Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (51) - Silnik

Na liście zabraknie 52 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda ma kompletnie inne podejście do rozwijania silników, niż większość współczesnego świata motoryzacji. Ja to kupuję. Niestety nie mam pewności czy będzie w stanie utrzymać ten trend w dłuższej perspektywie. W każdym razie w mojej opinii podejście Mazdy i efekty jej pracy stawiają pod dużym znakiem zapytania współczesny trend downsizingowy. Dwulitrowa jednostka z zadowalającą dynamiką, niewysilona i o bardzo skromnym zapotrzebowaniu na...
3,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak możliwości wyłączenia systemu dezaktywacji cylindrów to największy problem tego samochodu. System ten powoduje wibracje przy małych obrotach (okolice 1500) i/lub niewielkiej prędkości, czyli jeździe typowo miejskiej. Komputer natomiast robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach w sytuacjach całkowicie nieadekwatnych. Silnik w wersji 150 koni potrafi zaskoczyć dynamiką pod warunkiem, że obroty trzymamy wysoko. Poniżej 3300...
5,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik zasługuje na pochwałę. Dynamika jest wystarczająca, chociaż potrzebuje wyższych obrotów, ale to cecha a nie wada silnika wolnossącego. Najniższe spalanie jakie osiągam to ok 5,5 l, jadąc poza terenem zabudowanym wg ograniczeń prędkości.
4,0
~Piotr
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
To nadal nie turbo ale czego więcej człowiek potrzebuje osiągi jak od 0- 50 0- 100 80 -120 ( nie mam na myśli katalogowych danych tylko te realne bo są lepsze ) Na dodatek da się zrobić tanim kosztem prawie 170 -180 KM.
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wystarczający, ale mógłby być bardziej dynamiczny. Trzeba się nauczyć jeździć, gdyż brak turbo wymaga odpowiedniego podejścia do zmiany biegów - trzeba ją "kręcić" Ale fajnie wtedy brzmi.
3,0
~Leszek55
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mac silnika akceptowalna. Brakuje dynamiki ale przecież jest jeszcze na pograniczu poprawności. Podobno silnik 180 km juz dobrze daje sobie radę z jazdą, a nawet jest frajda z użytkowania auta.
5,0
~Filip B
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Szkoda, że nie jest dostępny 2.5L 250KM 150KM jest wystarczające do sprawnego poruszania się. Ze względu na swoją charakterystykę trzeba go pokręcić wysoko na obrotach żeby poczuć jego możliwości.
4,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Lubię wolnossące silniki. Ale trzeba się przyzwyczaić do tego, że auto nie zbiera się od wolnych obrotów tak jak turbo. Jak chcecie ostro przyspieszyć, redukcja o 1 lub 2 biegi, nie ma rady.
3,0
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Skąd producent wziął dane o spalaniu to ja nie wiem. Nie ma możliwości zejścia poniżej 10 litrów przy normalnej jeździe a o autostradzie już nie wspomnę.
4,0
~Michał Kwiatkowski
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jak na razie bez uwag gorzej jak siedzi się na wygaszonym silniku, coś tam głośno się przełącza pod maską Nawet 150 konny wydaje się mało jadąc w góry
Mazda CX-30