Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting (31) - Ergonomia

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Minus za położenie podłokietnika. W zasadzie on tam jest, jednak kompletnie bez bezpośredniego związku z moim łokciem. Jedynie osoby o wycofanym mocno fotelu do tyłu mogą sobie uprzyjemnić podłokietnikiem jazdę. Przyczepię się też do cup holderów z przodu. Kubek z kawą owszem, jednak standardowa półlitrowa butelka niezdrowego napoju gazowanego już przeszkadza w swobodnej zmianie biegów. Ale to już tak na się się czepiam. Reszta dobra i bardzo...
5,0
~Robert
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Samochód bardzo wygodny, ja mam 183cm wzrostu i nie ma problemu żeby znaleźć odpowiednie miejsce do jazdy, auto dla rodziny 2+2 w zupełności wystarczy, w bagażniku do rolety mieszczą się dwie duże walizki + jedna średnia + w miejscu koła zapasowego można zapakować dużo mniejszych gratów więc na plus. Są oczywiście większe jak Kodiaq czy Tarraco ale to już 20-25cm dłuższe nadwozia więc przy 4,5m Mazdy nie ma naprawdę na co narzekać.
5,0
~Tomek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
posiadam wersję Enzo więc wszystko co potrzeba a nawet więcej, tak, ja też myślałem że większość rzeczy jest zbednych ale tak nie jest. Wentylacja i pogrzewanie foteli przy skórze - obowiązkowe, adaptacyjne led - wow! nagłośnienie Bose - super, adaptacyjny tempomat - fajna sprawa, line assist - jest, nawet trzyma tor jazdy ale bez szału, autostop - najlepszy z jakim miałem doczynienia, autohold, asystent jazdy w korku - po prostu auto samo jedzie
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Chwała za przyciski! Nie mam tutaj żadnych uwag. Fotele (wentylowane skóry) są wygodne nawet na długie trasy. Jeden minus dałbym za to, że nie ma regulacji odcinka lędźwiowego góra-dół. Trzymanie boczne jest takie sobie, ale to nie jest wyścigówka. Pochwalę również, że ktoś na tyle mądrze zaprojektował lampki z tyłu nad kanapą, że nawet jeśli są włączone, to nie oślepiają kierowcy (miałem z tym duży problem w poprzednich autach).
5,0
~dant
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Wszystko pod ręką. Po ekranie dotykowym w Skodzie trochę trwało zanim przyzwyczaiłem się do pokrętła na środkowej konsoli ale teraz jestem zadowolony. Mniej odrywania wzroku od jezdni, zwiększa bezpieczeństwo. Może trudniej wybrać cel w nawigacji ale korzystam z nawigacji Google i przed jazdą wstukuję adres na telefonie. Nawigacja fabryczna jest Ok ale mówi jak kiedyś Papież Benedykt do Polaków.
5,0
~Paweł Rzeszów
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Wszystko na swoim miejscu. Sterowanie systemem infotainment za pomocą joysticka rewelacyjne - no może poza wprowadzaniem adresu do nawigacji. System rozpoznawania mowy nieco ułomny, rozpoznawanie mowy idzie mu z trudem, więc po kilku próbach przestałem używać. Za to analogowe zegary i stonowane, eleganckie kolory systemu inforozrywki w czasach pstrokatych ekranów - rewelacja!
4,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Mazda kupiła mnie przede wszystkim pozycją za kierownicą i tym jak czuję się w kokpicie. Siedzenia wygodne, dużo miejsca i prawie wszystko łatwo dostępne i przemyślane. Jedyne minusy to: nieregulowany podłokietnik (jak jesteś niski(a) i dosuniesz się blisko kierownicy, to łokciem nie sięgniesz podłokietnika) i brak haczyków na zakupy w bagażniku.
5,0
~CX-5
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Wszystko na swoim miejscu. Wygoda sterowania systemem info-rozrywki za pomocą pokrętła lub głosowo. Fizyczne przyciski i pokrętła sterowania klimatyzacja. Siedzenia wygodne - testowane ostatnio na trasie 1500km. Czytelne wskaźniki - moje ulubione klasyczny budzik :) Świetny head-up display.
5,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Zamówiłem auto w wersji z dodatkowym pakietem skórzanym. Bałem się trochę o długość siedzeń. Bezpodstawnie. Ja nie wiem jak to zrobili ale są wygodne na dalekie trasy. Poza tym są właściwe schowki na wodę i bardzo pojemny schowek w podłokietniku. Tak jak pisałem wcześniej to jest bardzo poprawne auto.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Brak dotykowego ekranu ale komendy głosowe rozwiązują sprawę. Jednak z czasem - szybko się obsługuje pokrętłem k faktycznie wydaje się to być bezpieczniejszym rozwiązaniem niż mazanie palcem po ekranie. Dodatkowo - USB z tyłu mógłby nie być schowany w podłokietniku.
Mazda CX-5 II SUV Facelifting