AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
CX-30
2.0 SKYACTIV-G 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
(84) - Silnik
Na liście zabraknie
86
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda ma kompletnie inne podejście do rozwijania silników, niż większość współczesnego świata motoryzacji. Ja to kupuję. Niestety nie mam pewności czy będzie w stanie utrzymać ten trend w dłuższej perspektywie. W każdym razie w mojej opinii podejście Mazdy i efekty jej pracy stawiają pod dużym znakiem zapytania współczesny trend downsizingowy. Dwulitrowa jednostka z zadowalającą dynamiką, niewysilona i o bardzo skromnym zapotrzebowaniu na...
Dodane
2 lata temu
3,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak możliwości wyłączenia systemu dezaktywacji cylindrów to największy problem tego samochodu. System ten powoduje wibracje przy małych obrotach (okolice 1500) i/lub niewielkiej prędkości, czyli jeździe typowo miejskiej. Komputer natomiast robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach w sytuacjach całkowicie nieadekwatnych. Silnik w wersji 150 koni potrafi zaskoczyć dynamiką pod warunkiem, że obroty trzymamy wysoko. Poniżej 3300...
Dodane
3 lata temu
4,0
~Grzegorz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik liniowo rozwija moc, ładnie brzmi przy pełnym obciążeniu. Dość szybko osiąga temperaturę roboczą , żaluzje na chodnicy bardzo się sprawdzają. Wystarczający zupełnie do spokojnej jazdy i autostradowej do 150km/h. Przy dużych różnicach wzniesień i sporym ruchu może pracować momentu aby utrzymać wysokie prędkości bez redukcji. Taka jest charakterystyka wolnossącego silnia.
Dodane
9 miesięcy temu
5,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Silnik zasługuje na pochwałę. Dynamika jest wystarczająca, chociaż potrzebuje wyższych obrotów, ale to cecha a nie wada silnika wolnossącego. Najniższe spalanie jakie osiągam to ok 5,5 l, jadąc poza terenem zabudowanym wg ograniczeń prędkości.
Dodane
3 lata temu
4,0
~Piotr
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
To nadal nie turbo ale czego więcej człowiek potrzebuje osiągi jak od 0- 50 0- 100 80 -120 ( nie mam na myśli katalogowych danych tylko te realne bo są lepsze ) Na dodatek da się zrobić tanim kosztem prawie 170 -180 KM.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Mariusz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
e-skyactive g elastyczny a zarazem dynamiczny, cichy brzmi bardzo ładnie, cichy dla ucha. Nie należy do świata wyścigowych- na moje potrzeby wystarczający. Jestem zadowolony, że nie posiada turbo
Dodane
7 miesięcy temu
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wystarczający, ale mógłby być bardziej dynamiczny. Trzeba się nauczyć jeździć, gdyż brak turbo wymaga odpowiedniego podejścia do zmiany biegów - trzeba ją "kręcić" Ale fajnie wtedy brzmi.
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Leszek55
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mac silnika akceptowalna. Brakuje dynamiki ale przecież jest jeszcze na pograniczu poprawności. Podobno silnik 180 km juz dobrze daje sobie radę z jazdą, a nawet jest frajda z użytkowania auta.
Dodane
3 lata temu
5,0
~Filip B
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Szkoda, że nie jest dostępny 2.5L 250KM 150KM jest wystarczające do sprawnego poruszania się. Ze względu na swoją charakterystykę trzeba go pokręcić wysoko na obrotach żeby poczuć jego możliwości.
Dodane
4 lata temu
4,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Lubię wolnossące silniki. Ale trzeba się przyzwyczaić do tego, że auto nie zbiera się od wolnych obrotów tak jak turbo. Jak chcecie ostro przyspieszyć, redukcja o 1 lub 2 biegi, nie ma rady.
Dodane
4 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda CX-30
Zobacz 5 aut
od ręki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
4,6 (170 ocen)
Sprawdź oferty Mazda CX-30
Wybierz inny silnik
2.0 Skyactiv-G 122 KM
2.0 SKYACTIV-G 150 KM
2.0 Skyactiv-X 180 KM
2.0 Skyactiv-X 186 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda CX-30 w pigułce
Mazda CX-30
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda CX-30
Dane techniczne
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Raporty zużycia paliwa
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Usterki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Publikacje
Mazda CX-30
Newsy
Mazda CX-30
Galerie
Mazda CX-30
Nasze pomiary
Mazda CX-30
Filmy
Mazda CX-30
Ogłoszenia
Mazda CX-30
Ceny aut używanych
Mazda CX-30
Dziennik kosztów
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie o instalacjach LPG
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda CX-30
Dane techniczne
381 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 119 tys. zł
16 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda CX-30
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy