik niezły, ale przy tym układzie napędowym (stałe 4x4) nie czuć ani trochę tych 162KM. Przyśpiesza przyzwoicie, ale dalsze rozpędzanie to męczarnia i potrzeba dłuższej chwili żeby osiągnąć prędkości autostradowe. Jeżeli chodzi o legendarną trwałość, to nie ma tak różowo. Możliwe, że mój egzemplarz nie był wcześniej traktowany odpowiednio, ale nawet na forach jest mnóstwo tematów o poddających się panewkach i zacierających cylindrach....
5,0
~Bula
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Silnik to typowa japońska wolnossąca dwulitrówka lubiąca wysokie obroty, dohc czyli z dwoma wałkami rozrządu i ze zmiennymi fazami rozrządu!Silnik bezobsługowy ponieważ rozrząd jest na łańcuchu,147 km daje radę, silnik jest bardzo elastyczny oraz oszczędny jak na te gabaryty i moc!Spalanie to 10 litrów w mieście i 7 na trasie chyba że się leci wolno i na szóstym biegu to można i zejść do 6 litrów!Generalnie silnik jest pancerny i nic się z nim...
5,0
~dawidos02
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
świetny silnik, bardzo dynamiczny, ekonomiczny, spalanie w granicach 5-7 litrów: 5/100 - spokojna jazda, 7/100 - jazda zimą po mieście z właczonym dogrzewaczem silnka (webasto), jest to już common rail - należy zatem stosować w miarę możliwości czyste paliwo: lałem jakieś tanie g---o to spalnie średnie dochodziło do 7/100 i nawet pojawialo sie kopcenie przy wiekszym wcisnieciu pedalu gazu - zaczałem tankowac SHELL spalanie spadlo o ok 1 litr,...
4,0
~Szeryv
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
1.8l 120 koni mechanicznych - do normalnej eksploatacji jest ok, pali niedużo jak się nie przekracza 3 tyś obrotów. Za to dynamika nie jest jego najmocniejszą stroną - wyprzedzanie z 5 biegu od 80k/h to karkołomne zadanie. Z czwórki "idzie lepiej", ale dalej bez szału. Brakuje zmiennych faz rozrządu. Oleju dolałem litr na 10 tyś kilometrów, ale mam jakiś drobny wyciek (prawdopodobnie uszczelka, nie diagnozowałem). Mocną stroną jest łańcuch...
5,0
~Dawid
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Dwu litrowa jednostka posiada jeden minus - jest paliwożerna po za tym chodzi ladnie, cicho, ma naprawdę sporo mocy by uciągnąć nie ten wóz, rozrząd na łańcuchu który nie jest głośny. Uważam że to pancerna jednostka a do tego świetnie znosi instalacje LPG. Tak naprawdę prócz wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów nie robiłem nic z silnikiem. Wielu twierdzi ze ten silnik pochłania olej - u mnie jest inaczej, od wymiany do wymiany przyjdzie dolać...
4,0
~Rafus
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Ocena 4, bo doskonale, czyli 5, to brzmią japońskie benzyny:) Diesel, nawet common rail jak w M6 nigdy nie dorówna benzynie, zdrowej benzynie, ale na benzynę (bo gazu nie uznaję i nie uznam nigdy!) jeszcze mnie nie stać (koszty paliwa i spalanie). Praca silnika o niebo lepsza od TDI grupy VW/Audi, wiem co mówię, bo jeździłem Golfem 4, Passatem B6, Audi A4, Seatem Leonem itd..., kultura pracy jest ok. Oczywiście słychać, że to diesel, ale...
5,0
~Marek
Mazda 6 I
Kombi 1.8 MZR 120KM 88kW
Silnik oceniam bardzo dobrze. Mazdę zakupiłem z przebiegiem 66 000 km. Do dziś 114 000 km nie dokonywałem żadnych napraw poza wymianą oleju. Rozrząd na łańcuch - nie wymienia się go. Przy 92 000 km zdecydowałem się założyć LPG - jest firmy BRC. Jak do tej pory sprawuje się idealnie. Brakuje może nieco koni, ale jest to odczuwalne dopiero przy max. załadunku. Jak to japończyk - lubi wysokie obroty i dopiero wówczas pokazuje swoje możliwości.
4,0
~ktusznio@hotelsarmata.pl
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 141KM 104kW
Uśmiech się ciśnie na usta w momencie gdy auto od startu bez problemu wkręca się pod 7tys obrotów. I pewnie mogłoby dalej, ale dla bezpieczeństwa nie próbuje. Opinie na temat głośnego silnika (u mnie benzyna) są częściowo uzasadnione - mogli lepiej wyciszyć. Polecam olej 5W-60 i będzie ZNACZNIE lepiej. Spalanie - 7,1 l/100km dla średniej prędkości 85 km. Na trasie schodzę do 6,7 l/100 km. Miasto: 9,5 - 10,5 (tj. zakorkowana Wawa).
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,3
l/100km
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~endru
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Jak na diesla pracuje bardzo kulturalnie. Żadnych problemów w zimie z rozruchem, nawet w największe mrozy zaraz po rozruchu pracuje cicho. Do 100 km/h silnika nic nie słychać powyżej tej prędkości staj się trochę hałaśliwy. Niestety zużywa trochę oleju, ale to penie przez mój styl jazdy. Mogłoby być więcej mocy i większa prędkość max. W porównaniu z poprzednim autem Volvo V40 turbo duża różnica w osiągach.
Mazda 6 I Kombi