Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 (127) - Silnik

Na liście zabraknie 113 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda ma kompletnie inne podejście do rozwijania silników, niż większość współczesnego świata motoryzacji. Ja to kupuję. Niestety nie mam pewności czy będzie w stanie utrzymać ten trend w dłuższej perspektywie. W każdym razie w mojej opinii podejście Mazdy i efekty jej pracy stawiają pod dużym znakiem zapytania współczesny trend downsizingowy. Dwulitrowa jednostka z zadowalającą dynamiką, niewysilona i o bardzo skromnym zapotrzebowaniu na...
3,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak możliwości wyłączenia systemu dezaktywacji cylindrów to największy problem tego samochodu. System ten powoduje wibracje przy małych obrotach (okolice 1500) i/lub niewielkiej prędkości, czyli jeździe typowo miejskiej. Komputer natomiast robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach w sytuacjach całkowicie nieadekwatnych. Silnik w wersji 150 koni potrafi zaskoczyć dynamiką pod warunkiem, że obroty trzymamy wysoko. Poniżej 3300...
4,0
~Robert
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 186KM 137kW
Na testowej jeździe mogłem sprawdzić poprzednią wersję 180KM. Czuć delikatną różnicę. Jak na silnik bez turbo - sprawny, ale wymaga ,,wyczucia obrotomierza", żeby mieć frajdę z przyspieszenia. Oszczędny - porównywalne spalanie z moją poprzednią ,,trójką" (120KM), choć dalekie od katalogowego. Start/Stop bardzo płynny, ale musiałem się przestawić, ponieważ w 3 startował nieco inaczej. Silnik brzmi dużo ładniej niż ten 120 KM w maździe 3....
3,0
~Dzk
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Spalanie nie jest nizsze na tyle by zrekompensowac brak odczucia mocy, niestety mimo 180 km auto w tym aspekcie kompletnie nie porywa by nie rzec ze zawodzi juz rozumiem dlaczego prxez tak dlugi czas Mazda chwalila sie rewolucja nie podajac osiagow, a i katalogowe 8,5 s do 100 km/h raczej trudno w poczatkowej ekspoloatacj osiagnac - podobno po 10000km ma byc lepiej..
4,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Trochę mało dynamiczny jak na 180KM. Tryb SPORT niewiele zmienia, taki przycisk aby był. Za to nie ma problemu przy podjazdach w górach. Poza tym cichy i ekonomiczny (szczególnie w trasie, na długich przejazdach osiągałem poniżej 6L, w mieście potrafi połknąć i 9 litrów na 100km). Dobrze współpracuje ze skrzynią biegów.
4,0
~adamM
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Całkiem żwawy silnik. Jak trzeba ostro przyspieszyć trzeba go wkręcić na wysokie obroty. Jak na pojemność 2000 cm3 jest bardzo oszczędny. System i-stop działa całkiem sprawnie, chociaż nieraz lekko szarpnie autem. Wyciszenie silnika na wysokim poziomie i dźwięk jak dla mnie bardzo przyjemny - 4 cylindry.
4,0
~SKK
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-G 122KM 90kW
Silnik bez turbiny, z liniowo rozwijaną mocą, cichy o bardzo wysokiej kulturze pracy, aby uzyskać dynamikę trzeba podkręcić obroty, elastyczność przeciętna wymaga redukcji biegu. Parametry silnika predysponujæ do spokojnej jazdy, sportowych emocji nie doświadczymy, taki jest charakter tego motoru
5,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik zasługuje na pochwałę. Dynamika jest wystarczająca, chociaż potrzebuje wyższych obrotów, ale to cecha a nie wada silnika wolnossącego. Najniższe spalanie jakie osiągam to ok 5,5 l, jadąc poza terenem zabudowanym wg ograniczeń prędkości.
2,0
~Bartek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Gdzie te 180HP??? Wrażenie z jazdy - to nie 2litrowy silnik że 180hp a wysilone 1,4... Słabe przyspieszenie, mułowaty na dużych prędkościach. Zużycie paliwa w mieście akceptowalne (około 8l), trasa przy predkowci160-180 - około 12-15l....
Dziennik kosztów dla Mazda CX-30
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Piotr
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Mała płynność jazdy pomimo dobrych osiągów silnika. Jadąc w korku przy wciśnięciu przyspieszenia efekt jakby skoków/kangurzenia i wejście na wysokie obroty. Widać brak turbo. Przy nagłym przyspieszeniu wycie silnika, jakby zadławienie i potem skok do przodu.
Mazda CX-30