Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Pajero III

Tomasz, 17 lat temu
Silnik 3.2 DI-D 165KM 121kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 10 tys. km
Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wspaniale auto na dlugie,dalekie podruze,znakomicie radzace sobie po bezdrorzach. (Niestety trzeba troszke uwazac na plastikowe chlapacze - latwo je urwac albo polamac) Lepiej jak by byly gumowe! Minusem sa koszty czesci - aut jest nieduzo, serwis kosmicznie drogi - z uzywanymi czesciami nie jest latwo. Ale warto .... miec taka fure :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Na 3.2l 165KM to nie duzo - ale za to moment obrotowy jest b.d a on jest wazniejszy niz koniki.
4,0
Skrzynia biegów
Tu musialem sie przyzwyczaic do krotkiej jedynki... dwojka OK. A dopiero od 3 czujemy moc tego auta.
5,0
Układ jezdny
Poleczenie off-road`u i szosy jak na takiego kolosa wyszlo idealnie :) Teren jest rewelacyjny, szosa bardzo dobra - ale od terenowki nie mozna wymagac prowadzenia jak w autach sportowych. Auto jest szerokie i bardzo dobrze wchodzi w zakrety nawet przy wiekszych predkosciach, jezeli troszke przegniemy - to uslyszymy pisk tylnych opon. (na napedzie tylnim) 4x4 nie testeowalem przy szybszej jezdzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Terenowka ma duzy plus, siedzimy wysoko i idealnie widac cala droge... Nie przeszkadza mi zadna osobowka jadaca przedemna - gdyz jej dach jest troszke wyzej niz moja maska.
5,0
Ergonomia
Luksus w prawdziwej terenowce to rzadkosc, to nie SUV - a siedzi sie bardzo przyjemnie, wszystkie przyciski podswietlane, bezproblemow z dostepnoscia dal kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie radze wlanczac kilmatyzacji na najmniejsza temperature, gdzy mozna naprwade mocno zmarznac, przy maksymalniej temperaturze poczulem sie jak w saunie. Stadardowe nawiewy z przodu, w srodku auta, z tylu auta, oraz w srodkowej czesci mamy nawiewy nad drzwiami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet jak kierowca odunie na max`a fotel do tylu to pasazer za nim ma naprawde jeszcze bardzo duzo miejsca.
3,0
Wyciszenie
I tu glosna praca silnika to fakt. Ale jaki odglos ma wydawac terenowy silniczek o pojemnosci 3,2L ?? Jak dla kogos jest za glosny to niech kupi beznyzne z 1l silnikem. To nie SUV - To jest luksusowa terenowka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 3.2l moje Pajero (wagon-manual) przy normalnej jezdzie (do 140km/h 2500obr/min i spokojnym ruszaniu oraz spokojnym przyspieszaniu) spala srednio ponizej 10L/100KM. Przy terenowym aucie o takiej pojemnosci to rewelacja. Na pelnym zbiorniku zrobilem ok 830KM
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowe auto troszke zadrogie... lepiej znalesc zadbana uzywke wtedy cena jest duzo przystepniejsza. Lepiej kupic kilkuletnie auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
(odpukac...) Mnie sie nic nie przytrfilo. Jak dbasz tak masz :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
(odpukac...) Mnie sie nic nie przytrfilo. Jak dbasz tak masz :)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.2 DI-D 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Pajero III