Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (42) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Układ jezdny zestrojony jest umiarkowanie twardo/sztywno. Samochód przyjemnie prowadzi się na szybszych zakrętach i nie przechyla się. Natomiast jest pewien typ nierówności tj. krótkie poprzeczne, gdzie podwozie potrafi nieprzyjemnie i głośno "dobić". Kierownica nie jest przesadnie wspomagana i chodzi z wyraźnym oporem, gdzie przy trudniejszych manewrach można to odczuć. Problemem jest natomiast efekt "myszkowania" tj. przy jeździe...
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bajeczny. To, jak się ten samochód prowadzi, to jest absolutny miód na serce. Trzeba mieć na uwadze, że wspomaganie układu kierowniczego nie jest zbyt silne. Mi to bardzo pasuje, ale np. kobieta może mieć trudniej, zwłaszcza w manewrowaniu w mieście.
4,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Zawieszenie nieco twarde (co lubię) i AWD robi swoje. Można jechać po ostrych zakrętach, zaśnieżonych górskich drogach, czy błocie. Byle nie po dziurach - do tego to zawieszenie się nie nadaje.
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dynamiczne zawieszenie, bardzo przyjemne w zakrętach Nieco twardo na progach zwalniających i małych nierównościach. Czuć kompromis między komfortem i zwinnością.
4,0
~Tomasz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Daję 4 gwiazdki z powodu słabszego wspomagania kierownicy i różnej pracy hamulców (czasami hamują mocno i auto prawie staje w miejscu a czasami gorzej)
4,0
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Trochę wrażliwy na długie poprzeczne nierówności. Poza tym stabilny, generalnie dobrze tłumi nierówności drogi.
5,0
~WitLeg
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Ładnie trzyma się drogi, przeciętnie stuka, przeciętnie puka - nic żeby się doczepić, w sam raz do takiego auta.
5,0
~Filip B
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Charakterystyczny dla Mazdy, twardo na felgach 18'' Zawieszenie na dziurach pracuje głośno i odczuwalnie na kolumnie kierownicy
2,0
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przez beznadziejną geometrię i brak jazdy na wprost nie mogę powiedzieć dobrego słowa.
5,0
~Marian
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brdzo precyzyjny tworzy jakby jedność z kierującym pozwalając mu na odczucie radości z jady.
Mazda CX-30