Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (65) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 105 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Układ jezdny zestrojony jest umiarkowanie twardo/sztywno. Samochód przyjemnie prowadzi się na szybszych zakrętach i nie przechyla się. Natomiast jest pewien typ nierówności tj. krótkie poprzeczne, gdzie podwozie potrafi nieprzyjemnie i głośno "dobić". Kierownica nie jest przesadnie wspomagana i chodzi z wyraźnym oporem, gdzie przy trudniejszych manewrach można to odczuć. Problemem jest natomiast efekt "myszkowania" tj. przy jeździe...
Dodane 3 lata temu
5,0
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
świetnie się prowadzi - stabilna jazda, zakręty bezproblemowe, nie buja, pewnie udział duży systemu G-Vectoring Control. Zawieszenie dość sztywne, co nie znaczy, że mało komfortowe - czuć nierówności na drodze ( jeśli są ), ale coś za coś, poczucie pewności prowadzenia jest raczej tu ważniejsze
Dodane ponad rok temu
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bajeczny. To, jak się ten samochód prowadzi, to jest absolutny miód na serce. Trzeba mieć na uwadze, że wspomaganie układu kierowniczego nie jest zbyt silne. Mi to bardzo pasuje, ale np. kobieta może mieć trudniej, zwłaszcza w manewrowaniu w mieście.
Dodane 2 lata temu
4,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Zawieszenie nieco twarde (co lubię) i AWD robi swoje. Można jechać po ostrych zakrętach, zaśnieżonych górskich drogach, czy błocie. Byle nie po dziurach - do tego to zawieszenie się nie nadaje.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Szmyrus
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Układ jezdny jest super. Łatwo wchodzi i wychodzi z zakrętów. Nie wiele sił jest potrzebnych do kierownicy. Dobrze że przy dużych prędkościach nie jest trudniej kręcić.
Dodane ponad rok temu
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dynamiczne zawieszenie, bardzo przyjemne w zakrętach Nieco twardo na progach zwalniających i małych nierównościach. Czuć kompromis między komfortem i zwinnością.
Dodane ponad rok temu
4,0
~Tomasz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Daję 4 gwiazdki z powodu słabszego wspomagania kierownicy i różnej pracy hamulców (czasami hamują mocno i auto prawie staje w miejscu a czasami gorzej)
Dodane 3 lata temu
2,0
~Jarek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Nierówności poprzeczne to dramat - jak najedziesz na leżącego policjanta to zawieszenia stuka jakby ktoś walił młotkiem,
Dodane 16 dni temu
5,0
~Grzegorz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak zastrzeżeń. Jak na lekko podniesione auto zachowanie na drodze jest wzorowe. Mała wrażliwość na boczne podmuchy wiatru.
Dodane 9 miesięcy temu
5,0
~Marek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bez zarzutu. Pracuje cicho i bez niespodzianek. Sprawą którą należy wyeksponować są rozwiązania związane z bezpiczeństwem jazdy.
Dodane 11 miesięcy temu
Mazda CX-30

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów