Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Hatchback (125) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 127 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mlody750@wp.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
jak wspomniałem - kilka rzeczy mi nie działa jak powinno. 1. siłowniki tylnej klapy bagażnika. 2. silnik krokowy 3. katalizator ps. te elementy były uszkodzone podczas zakupu... i były niestety nieco zakamuflowane przez sprzedającego (z wyjątkiem siłowników klapy)... ja też się zbytnio na tym wtedy nie znałem. Poza tym Madzia zawiodła mnie tylko raz - gdy padł aparat zapłonowy i zgasła mi na skrzyżowaniu i już jej nie odpaliłem:(...
3,0
~PkS
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Poprzedni wlasciciel przez 6 lat uzytkowania wymienil, wydech(caly bo skorodowal), uszczelke pod zaworami i oczywiscie co roku swiece, kable, hamulce (hamuja przy lekkim dotknieciu) wszystkie rzeczy eksploatacyjne na biezaco, auto ma 250000 przebiegu i pali na dotyk! Co 3-4 miesiace trzeba dolac oleju bo z full robi sie low. Wieksze koszty sa przy nowych BMW, mowie Wam, wiem cos o tym! Aaa..co do blachy to jest ocynkowana, takze jezeli jest...
5,0
~RaduŚ
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
jak to wszędzie... drobiazgi są mało istotne. 1. pękł mi wąż od płynu chłodniczego 2. zapieczenie się tłoczka w zacisku hamulcowym prawy przód 3. rozregulowanie się czujnika spalania końcowego wtedy zaczęła palić 10l/100km nawet może ciut więcej 4. poniżej -10*C odpalała i po chwili gasła i trzeba było później dłuższą chwilę pokręcić i dopiero łapała i to też niechętnie, a wszystko to wina obudowy filtra paliwa ponieważ się rozszczelniała...
5,0
~ediada
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Kupiłem auto 2 lata temu. Wymieniłem 2 razy komplet sworzni w wahaczu przednim. Zastosowałem metodę oszczędnościową i kupiłem części z JC. Do napraw zawieszenia najlepiej używać oryginałów. Trochę drogie w stosunku do zamienników ale odwdzieczą się długim okresem bezawaryjnej eksploatacji. Wymieniłem również tłumik końcowy, tarcze i klocki. Generalnie tylko części eksploatacyjne.
5,0
~marcin85
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
jak wspomnialem wyzej pepetum mobile.. raz cos wsadzam (np. zarowki z przodu) i juz o tym nie mysle bo sie nei psuje. jedyny dobiazg to silowniki tylnej klapy.. oyginalne zdechly, kupilem uzywki ze szotu i tez juz zdechly.. kupie teaz nowki i zobaczymy na jak dlugo staczy.. a wato wspomniec ze auto ma 15 lat a tylna klapa jest cholenie ciezka :)
5,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Potwierdzam, iż jest to samochód o ponadprzeciętnej żywotności. Nakłady finansowe z jakimi musiałem się liczyć to: wymiana świec żarowych, wymiana akumulatora, wymiana tarcz hamulcowych oraz okresowe wymiany płynów i elementów takich jak paski klinowe i rozrząd z rolkami.
5,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Wymieniałem tylny zacisk, troche przy zawiasie. Traktuje to jako zwykłą eksploatacje (ja niestety bardzo dbam o samochód i lubię żeby wszystko było na PIKO, czego nie lubi żona:)) Znany powszechnie problem z korozją tylnych nadkoli i dolnymi krawędziami wszystkich drzwi.
4,0
~Dariusz KARKOW
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Jedyna rzecz, która wymieniłem z poza listy części eksploatacyjnych –kocki, układ wydechowy, itp.) to pompa wodna – oring puścił - przy 290 tysiącach. Koszt oryginalnej 140zł + wymiana. Ostatnio odmówił posłuszeństwo silnik szyby elektrycznej (szczotki).
5,0
~Ł.L
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Do 300 000 km samochód przejeździł bez większych usterek. Z poważniejszych napraw to jedynie pompa paliwa (w baku), która się zatarła z mojej winy (jeździło się na rezerwie). Po za tym nic się nie wymieniało co nie wynikało z normalnej eksplartacji.

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26

Mazda 626 IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~ojciecmateusz
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Nic się nie psuje. Wiadomo, że czasem trzeba wymienić pewne elementy jak świece czy filtry ale nie miałem żadnych niespodzianek. Mankamentem są tylne zaciski które się zapiekają, ale po regeneracji nie ma problemu.
Mazda 626 IV Hatchback