Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V (239) - Silnik

Na liście zabraknie 148 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zz
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik prosty, niby niewysilony, niby bezkolizyjny. 115 KM z 2 litrów, mi od przebiegu 105 tys do sprzedaży przy 145 nie sprawiał problemów. Niestety, kolejny właściciel zarżnął auto. Czy wynikało to z jego braku wiedzy technicznej, czy z ukrytej usterki - nie wiem. Wiem tylko, że auto nie było wcale takie szybkie, ale za to paliło stosunkowo niewiele. Oleju nie pobierał - a jeżeli już, to ilości minimalne, ja na bagnecie nie widziałem różnicy.
5,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Nie ma sie czego przyczepic. Czasem lekko szarpnie, doskonale wchodzi na obroty. Po 2500 obr. zaczyna sie zabawa. Kreci sie do 6000, pomimo 115 koni(mialem wczesniej 150 konnego passata), nie czuc ze tylko tyle... od 4 tys obr. zaczyna byc glosno ale przyjemnie warczy, poprzedni passat chodzil jak kosiarka do trawy. Na wolnych obrotach jakby go nie bylo.. przy 160 na autobahnie w Niemczech plynie, ze mozna normalnie prowadzic rozmowe.
4,0
~amicom
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 110KM 81kW
Dużo nie mogę jeszcze powiedzieć (mam go dopiero miesiąc). W stosunku do mojego Nissana benzynowego silnik dużo głośniejszy .. ale to Diesel. Poza tym autko jak na wymiary dość dynamiczne. Dosyć ładnie \"się zbiera\" powyżej 2000 obrotów. PO rozgrzaniu silnika jest już znacznie ciszej. Myślę że warto się zastanowić nad chiptuningiem dla poprawy charakterystyki pracy silnika i turbospręzarki jak również w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
4,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Silnik o mocy 115 KM jest jak dla mnie trochę za słaby i często muszę wkręcać moja Madzię na wyższe obroty ale powiem ze nawet tu lubię :) Z samym silnikiem nie małem nigdy poważnych problemów, jedyne co mnie czasem denerwowało to kiepskie odpalanie w zimie przy temp minus 20 stopniach a mój poprzedni samochód odpalał bezproblemu nawet przy minus 30 stopniach, a nie wiem czy mazda by tak z łatwością odpaliła
3,0
~Grzegorz
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Silnik pracuje dosyć głośno ale równiutko i tak odrobinę ciszej jak w carismie z silnikiem renault. Na wolnych obrotach trochę telepie kierownicą i dźwignią biegów. Na mrozie ładnie odpala trzeba mieć tylko dobry akumulator. Troszeczkę mało mocy do takiej budy, przydałoby się z 15 koników więcej ale do spokojnej jazdy wystarczy. Do tego silnika strasznie drogi jest rozrząd, około 1100 zł części plus robocizna.
4,0
~VenoRuto
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik cichy i bezawaryjny, przez 2 lata nic się z nim nie działo. Prawdziwa japońska bezawaryjna jednostka. Moc 115 km wystarcza do swobodnego i w miarę dynamicznego przemieszczania. Na gazie sekwencyjnym pracuje bez zarzutu. Na 1000 km pali ok 1L oleju. Rankami lubi puścić niebieskiego dymka - wada uszczelniaczy, można zmieniać lub jeździć i obserwować stan oleju
4,0
~Tofcik_Rzeszów
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Pierwszym moim autem była Astra 1,4. Jednym słowem kochany wynalazek:)Jednak 136KM mazdy i potężny moment to lata świetlne w porównaniu z Oplem. Wciąż ucze się Mazdy ale muszę stwierdzić z przekonaniem, że ten silnik jest wspaniały. Bardzo wszechstronny. Pozwala bez problemu wyprzedzać TIR-y a zdrugiej strony daje się okiełznać na tyle, by jazda Madzią była ekonomiczna:)
3,0
~Juby323@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
co tu pisac 2.0 i 116koni to malo!! ale jak na kombi o masie 1400kg seryjne 10.4 do setki to dobry wynik!! silnik pracuje rowno i cicho tylko wydech zaczal troche buczec!! silnik latwo wzmocnic wystarczy wgrac program od mocniejszej wersji spalanie niemal nie wzrasta a 20koni robi ruznice!! do tego latwo mozna kupic sportowa wkladke filtra powierza ktora tez pomaga ;]
4,0
~youtobe
Mazda 626 V
Sedan 2.0 115KM 85kW
Silnik delikatnie pomrukuje na wolnych obrotach ledwo go słychac dopiero przy przyspieszaniu jest dość głosno , moim zdaniem 2.0 /115 km jest zbyt mało aby można było sie pobawic :)/ przy normalnej spokojnej jazdy jest ok ale minimum jakie jest potrzebne na te gabaryty to 136 km!! Auto mam na lpg firmy Koltec i przyznam ze nie czuje różnicy miedzy lpg a PG
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V
Średni koszt przejechania 100 km
30,67 zł
6,9
l/100km
8,4
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~tomi.zlot.
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
troche glosny,moja madzia nie nie miala problemow z odpalniem nawet przy minus 23C,chociaz stoi pod chmorka.rozrzad tylko oryginal! u mnie pasek contitech strzelil po 43000 km. glowicy nie oplacalo sie remontowac,taniej kupic uzywany silnik.koszt calkowitej naprawy wyniosl 3300 pln.jezeli codzi o dynamike,to trzeba go troche krecic na wysokich obrotach
Mazda 626 V