Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW 2008-2011 (6) - Silnik

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Stopa
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu. Z pojemności 1.3 dzięki zmiennym fazom rozrządu wyciśnięto 95KM, co przy masie 940kg daje ponad 100KM na tonę. Silnik jest klasyką "japońskiego" stylu budowania silników. Moc jest wysoko ale motor chętnie wkręca się na obroty pozostając przy tym wystarczająco elastyczny. Jednak o dole znanym z jednostek turbo/kompresor można pomarzyć, ale za to nie ma co się tu zepsuć. System MIVEC zaczyna...
5,0
~Stopa
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Żadnych problemów z silnikiem (fabryczne przystosowanie do LPG) jak i instalacją LPG założoną w warsztacie wskazanym przez Mitsubishi Polska. Jazda na Pb95 czy LPG w zasadzie bez odczuwalnych różnic (poza kosztami no i wyższym spalaniem na LPG). Pomiędzy wymianami oleju żadnego dolewania czy jego spalania. Ile wlejemy tyle przy wymianie na bagnecie jest! Silnik w starym dobrym stylu (2 łańcuchy rozrządu). Nie ma turbo ale jest wystarczająco...
4,0
~Jamis
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Silnik nie do zajechania,wytrzymuje duze przebiegi,rozrzad na lancuchu. Ciut mala elastycznosc,nie ma dobrego momentu obr.a do konkretnej pracy zabiera sie dopiero po przekroczeniu 4000 obr/min i wtedy jest naprawde ciekawie:) Ogolnie bardzo twala i udana konstrukcja.
4,0
~alien
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Silnik całkiem dobrze sobie radzi z tym samochodem. Elastyczność przeciętna, no ale to nie silnik z turbiną. Dobrze idzie powyżej 4 tys ale wtedy hałas masakryczny.
4,0
~mac62
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Silnik bardzo fajny, cichy, ekonomiczny, jak trzeba to jest czym pogonić, dosyć elastyczny, potrzebuje około 1600 obr/min i już jedzie, bardzo ekonomiczny.
3,0
~Grubala
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 3d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Muł, należy trzymać go na wysokich obrotach (pod 4-tyś.) wówczas autem można wyprzedzać ale robi się wir ssący w baku paliwa.
Mitsubishi Colt VII Hatchback 3d