Szukaj

Lista ocen Mazda 626 IV Hatchback (123) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bogus_25@tlen.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 55kW
Mechanizm jest bez zastrzeżeń, ale bardzo niska wydajność latem doskwiera przy tak dużej powierzchni szyb bez filtra UV. Klimatyzacja jest, ale niestety wymaga przeglądu i konserwacji - z mojej winy jest to odkładane z roku na rok. Może przy użyciu klimatyzacji problemy by zniknęły, ale sam nawiew jest mało wydajny. Ogrzewanie zimą, jak to w dieslach wymaga czasu, aż da pożądany efekt. Jednak w naszych warunkach atmosferycznych nie ma co...
3,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
Wymieniałem nagrzewnice dzięki poprzedniemu właścicielowi który przedziurawił chłodnice i nalał jakiegoś uszczelniacza... NIE LEJCIE TEGO DO ŻADNEGO AUTA!!! Ogólnie wydajność ogrzewania jest słaba. Małe nawiewy, na dodatek mam wersje skandynawską w której gdzieś pod maską jest zawór który trzyma płyn chłodniczy w obiegu zamknietym dla nagrzewnicy dotąd aż motor nie osiągnie pełnych 90 stopni. W zimę idzie zamarznąć, ale chociaż silnik...
5,0
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Nie mam żadnych problemów. Bardzo szybko się nagrzewa i jest ciepło zimą, dużo lepiej niż we współczesnych dieslach np. Mam jeszcze Xsarę Picasso 1.6HDI, i ciepło robi się po przejechaniu co najmniej 10-15 km, tutaj już po 2-3 minutach jazdy grzeje na maxa. Klima latem daje radę, do tego mam szyberdach. Nie mam nic do zarzucenia. Trochę archaiczne przełączniki do nawiewów i suwakowa regulacja, ale tak to robili wtedy i wszystko działa!
5,0
~Jacek S
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Nie mam żadnych problemów. Bardzo szybko się nagrzewa i jest ciepło zimą, dużo lepiej niż we współczesnych dieslach np. Mam jeszcze Xsarę Picasso 1.6HDI, i ciepło robi się po przejechaniu co najmniej 10-15 km, tutaj już po 2-3 minutach jazdy grzeje na maxa. Klima latem daje radę, do tego mam szyberdach. Nie mam nic do zarzucenia. Trochę archaiczne przełączniki do nawiewów i suwakowa regulacja, ale tak to robili wtedy i wszystko działa!
2,0
~mario
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Jak na auto tej klasy to wypada słabo. Moja wersja jest bez klimy, ale nawet wersja z klimą nie ma filtra przeciwpyłkowego. Zimą być może ze względu na duży przebieg i kamień w nagrzewnicy oraz fakt, że trochę ciepła zabiera parownik od LPG, auto nagrzewa się stanowczo za długo. Wskazówka termometru bardzo wolno wchodzi na swoją normalną pozycję, a jak już wejdzie to auto nagrzewa się dość długo.
3,0
~PkS
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
Jak ktos nie ma lisci w wentylacji to jest dobrze. A jak ktos ma to niech wyczysci, bo nie bedzie dobrze! Auto szybko sie odparowuje, oprucz tylniej szyby i tylnich bocznych. Na krotkich trasach nie ma co liczyc, ze beda przezroczyste. Auto zaskakujaco szybko sie grzeje! To uwazam za duzy plus, po przejechaniu dwoch ulic olej jest cieply i zaczyna leciec gorace powietrze.
3,0
~mlody750@wp.pl
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 105KM 77kW
wentylacja - w deszczowe dni - nie jest za wesoło. Jak jeszcze jest coś mokrego w samochodzie (np. parasol)... to żadna antypara nie daje rady. Nagrzewanie jak to w japońskich autach, szybko zaczyna działać (auto bez klimy)... mam tu na myśli od momentu włączenia silnika (zimnego silnika). Nawiew przy pozycji 3 i 4 dosyć głośny.
4,0
~Malborczyk
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
moje auto wyposażone jest w klimatyzację więc z schłodzeniem wnętrza pojazdu nie ma problemów natomiast nagrzanie takiej przestrzeni zimą trochę trwa widać to od razu po parujących szybach tylnych tak więc na nagrzanie muszę czekać około 10minut a schłodzenie czuć prawie odrazu
4,0
~a-gadula
Mazda 626 IV
Hatchback 2.5 24V 165KM 121kW
Póki co dobrze. Jeszcze nie nabita została klimatyzacja. Przy sierpniowych pogodach radzę sobie z zoną szyberdachem i szybkami. Egzaminem jest zawsze zima. Ale asem w rekawie przy walce ze szronem na szybach jest w moim przypadku ogrzewanie postojowe.
5,0
~Loki freerider
Mazda 626 IV
Hatchback 2.0 i 115KM 85kW
minus to brak klimy, ale na szczęście jest dużo opcji i możliwości regulacji nawiewu, ogrzewania szybko grzeje,kiedyś sobie zrobiłem test i przy mrozie -10 stopni na dworze udało mi się nagrzać w aucie do 32 stopni.
Mazda 626 IV Hatchback