Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW 1996-2004 (15) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kris80
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Tu jest niestety nieco gorzej. Typowa bolączka Galanta to synchronizatory, zwłaszcza 2 biegu. Duże problemy z redukcją. Da się to tego przyzwyczaić, ale na początku jest koszmar i nerwówka. Mitsubishi zawaliło sprawę ładując francuską skrzynię do swojego auta. Czar niezawodnego Japończyka prysł.
2,0
~mcwhite@tlen.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
po kupnie zauważyłem przy redukcjach biegu z 3 na 2 kłopot z wrzuceniem biegu - dopiero przy wyhamowaniu do ok. 25 km/godz i rownież nie mogę wrzucić 1 biegu kiedy samochód choć trochę jedzie do przodu.Muszę całkowicie zatrzymać lub ruszać z 2 biegu,co jest utrudnieniem na skrzyżowaniach.
3,0
~Lukman
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
To najsłabszy element samochodu, padają synchronizatory zwłaszcza 2 biegu koszt nowego (600zł) i jedno z łożysk, radzę przed zakupem sprawdzić ten element, wystarczy w czasie jazdy zredukować z 3 na 2 i wszystko jasne, jak będzie opór lub blokować to niestety synchro do wymiany.
4,0
~do celu
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Sprawuje się nieźle. Bardzo ważny element przy kupnie tego samochodu. Nie trafiony egzemplarz przy redukcji z 3 na 2 i z 2 biegu na pierwszy przypomina malucha gdzie redukcja do pierwszego biegu podczas jazdy jest wręcz niemożliwa bez zatrzymania się.
4,0
~Damianko
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
to największa wada tego samochodu , szczególnie synchronizator II biegu wytrzyma tylko ok 170 tyś . natomiast puki co biegi lekutko precyzyjnie ,tylko trzeba skrócić lewarek bo jest ochydnie długiiii i nie pasuje do niczego :)))) oczywiscie skorzana gala
3,0
~Owczar
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
To najgorszy element wszystkich galantów EA. W dieslach padają synchronizatory II biegu, a praktycznie w każdym Galancie łożyska. W zależności od stosowanego oleju po 160-210 tys. Na szczęście z naprawą nie ma większych problemów.
3,0
~Fan volvo
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
I to największy mankament redukcja z 3 - 2 to tragedia nie wchodzi dwójka próbowałem wielu rzeczy by poprawić pracę skrzyni lecz tylko trochę poprawił Ceramizer .
4,0
~Fly23
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
U mnie synchronizatory I biegu siadają, w poprzednim moim galancie E57A miałem też problemy z dwójką przy redukcji z trójki. Żeby wrzucić 1-szy bieg to auto musi stać.
3,0
~migacz (migacz@poczta.onet.pl)
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
jest lekki problem z dwójką, tylko przy redukowaniu biegu, raczej jak silnik jest zimny. Jestem ciekaw czy to taki model czy ogólna przypadłość?
4,0
~delfinpl1@tlen.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.0 TDI 90KM 66kW
Wszystko dopracowane, brakuje troche lepszej pracy przy zmiany z drugiego na trzeci bieg.
Mitsubishi Galant VIII Sedan