Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Tomek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Napęd 4x4 robi robotę, gorąco polecam, a jak teraz spadł śnieg to już w ogóle jest super, na mokrym też dobrze sobie radzi. Auto ogólnie jest bardziej przednionapędowe, robiłem testy na śniegu i w trzech dostępnych trybach (na mokrym tak samo), mocne naciśniecie gazu i przekręcają się przenie koła 1 lub 0,5 raz i dołącza się tył, w offroad jest ok, startuje na cztery od razu. Jak dodajemy gaz mocno ale przyrostowo to daje radę bez uślizgu...
5,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nastawy są dość sztywne i takie męsiste. Fajnie się tym jeździ. Ostatnio miałem test na A1 z pełnym bagażem i pasażerami na tych hopkach........bez żadnego stresu, nawet miałem banana na twarzy bo inne auta rzucało. Na pewno, na drogach kiepskiej jakości jest czasem nieprzyjemnie ale na normalnej drodze - bajka.
5,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Auto prowadzi się świetnie. Układ kierowniczy jest precyzyjny a zawieszenie nieco sztywniejsze niż w typowych SUVach, ale dzięki temu czuję się pewnie i sprawia przyjemność z jazdy. Na śniegu i na mokrym nie miałem problemów z przyczepnością.
5,0
~Robert
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Duży prześwit jak na SUVa (jeden z największych na rynku) a mimo to jazda daje dużo frajdy, jędrne zawieszenie, nie dobija, jest ciche a i przy dynamicznej jeździe auto dobrze się prowadzi
4,0
~Paweł Rzeszów
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W porządku, nie mniej jednak podczas przejeżdżania przez progi spowalniające czy zjazd z krawężnika wydaje nieprzyjemne dźwięki kojarzące się ze zużytym zawieszeniem. Jest tak od nowości :(
5,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Dla mnie coś pięknego. Ciężko uwierzyć, że tak wysokie auto potrafi tak latać po zakrętach i nie wychylać się (jak np. Ford Kuga II generacji). Kierownica ma odpowiedni opór. Jest bardzo dobrze.
4,0
~Klimczak
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Tutaj chyba mam najwiecej zastrzeżeń. \ Do prędkości 140 jest ok, ale powyżej auto staje się bardzo bujne. Dziwne uczucie pływania co niestety sprawia, że boimy sie jeżdzić szybciej nawet na autostradzie :-(
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Pięknie to jeździ. Prowadzenia tego auta jest ogromną przyjemnością samą w sobie. Idzie jak po szynach. Równo, nie buja, nie rzuca na boki. Kierownica idealnie przekazuje ruchy nią na koła.
4,0
~CX-5
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Minus jedna gwiazdka za działanie asystenta utrzymania toru jazdy. Działa nerwowo i nieprecyzyjnie podczas jazdy w łukach drogi o większym promieniu.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jerzy Rąbalski
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
W mojej ocenie doskonała resorowanie. Płynne pokonywanie przeszkód i łagodne traktowanie nierówności w nawierzchni drogi.
Mazda CX-5 II SUV Facelifting