AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
CX-30
2.0 SKYACTIV-G 150 KM 110 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
(65) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
105
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Układ jezdny zestrojony jest umiarkowanie twardo/sztywno. Samochód przyjemnie prowadzi się na szybszych zakrętach i nie przechyla się. Natomiast jest pewien typ nierówności tj. krótkie poprzeczne, gdzie podwozie potrafi nieprzyjemnie i głośno "dobić". Kierownica nie jest przesadnie wspomagana i chodzi z wyraźnym oporem, gdzie przy trudniejszych manewrach można to odczuć. Problemem jest natomiast efekt "myszkowania" tj. przy jeździe...
Dodane
3 lata temu
5,0
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
świetnie się prowadzi - stabilna jazda, zakręty bezproblemowe, nie buja, pewnie udział duży systemu G-Vectoring Control. Zawieszenie dość sztywne, co nie znaczy, że mało komfortowe - czuć nierówności na drodze ( jeśli są ), ale coś za coś, poczucie pewności prowadzenia jest raczej tu ważniejsze
Dodane
ponad rok temu
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bajeczny. To, jak się ten samochód prowadzi, to jest absolutny miód na serce. Trzeba mieć na uwadze, że wspomaganie układu kierowniczego nie jest zbyt silne. Mi to bardzo pasuje, ale np. kobieta może mieć trudniej, zwłaszcza w manewrowaniu w mieście.
Dodane
2 lata temu
4,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Zawieszenie nieco twarde (co lubię) i AWD robi swoje. Można jechać po ostrych zakrętach, zaśnieżonych górskich drogach, czy błocie. Byle nie po dziurach - do tego to zawieszenie się nie nadaje.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Szmyrus
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Układ jezdny jest super. Łatwo wchodzi i wychodzi z zakrętów. Nie wiele sił jest potrzebnych do kierownicy. Dobrze że przy dużych prędkościach nie jest trudniej kręcić.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dynamiczne zawieszenie, bardzo przyjemne w zakrętach Nieco twardo na progach zwalniających i małych nierównościach. Czuć kompromis między komfortem i zwinnością.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Daję 4 gwiazdki z powodu słabszego wspomagania kierownicy i różnej pracy hamulców (czasami hamują mocno i auto prawie staje w miejscu a czasami gorzej)
Dodane
3 lata temu
2,0
~Jarek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nierówności poprzeczne to dramat - jak najedziesz na leżącego policjanta to zawieszenia stuka jakby ktoś walił młotkiem,
Dodane
16 dni temu
5,0
~Grzegorz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak zastrzeżeń. Jak na lekko podniesione auto zachowanie na drodze jest wzorowe. Mała wrażliwość na boczne podmuchy wiatru.
Dodane
9 miesięcy temu
5,0
~Marek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bez zarzutu. Pracuje cicho i bez niespodzianek. Sprawą którą należy wyeksponować są rozwiązania związane z bezpiczeństwem jazdy.
Dodane
11 miesięcy temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda CX-30
Zobacz 5 aut
od ręki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
4,6 (170 ocen)
Sprawdź oferty Mazda CX-30
Wybierz inny silnik
2.0 Skyactiv-G 122 KM
2.0 SKYACTIV-G 150 KM
2.0 Skyactiv-X 180 KM
2.0 Skyactiv-X 186 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda CX-30 w pigułce
Mazda CX-30
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda CX-30
Dane techniczne
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Raporty zużycia paliwa
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Usterki
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Publikacje
Mazda CX-30
Newsy
Mazda CX-30
Galerie
Mazda CX-30
Nasze pomiary
Mazda CX-30
Filmy
Mazda CX-30
Ogłoszenia
Mazda CX-30
Ceny aut używanych
Mazda CX-30
Dziennik kosztów
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Opinie o instalacjach LPG
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda CX-30
Dane techniczne
381 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 119 tys. zł
16 zgłoszonych
usterek
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda CX-30
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy